Van dat GVE project is het voorstel nog niet bekend bij de investeerds alleen nog bij GVE en de gerechtsdeurwaarder.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:03 schreef obligataire het volgende:
Zou iemand dit voorstel, in een spoiler kunnen plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben in 2016 181K verlies gedraaid. De aandeelhouders hebben 250K vers aandelenkapitaal bijgestort dus het eigen vermogen is per saldo nog toegenomen.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:06 schreef dubbeltjez het volgende:
Jaarcijfers van Mintos zelf. Wie kan / wil hier iets over zeggen?
Mintos
quote:Op maandag 15 mei 2017 13:06 schreef bleyenburg het volgende:
@ Aquila:
Waar heb jij dit gezien?Zei iemand in het vorige topic, ik heb dat zelf niet gezien maar het was dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zal hier geen betrekking op hebben maar het is wel stom natuurlijk.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is een reactie van 4 mei.
Inderdaad erg fijn voor ze.
beetje jammer dat ze proberen ons de rekening daarvoor te laten betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 mei 2017 13:28 schreef bleyenburg het volgende:
antwoord van FNC inzake vraag bij project RC aflossing consultancy
vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.antwoord:Dan is dat wel rap gegaan. Zo zie je maar weer eens hoe belangrijk de recente cijfers zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker! En het antwoord roept ook weer nieuwe vragen op. Zoals wat de reden is van het oplopen van de RC. Belastingen, seizoensdip.....? Spijtig dat je die informatie niet ineens, juist en volledig krijgt.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:38 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dan is dat wel rap gegaan. Zo zie je maar weer eens hoe belangrijk de recente cijfers zijn!
Klinkt als een pareltje. Rijscholen zijn bedrijven waarbij boter bij de vis geldt.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:41 schreef djh77 het volgende:
aardig projectje en kleine lening 10K, 12,5% rente:
https://www.fundingcircle(...)parentHorizontalTab4
autorijschool waarbij de leerlingen niet allemaal op voorhand betalen. Dan maar een lening![]()
3 jaar ook...quote:Op maandag 15 mei 2017 13:41 schreef djh77 het volgende:
aardig projectje en kleine lening 10K, 12,5% rente:
autorijschool waarbij de leerlingen niet allemaal op voorhand betalen. Dan maar een lening![]()
Denk dat hij eerst wat moet doen aan zijn slagingspercentage. Dan betalen zijn klanten misschien wat eerder.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:41 schreef djh77 het volgende:
aardig projectje, kleine lening 10K, 12,5% rente:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leerlingen worden dus gestimuleerd om meerdere lessen vooruit te betalen.quote:
Niet alleen de jeugd maar ook een stukje eigen veiligheid. Als ik in Nijmegen had gewoond had ik het eventueel overwogen. Ik woon niet in Nijmegen dus ik doe niet mee.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:29 schreef bleyenburg het volgende:
Feitelijk financieren we de verkeersveiligheid en de mobiliteit van de Nijmeegse jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |