Lang verhaal om uiteindelijk inhoudelijk niet veel verder te komen dan 'ik ben een successuporter'.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 18:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heerlijk weer die aannames die op niks gebaseerd zijn. Ik heb in de jaren 70 bewust voor Ajax gekozen omdat ik het voetbal mooi vond. Het spel Braziliaans achtig en dat is ook de essentie van voetbalbeleving. Schoonheid in vloeiend spel en technische hoogstandjes.
En dat gelul van met name Rotterdam-Zuid,waar ik zelf vandaan kom, over "liefde"en al wat niet meer. "Liefde"is een breed begrip, maar jezelf omdat je club zelden tot nooit prijzen wint,bijna alleen maar tegenslagen kent om wat voor reden ook, om vervolgens dat te gebruiken als excuus om jezelf iets aan te meten nl. "hondstrouw gedrag" en hoe het ook heten mag is, is gewoon debiel. Alsof de mens gemaakt is om te lijden. Nou... elke wetenschapper/psycholoog zal je vertellen dat het een hersenspinsel is van mensen die doelbewust zich dit aanmeten omdat ze anders helemaal niets hebben om mee voor de dag te komen. Je moet immers toch iets hebben om jezelf een houding te geven.Dus "lijden".
![]()
Oh ja en het feit dat het antisemitisme/ haat jegens alles wat met AFC Ajax heeft te maken vooral in Rotterdam erg sterk is, maakt dat ik mij elke keer weer, dat ik die schuimbekkende idioten zie, des te trotser voel dat ik al zoveel jaren (50+?) verbonden ben aan de club uit De Meer.
Fijn dat je andermaal het IQ ten toon spreid van de gemiddelde supporter uit Rotterdam-Zuid met deze conclusie.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:11 schreef nickhguitar het volgende:
Lang verhaal om uiteindelijk inhoudelijk niet veel verder te komen dan 'ik ben een successuporter'.
Haha denken dat ik voor Feyenoord benquote:Op zondag 21 mei 2017 19:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Fijn dat je andermaal het IQ ten toon spreid van de gemiddelde supporter uit Rotterdam-Zuid met deze conclusie.
Teletekst 818 koppenschoppen niet te stoppen!1!!11!!!quote:
'Neuzen'... typisch.quote:Op zondag 21 mei 2017 21:58 schreef DeAfgeleide het volgende:
Jaloezie van de neuzen, typisch.
'Het boeit ons niet'
'De EL is belangrijker'
Als ze woensdag verliezen ga ik echt brokko
Niet elk jaar een tattoo van de landskampioen laten zettenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Lang verhaal om uiteindelijk inhoudelijk niet veel verder te komen dan 'ik ben een successuporter'.
Neusje van de zalm?quote:
En als ze winnen dan ga je zeker weer een kenmerkende reactie plaatsen in de trant van "geluk"...scheidsrechter mee"..."UEFA wilde de Ajax winst."...blabla. Ik heb wat voor je:quote:Op zondag 21 mei 2017 21:58 schreef DeAfgeleide het volgende:
Jaloezie van de neuzen, typisch.
'Het boeit ons niet'
'De EL is belangrijker'
Als ze woensdag verliezen ga ik echt brokko
Jij trekt ook geen volle zalen, gloryhunter.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Fijn dat je andermaal het IQ ten toon spreid van de gemiddelde supporter uit Rotterdam-Zuid met deze conclusie.
Nog gevierd Iwanius?quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:21 schreef Iwanius het volgende:
Ik zit erover na te denken om het op zijn typisch Rotterdams, als Ajax die beker wint, bij terugkeer in mijn eigen stad ,te gaan vieren.
Nee nee ik gok oud geld van een rijke opa/oma zodat hij alleen maar sigaartjes hoeft te roken en fok! te vervuilen.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 14:57 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Terecht als je een karig aow'tje hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |