TS doet zich graag voor als een Feyenoord supporter van de buitencategorie. Maar valt tamelijk door de mand door blijkbaar binnen te zitten en zure stukjes te tikken terwijl "zijn" club die zeldzame landstitel paktquote:Op maandag 15 mei 2017 06:54 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Gast![]()
De uitspraken van Schöne horen gewoon bij het opbouwen van de druk in een titelrace. Dat Feyenoorders daar nou niet mee bekend zijn kan ik begrijpen.![]()
En als Feyenoordsupporter lachen om Ajax dat 3 jaar lang geen kampioen is geworden nadat jouw eigen club na 18 (![]()
![]()
) jaar weer eens kampioen geworden zijn.
![]()
En die vernedering zou zogenaamd tegen Schalke en Lyon ook al gaan plaatsvinden, dus daar ben ik nog niet zo van overtuigd.![]()
Ga lekker feestvieren en houd je niet zo druk met Ajax.
Waar was je Ajax-shirt bij Hofplein op dát moment, stoere boy?quote:Op maandag 15 mei 2017 02:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Eerst was ik in Tilburg om als hondstrouwe supporters sedert 1973 mijn cluppie weer een mooie uitoverwinning zien te behalen en van de laatste competitie wedstrijd te genieten. Daarbij is op zo een dag Tilburg aandoen niet slecht helemaal niet als blijkt dat hun braadworsten i.i.g. lekkerder en beter zijn dan die bratwurst troep in Rotterdam.
[ afbeelding ]
Terug in Rotterdam, in de namiddag/vooravond 'Miep' ontmoet die eventjes met haar kartonnen schaal bij de fontein wilde poseren, en later eventjes haar broer met diens 2 vrienden ook vastgelegd i.c.m. hun 'eigen' schaal.
Waar was je nu in Rotterdam toetsenbord held die foto's kwam maken.quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:46 schreef Iwanius het volgende:
Die had ik aan held op sokken. Was in Tilburg geweest, weet je nog? Wanneer ga jij eens iets doen wat mij verbaast. Kom eens naar het Leidseplein, met je Rotterdam-Zuid shirt. Betaal ik je drank en vreten voor die dag.
[..]
Waar was je nu in Rotterdam toetsenbord held die foto's kwam maken.
Fijn om te horen dat je de rest niet ontkent.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:53 schreef Iwanius het volgende:
KIjk wat ik verwachte. De excuses om niet iets te doen zijn er al. Typisch.
Klopt, het viel mij ook op hoeveel met name hipsters allemaal ineens voor Feyenoord waren terwijl je zo 'zweren' dat ze normaliter geen ene bal om voetbal of sowieso Feyenoord geven.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:52 schreef AnanYaw het volgende:
Ik ben gisteren lekker even op pad gegaan, is mijn stad opeens volgestroomd met successupporters. Hebben nog het lef om "komen wij uit Rotterdam" te zingen, terwijl ze uit godvergeten Overijssel komen.
Jij bent echt een stoere jongenquote:Op maandag 15 mei 2017 14:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt, het viel mij ook op hoeveel met name hipsters allemaal ineens voor Feyenoord waren terwijl je zo 'zweren' dat ze normaliter geen ene bal om voetbal of sowieso Feyenoord geven.
Heb je 18 jaar de tijd gehad om dit stukje te schrijven, is het nog zo slechtquote:Op zondag 14 mei 2017 21:32 schreef Azpilicueta het volgende:
Beste lezer,
Graag neem ik de tijd om jullie te attenderen op het volgende. We zijn kampioen. Wie is we? Feyenoord.
Lasse Schöne, speler van Ajax, zowel mislukte waarzegger en hoofd calimero van Amsterdam is nergens te bekennen. Wekenlang wist hij de media te terroriseren met uitspraken die nimmer uitkwamen. Uitspraken die niet alleen hij deed, maar ook andere sneuneuzen uit het land. Allen zitten zij in zak- en as na wederom weer een mislukt seizoen, maar ze houden zich angstvallig stil.
Geen tijd meer om even te acclimatiseren. Geen tijd voor een sigaartje, wijntje of een foto met een gedateerde gevangenisshirt bij een fontein. Nee, doodse stilte heerst. In afwachting van de vernedering die onvermijdelijk komen gaat de 24e. Altijd roepen dat je de beste bent ondanks dat je al 3 jaar niks meer hebt gewonnen. Dat gaat niemand in de koude kleren zitten. 3 jaar lang, de laatste keer dat Ajax kampioen werd leefde Harambe nog, deden we allen de icebucket challenge en moest de eerste dab nog worden gedaan. Dat lijkt lang geleden. Dat is lang geleden.
De vraag die ons allen op de tong ligt, hoe weten deze succesterroristen toch iedere keer weer te verdwijnen bij tegenslag. Tegen Lyon leek heel de wereld weer voor Ajax. Tegen Go Ahead leek heel de wereld weer wit rood gekleurd. Nu zijn het weer grijze muizen en gaan zij op in de mensenmassa.
Ajax, toch de club met 3 sterren, 3 jaar niks winnen, 3 keer niks en 3 echte supporters waarvan er 1 laatst nog uit volle borst het clublied van Feyenoord zong. De ander is inmiddels overleden en maakte Feyenoord landskampioen. Mijn zoektocht naar die 3e echte supporter zal immer voortduren, maar ik weet dat ik in Rotterdam in ieder geval niet hoef te zoeken.
quote:Op maandag 15 mei 2017 06:54 schreef MeneerDeSultan het volgende:
De uitspraken van Schöne horen gewoon bij het opbouwen van de druk in een titelrace. Dat Feyenoorders daar nou niet mee bekend zijn kan ik begrijpen.![]()
Het zal wel met alcohol of vreten te maken hebben, vetklep dat het is.quote:
Hij heeft zich teruggetrokken in ONZquote:Op maandag 15 mei 2017 14:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het zal wel met alcohol of vreten te maken hebben, vetklep dat het is.
Successupporter gespotquote:Op maandag 15 mei 2017 15:01 schreef bosa_kaba het volgende:
Alle joodjes hier huilie huilie! Nu nog ff die finale van dat B-toernooitje verliezen en dan is er weer helemaal niets in amsterdaaaaaam! Dan heeft die club ook maar weer 5 fans.
Gewoon blijven herhalen, tot je het zelf gelooft.quote:Op maandag 15 mei 2017 16:39 schreef Azpilicueta het volgende:
Prachtige dag vandaag. Mooi om te zien hoe alle snavels weer tranen met tuiten janken. Zelden zo'n hypocriet volk gezien, maar dat past bij die club.
quote:Op maandag 15 mei 2017 16:39 schreef Azpilicueta het volgende:
Prachtige dag vandaag. Mooi om te zien hoe alle snavels weer tranen met tuiten janken. Zelden zo'n hypocriet volk gezien, maar dat past bij die club.
Vorig jaar de beker, nu de titel. Met een oer Feyenoorder als trainer en Dirk Kuyt als aanvoerder. Prachtig
Haha, inderdaad. Gaat nergens anders meer overquote:Op maandag 15 mei 2017 16:46 schreef MeneerDeSultan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ajax is het enige waar je over kunt praten lijkt het wel...
Goed gesprokenquote:Op maandag 15 mei 2017 18:00 schreef Wotte het volgende:
Schattig, die ontlading om dat schaaltje en een goede teamspirit maar objectief gezien is het potentieel alsmede de kwaliteit van dat team gewoon kut met peren. Je hebt overigens wel een grote eierschaal op je bolle boosje lieverd.
Schattig dat je een prijsje wint en dan vervolgens schreeuwt dat er helemaal niets in Amsterdam. Terwijl die club op alle vlakken de grootste club van Nederland is. Als je objectief durft te kijken in ieder geval, maar gelukkig hebben jullie het legioen. Ook al wordt de trouwe support dikwijls schromelijk overdreven wat mij betreft. anders zou het een marginale subtopper zijn die af en toe uitschiet met een vrij schamele prijzenkast wat het predikaat topclub niet waard is.
Dan vallen ze daar over een kreet als wij zijn Ajax, wij zijn de beste. Wat objectief gezien in Nederland gewoon de waarheid is. Dat wordt afgedaan als arogantie en hoogmoed. Terwijl je net zoveel titels hebt gewonnen de afgelopen 18 jaar als Twente en Az.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:08 schreef MeneerDeSultan het volgende:
[..]
Goed gesproken![]()
Na 18 jaar weer eens 's lands beste en gelijk een grote mondOver 9 dagen wordt het pas echt interessant.
Dat wordt ook wel wat overschat.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:08 schreef MeneerDeSultan het volgende:
[..]
Over 9 dagen wordt het pas echt interessant.
Precies. En dan herinnert niemand maar de landstitel van Rotterdam-Zuid en heeft men het er nog weken,maanden over in de zin van: 2017. Het jaar dat ons aller Ajax de Europa League met een piepjong elftal won. Oh ja, Feyenoord werd ook nog landskampioen dat jaar.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:08 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Goed gesproken![]()
Na 18 jaar weer eens 's lands beste en gelijk een grote mondOver 9 dagen wordt het pas echt interessant.
Wat een onzin.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies. En dan herinnert niemand maar de landstitel van Rotterdam-Zuid en heeft men het er nog weken,maanden over in de zin van: 2017. Het jaar dat ons aller Ajax de Europa League met een piepjong elftal won. Oh ja, Feyenoord werd ook nog landskampioen dat jaar.
zovan: "Dit is het ( Ajax) nieuws in hoofdlijnen. Verder in het nieuws...( feyenoord)
Wie werd er kampioen in het laatste jaar dat Feyenoord de EL won? Zonder spieken.quote:
Ajax heeft de laatste 3 jaar net zoveel gewonnen als Sparta, Go Ahead Eagles, Willem II en noem al die clubs maar op. Zelfs een PEC heeft meer gewonnen recent dan Ajax. Hoe kan je jezelf dan de beste vinden? Hoe moet het ook überhaupt ook zijn om nergens de erkenning te krijgen maar dat altijd zelf maar te moeten roepen?quote:Op maandag 15 mei 2017 18:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan vallen ze daar over een kreet als wij zijn Ajax, wij zijn de beste. Wat objectief gezien in Nederland gewoon de waarheid is. Dat wordt afgedaan als arogantie en hoogmoed. Terwijl je net zoveel titels hebt gewonnen de afgelopen 18 jaar als Twente en Az.
Ik vraag me echt af hoe je in godsnaam andere supporters arrogant kunt noemen als je jezelf op gelijke voet zet met de twee topclubs in Nederland, terwijl je volgens de cijfers gewoon thuishoort bij de subtop.
Ik ga hier niet eens op inquote:Op maandag 15 mei 2017 18:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ajax heeft de laatste 3 jaar net zoveel gewonnen als Sparta, Go Ahead Eagles, Willem II en noem al die clubs maar op. Zelfs een PEC heeft meer gewonnen recent dan Ajax. Hoe kan je jezelf dan de beste vinden? Hoe moet het ook überhaupt ook zijn om nergens de erkenning te krijgen maar dat altijd zelf maar te moeten roepen?
Ajax teert op het vooral op het verleden. Meer kunnen ze niet.
Je hebt gelijk hoor. Toen werden de snavels kampioen terwijl Feyenoord als enige Europees succes hebben mogen vieren. Daarom is Feyenoord nog een grote jongen in Europees opzicht. Ajax kan weer aanhaken als ze winnen tegen United, maar die kans is vergelijkbaar als het kampioen worden van de Eredivisie. Gewoon nihil dus.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wie werd er kampioen in het laatste jaar dat Feyenoord de EL won? Zonder spieken.
Weet ik veel. Ik weet ook niet eens precies het jaar dat Feyenoord de UEFA Cup won.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wie werd er kampioen in het laatste jaar dat Feyenoord de EL won? Zonder spieken.
quote:Op maandag 15 mei 2017 18:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Daarom is Feyenoord nog een grote jongen in Europees opzicht.
Dan kan je wel op je borst kloppen dat je er twee keer bijna was, maar uiteindelijk win je jaar in jaar uit helemaal niks. Toontje lager zingen zou ze sieren.
Persoonlijk vind ik het hele roepen naar Ajax nogal kinderachtig. Als Ajax verliest zijn ze alsnog 2e in de EL geworden, volgens mij ook een prestatie van formaat. Ik snap dat prijzen uiteindelijk doorslaggevend zijn, maar laten we volgens seizoen ook kijken hoe Feyenoord het gaat doen wanneer er tot de winterstop Europees wordt gespeeld.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:16 schreef bosa_kaba het volgende:
Geweldig, ajaks 'supporters' die feyenoorders nu successupporters noemenmeer hoef ik niet te zeggen. En het argument dat prijzen een club groot maakt heb ik het volgende te zeggen. Je support een club, niet een prijzenkast. Maarja whatever lekker zuur blijven jeaudjes de 23e nog ff verliezen van manu en dan wrijven we t jullie nog ff in
Fey heeft dit seizoen ook tot winterstop europees gespeeld hoor. En bovendien reageer ik slechts op zure reacties hier, heerlijk!quote:Op maandag 15 mei 2017 19:19 schreef foknerd het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het hele roepen naar Ajax nogal kinderachtig. Als Ajax verliest zijn ze alsnog 2e in de EL geworden, volgens mij ook een prestatie van formaat. Ik snap dat prijzen uiteindelijk doorslaggevend zijn, maar laten we volgens seizoen ook kijken hoe Feyenoord het gaat doen wanneer er tot de winterstop Europees wordt gespeeld.
Geniet gewoon van je eigen kampioenschap en kijk niet steeds naar andere clubs.
Waarop is het zogenaamde topclub predikaat van Feyenoord dan op gebasseerd volgens jou? Probeer eens zonder irrationele argumenten je verhaal te onderbouwen. Dat subjectieve gelul van je, hebben we geen moer aan. Laat dat lekker bij je vrienden.. omdat KANKER JODEN HEUJ HEUJ!1!1 Of overige uitermate stijlvolle kreten die je uit dat beperkte breintje van je kunt persen.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ajax heeft de laatste 3 jaar net zoveel gewonnen als Sparta, Go Ahead Eagles, Willem II en noem al die clubs maar op. Zelfs een PEC heeft meer gewonnen recent dan Ajax. Hoe kan je jezelf dan de beste vinden? Hoe moet het ook überhaupt ook zijn om nergens de erkenning te krijgen maar dat altijd zelf maar te moeten roepen?
Ajax teert op het vooral op het verleden. Meer kunnen ze niet.
Precies, en zo zal het Feyenoord ook vergaan.quote:
Ik snap jouw hele gedachtegang niet. Feyenoord is zogenaamd geen topclub ondanks dat ze vorig jaar de beker wonnen en dit jaar glansrijk kampioen zijn geworden, maar Ajax wint 3 jaar net zoveel als Willem II en ze zijn de beste? Ergens loopt er een verbinding mis in je hersenpan vriend.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waarop is het zogenaamde topclub predikaat van Feyenoord dan op gebasseerd volgens jou? Probeer eens zonder irrationele argumenten je verhaal te onderbouwen. Dat subjectieve gelul van je, hebben we geen moer aan. Laat dat lekker bij je vrienden.. omdat KANKER JODEN HEUJ HEUJ!1!1 Of overige uitermate stijlvolle kreten die je uit dat beperkte breintje van je kunt persen.
Je kan ook gewoon toegeven dat je het prachtig vindt dat je eindelijk weer eens na 18 jaar de grote jongens hebt verslagen. Inplaats van dit soort ongefundeerde met hoogmoed doorspekte verhaaltjes op te braken.
Face it, je clubje stelt geen moer voor, leeft net zo goed op het verleden en het enige wat het predikaat topclub in stand houdt is de rivaliteit met Ajax. Er zijn maar twee clubs in Nederland die wat voorstellen. Kusjes.
Je bent kampioen, laat het gaan, maak je niet druk. Geen ajacied die vind dat ie recht op de schaal heeft dit seizoen, als iemand je dat verteld heeft is dat gewoon een halve zool. Er komt nul haat uit Amsterdam momenteel, laat je niet gek maken.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik snap jouw hele gedachtegang niet. Feyenoord is zogenaamd geen topclub ondanks dat ze vorig jaar de beker wonnen en dit jaar glansrijk kampioen zijn geworden, maar Ajax wint 3 jaar net zoveel als Willem II en ze zijn de beste? Ergens loopt er een verbinding mis in je hersenpan vriend.
Zo'n verdwaalde finale is leuk. Wij weten allen nog hoe het is om hem te winnen, maar uiteindelijk levert het jullie alleen maar een illusie op. Net als de titel dit jaar.
Maar vertel nou eens wat Feyenoord groot maakt dan? De aanhang? Niet de grootste. Grootste stadion? Nope. De bezettingsgraad in het stadion? Ook niet. De financiën, de prijzen dan? Nope. Leg me eens uit wat Feyenoord groot maakt, zonder in subjectief en bij tijd en wijlen irrationeel geleuter te vervallen?quote:Op maandag 15 mei 2017 19:16 schreef bosa_kaba het volgende:
Geweldig, ajaks 'supporters' die feyenoorders nu successupporters noemenmeer hoef ik niet te zeggen. En het argument dat prijzen een club groot maakt heb ik het volgende te zeggen. Je support een club, niet een prijzenkast. Maarja whatever lekker zuur blijven jeaudjes de 23e nog ff verliezen van manu en dan wrijven we t jullie nog ff in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |