Dit huis was laatst op tv...Jan de Bouvrie heeft het ontworpen en gaf een rondleiding. Erg mooi.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:53 schreef rubbereend het volgende:
Iemand interesse in het huis van voormalig platenbaas en minister Herman Heinsbroek?
http://www.funda.nl/koop/naarden/huis-49254000-vogellaantje-1
Hij heeft wel een paard in de....... ehm kamer
[ afbeelding ]
Het moge verder duidelijk zijn dat Heinsbroek en zijn vrouw kunstverzamelaars zijn
Je staat te kijken wat je allemaal snel via MP kunt verkopen. Ik zag al een hoop gereedschap, werkbank e.d. staan. Dat ben je zo voor een redelijke prijs kwijt. Ik schat dat je nog wel 6000 euro eruit kunt halen. De rest gooi je gewoon weg. Levert netto 5000 euro op.quote:Op zondag 21 mei 2017 18:45 schreef Metro2005 het volgende:
Dit huis staat voor een redelijke prijs te koop, tot je de binnenkant ziet en deze tekst leest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu te koop: kluswoning met nagenoeg alles wat in de woning staat! Deze kluswoning dient grondig verbouwd te worden!
Echt élke kamer is óf een bende of bestaat uitsluitend uit schimmels![]()
NEE, gewoon NEE!
Wel gezien dat er bijna alles staat? Met een beetje pech scoren ze eerst zelf nog die paar rug en blijf jij alleen met de echter rotzooi zitten. Maar met een container en een dagje werk kom je een heel end natuurlijk.quote:Op maandag 22 mei 2017 09:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je staat te kijken wat je allemaal snel via MP kunt verkopen. Ik zag al een hoop gereedschap, werkbank e.d. staan. Dat ben je zo voor een redelijke prijs kwijt. Ik schat dat je nog wel 6000 euro eruit kunt halen. De rest gooi je gewoon weg. Levert netto 5000 euro op.
Ja. Handschoentjes aan en gaan met die banaanquote:Op maandag 22 mei 2017 09:23 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Wel gezien dat er bijna alles staat? Met een beetje pech scoren ze eerst zelf nog die paar rug en blijf jij alleen met de echter rotzooi zitten. Maar met een container en een dagje werk kom je een heel end natuurlijk.
Waarschijnlijk een meervoudige diagnose:quote:Op zondag 21 mei 2017 20:09 schreef Roosgeluk het volgende:
de makelaar is best optimistisch als je de verkooptekst begint met "Koop meer dan je ziet!"
Ben bij dit soort huizen benieuwd naar het verhaal achter de bewoner(s)... moet toch triest zijn.
Gewoon eruit schroeven, zo gedaan, muurplaat laten ze waarschijnlijk hangen.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
kan in overleg overgenomen worden, is eruit slopen niet meer werk voor de verkopers?
En de buren komen je waarschijnlijk juichend helpen.quote:Op maandag 22 mei 2017 09:23 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Wel gezien dat er bijna alles staat? Met een beetje pech scoren ze eerst zelf nog die paar rug en blijf jij alleen met de echter rotzooi zitten. Maar met een container en een dagje werk kom je een heel end natuurlijk.
Er hangen wel meer buik-borstensculptures in dat huis. Rijke mensen zijn zo te zien niet bang voor gebrek aan privacy of voor geluidsoverlast die het huis doorgalmt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 09:37 schreef gunpowder het volgende: Bij woningen in beeld deze tepeltemperatuurregelaar gevonden
![]()
[ afbeelding ]
link
De foto's hebben ook wel iets aparts: je koopt het hele terrein met alles erop en eraan, maar van het huis wordt alleen links en midden getoond.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:44 schreef Snoopyfrl het volgende:
Het meest opmerkelijk aan dit huis? De prijs!
¤ 449.500 k.k. ¤ 349.500 k.k.
Bam met een ton omhoog gegaan! Wist dat de prijzen stijgende zijn, maar dit gaat wel erg hard.
Hier te vinden
[ afbeelding ]
quote:De woning (linker gedeelte en midden) heeft een woonoppervlak van 275 m2 en een inhoud van ca. 950 m3. Verwarming geschiedt middels een HR-combiketel uit 2004 (via propaantank), de woning voorzien van isolatie en dubbel glas.
Het rechtergedeelte van de woning is te gebruiken als bed and breakfast appartement of als kangoeroe woning.
En die poort leidt naar de begraafplaats, die weg moet je dus vrij laten.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:05 schreef Vonkenboer het volgende: [..]
Je krijgt deel B er gewoon bij, alleen moet je die dan zelf nog even voorzien van een nieuw dak in orginele stijl...
En je woont zo ongeveer op/in een asielzoekerscentrum (hoogstraat 8, pal er achter in het bos),quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:01 schreef Teslynd het volgende:
[..]
En die poort leidt naar de begraafplaats, die weg moet je dus vrij laten.
Ik zie het op streetview. Zal wel druk zijn met verkeer en mensen in en om dit pand!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 12:25 schreef Tholyd het volgende:
[..]
En je woont zo ongeveer op/in een asielzoekerscentrum (hoogstraat 8, pal er achter in het bos),
Geen begraafplaats te vinden daar.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:01 schreef Teslynd het volgende:
[..]
En die poort leidt naar de begraafplaats, die weg moet je dus vrij laten.
Om een mars te lopen start je met links, dus de eigenaar zal wel een soldaat zijn of misschien bij een fanfare zitten.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als wat we zien de onderste trede van de trap is dan moet je dus met je linkerbeen beginnen lijkt me.
Nu vraag ik me ineens af of er een relatie is tussen links- danwel rechtshandig zijn en de voet waarmee je standaard begint onderaan een trap.
Ik heb er nooit op gelet en zou het niet eens weten of ik altijd met dezelfde voet begin en of dat dan rechts is omdat ik rechts ben of misschien juist wel links omdat ik rechts ben.
Interessante materie dit. Is daar ooit een onderzoek naar gedaan?
7908 loten maal 98 euro is 775.000 euro.. Geen verkeerde verkoopprijs voor een huis van 2 tonquote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:29 schreef Snoopyfrl het volgende:
Huis winnen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit huis kun je winnen als je een lot koopt:
Huis van 200.000 euro te winnen bij loterij 50-jarige VV Ouwe Syl
OUDEBILDTZIJL –VV Ouwe Syl viert haar jubileum op een wel heel bijzondere manier. De Voetbalvereniging die vijftig jaar bestaat verloot namelijk een huis ter waarde van 200.000 euro aan De Kolk 12 in Oudebildtzijl.
De loterij is donderdagavond bekendgemaakt bij de aftrap van het jubileum. De loten kosten 98 euro per stuk. De opbrengst van de loterij wordt gebruikt om de accommodatie van VV Ouwe Syl te renoveren. Initiatiefnemer is Anne Polstra. ,,De website www.verloterij.nl is nu online. Meer informatie over de te winnen woning is te vinden via funda.nl.”
De loterij loopt tot en met 11 november. Op die dag wordt het winnende lotnummer getrokken. De Vries en Feenstra Notariaat uit Berltsum houdt toezicht op het verloop van de trekking. De accountantscontrole wordt verzorgd door Bentacera uit Leeuwarden. De vergunning voor deze loterij is op 3 april afgegeven door De Kansspelautoriteit.
Bestuurslid Taeke Zijlstra van VV Ouwe Syl zegt dat de voetbalvereniging meteen enthousiast was over het initiatief. ,,Het sluit prima aan bij ons streven om als club een bijdrage te leveren aan de leefbaarheid van ons dorp. Wel was het voor ons cruciaal dat het hele proces veilig en betrouwbaar werd ingericht. Wij hopen natuurlijk dat de loten in no-time zijn uitverkocht.”
Dat wordt een mooi clubhuis!quote:Op donderdag 25 mei 2017 08:13 schreef The_Temp het volgende:
[..]
7908 loten maal 98 euro is 775.000 euro.. Geen verkeerde verkoopprijs voor een huis van 2 ton
Zeker! Creatieve manier om geld in te zamelen..Al hebben we de afgelopen jaren ook genoeg misstanden met dit soort loterijen gezien natuurlijkquote:Op donderdag 25 mei 2017 08:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat wordt een mooi clubhuis!
Prima toch?
Ik vrees meer ruzie te krijgen met dat stuk rvs boven de wc.quote:Op donderdag 25 mei 2017 08:58 schreef Fietsertje70 het volgende:
lekker handig, om hier elke dag in het bad te moeten klimmen
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)3726-hudsonlaan-148/
Is het beeld niet wat vertekend? Door de diagonaal? Misschien loopt het bad gewoon door en zie je dat niet door de wastafel die er voor staat. Overigens blijft het lastig om douchen in bad met zo'n hoge rand.quote:Op donderdag 25 mei 2017 08:58 schreef Fietsertje70 het volgende:
lekker handig, om hier elke dag in het bad te moeten klimmen
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)3726-hudsonlaan-148/
Is dit nou zo opmerkelijk? Ik vind het lelijk, maar niet opmerkelijk.quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:11 schreef d.k. het volgende:
Deze mensen namen het advies dat je bij een donkere vloer een licht interieur moet hebben wel heeeeel letterlijk
[ afbeelding ]
En op de eerste verdieping bleek de vloer te donker, dus werden het witte tegels. Dat werd te wit en daarom wat fleurige kunst
[ afbeelding ]
En witte tegels passen ook prima op een slaapkamer...Vermoed dat ze, gezien de prijs, het huis zo kwijt zijn overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |