Ik kan niets bedenken.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan volg je toch geen trend myrr? Ik zie het probleem niet zo
Ik zat net te denken aan heel licht en botanisch, met uitbreiding (toch monochroom) safarithema als hij iets ouder word. Omgedraaid dus.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
Myrr ik heb voor mijn jongens kamers met safari thema gemaakt. Ik ben er zelf nog steeds heel blij mee na een jaar.
En toevallig voor mijn grote die helemaal fan is van batman en de maan een zwart/wit/mint grote meiden kamer. Zij had nog een 'pip' kamer, dus voor mij is de huidige trend monochrome, mint etc. 'nieuw' en ik vind het echt supertof. Maar mint is dan ook mijn all time favourite.
Wat heeft zijn geslacht daar nou mee te maken?quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:31 schreef Myrr het volgende:
Als hij nou een meisje was geweest had alles al vol gestaan.Dat lukt dan weer wel.
Trekken jullie trouwens behang mee als de stickers eraf gaan? Of is de lijm daar op gemaakt? Stukwerk was niet al te best, dus heb er wit behang tegenaan geplakt en wil op zich wel stickers gaan plakken, maar ben bang dat ik dan straks weer opnieuw kan behangen.
Ik doe dat ook zo ongeveer elke 3 jaar.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zat net te denken aan heel licht en botanisch, met uitbreiding (toch monochroom) safarithema als hij iets ouder word. Omgedraaid dus.
Vind mint en alles ook nog prachtig en lekker de combineren, maar het zit er al bijna twee jaar in hier en dan ga ik me er aan ergeren.Grote blij voor later als ik er meer heb, die krijgen om de zoveel tijd een complete kamerrenovatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |