Als het maar geen tegengas van een tweetakt is want daar schijnen al hele kuddes ijsberen door gestorven te zijnquote:Op zondag 14 mei 2017 23:54 schreef schaapinwolfskleren het volgende:
Alles (warme dagen, koude dagen, regen, sneeuw, droogte, stijgende zeespiegel) wordt natuurlijk veroorzaakt door global warming. De uitstoot van broeikasgassen door de mens is daar de schuld van. Als we niets doen dan sterft de mensheid (en ijsbeer niet te vergeten) uit..
..toevallig verdienen multinationals en de media bakken met geld aan dit evangelie![]()
Echt mensen, geloof mij; 20 jaar geleden regende het ook al heel vaak. Het klimaat kent al duizenden jaren ups and downs, met warme en koude periodes. Het is niets nieuws (onder de zon). Het enige verschil is dat de mens nu een schuldgevoel wordt aangepraat en bang gemaakt wordt met allerlei onzinvoorspellingen om maar zoveel mogelijk geld afhandig te maken.
Niet dat ik tegen duurzame energie ben, maar ik wil gewoon even wat tegengas geven
quote:Op zondag 14 mei 2017 23:54 schreef schaapinwolfskleren het volgende:
Alles (warme dagen, koude dagen, regen, sneeuw, droogte, stijgende zeespiegel) wordt natuurlijk veroorzaakt door global warming. De uitstoot van broeikasgassen door de mens is daar de schuld van. Als we niets doen dan sterft de mensheid (en ijsbeer niet te vergeten) uit..
..toevallig verdienen multinationals en de media bakken met geld aan dit evangelie![]()
Echt mensen, geloof mij; 20 jaar geleden regende het ook al heel vaak. Het klimaat kent al duizenden jaren ups and downs, met warme en koude periodes. Het is niets nieuws (onder de zon). Het enige verschil is dat de mens nu een schuldgevoel wordt aangepraat en bang gemaakt wordt met allerlei onzinvoorspellingen om maar zoveel mogelijk geld afhandig te maken.
Niet dat ik tegen duurzame energie ben, maar ik wil gewoon even wat tegengas geven
Volgens mij heb jij al veel te lang niet geneukt.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:15 schreef naoomx het volgende:
Het weer in Nederland is nooit supervoorspelbaar geweest, maar de laatste tijd lijkt het al helemaal een ramp te zijn geworden.
Echt te vaak heb ik nu van die dagen waarop het uit het niets gaat regenen of zelfs hagelen, terwijl ik vlak voor me blauwe lucht & schapenwolken zie. En ben je vanwege dat met een regenjas naar buiten gegaan, is het na één minuut weer afgelopen.
Echt, jezus, hoe moet je je hier nou weer op kleden dan?
Ohja, en dan is er ook nog dat ding waarbij we een soortvan op een mooie lente beloofd werden door een warme "voorlente". Maar nu hij er daadwerkelijk is, is het vaak te koud voor de tijd van het jaar.
18 jaar ofzo dacht ikquote:Op maandag 15 mei 2017 01:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al veel te lang niet geneukt.
Ookal een klimaatleugen.quote:Op maandag 15 mei 2017 01:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KENT U DEZE NOG???
Hoe doe je dat? Mijn zolderkamer warmt heel snel op bij hogere temperaturen.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:28 schreef Twiitch het volgende:
Daarom gewoon thuis op zolder blijven zitten, immer 20 graden, altijd droog.
Ja ok, als er echt een hittegolf gaande is dan verhuis ik meestal naar de kelder. Moet ik wel drie weken bijkomen van deze grote verandering.quote:Op maandag 15 mei 2017 09:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Mijn zolderkamer warmt heel snel op bij hogere temperaturen.
Als je tegengas wil geven moet je zelf met metingen en conclusies komen want door met wat uit de mouw geschudde argumenten te komen neemt niemand je serieus natuurlijk.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:54 schreef schaapinwolfskleren het volgende:
zucht. in 1997 kon je hier nog mee aankomen, in 2017 is dat niet meer een beetje sneu , maar gewoon compleet belachelijk. Klimaatsceptici zijn van het niveau 'creationisten' , oftewel geen enkel niveau.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:54 schreef schaapinwolfskleren het volgende:
Dit inderdaadquote:Op maandag 15 mei 2017 11:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
zucht. in 1997 kon je hier nog mee aankomen, in 2017 is dat niet meer een beetje sneu , maar gewoon compleet belachelijk. Klimaatsceptici zijn van het niveau 'creationisten' , oftewel geen enkel niveau.
Daar hoor je weinig meer van omdat de juiste maatregelen zijn genomen, vogeltjesdans.quote:Op maandag 15 mei 2017 01:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KENT U DEZE NOG???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |