Jij bent de enige die ik kan tolereren. Sebbequote:Op zondag 14 mei 2017 22:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Prachtig geschreven broeder, maar je maakt een catastrofale inschattingsfout. Nederland heeft elk jaar een landskampioen, echter de laatste keer dat een Nederlandse club de finale van een Europees toernooi heeft weten te halen is een stuk zeldzamer.
Ere wie ere toekomt. Gefeliciteerd met het kampioenschap.
Ja, Jesse. Zal ik hem de groeten doen voor je? Weet alleen niet of de liefde wederzijds isquote:Op zondag 14 mei 2017 22:13 schreef Adames het volgende:
Er was ooit een user hier, eveneens met een voetballer als username en met dezelfde UI.
Die had nog geen 1/100e van jouw kinderlijkheid en misplaatste humor
Ik mis die jongen
quote:Op zondag 14 mei 2017 22:04 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
en nog een keer over ajax. je kan echt niks anders, of wel?
Bedoel je dat ik een "gesnavelde jood" ben? Grappig. Dus iedereen die kritiek heeft op jouw zielige versie van "clubliefde", is automatisch voor Ajax? Ik vind alle voetbalsupporters domme tokkies, ongeacht voor welke club ze zijn. Het valt mij alleen altijd wel op dat Feyenoorders nog weer boven deze categorie uitstijgen met hun haat tegenover Ajax.quote:Op zondag 14 mei 2017 22:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo laat deze gesnavelde jood ook weer blijken.
"Alle voetballers zijn tokkies" oke gastquote:Op zondag 14 mei 2017 22:18 schreef serkot het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik een "gesnavelde jood" ben? Grappig. Dus iedereen die kritiek heeft op jouw zielige versie van "clubliefde", is automatisch voor Ajax? Ik vind alle voetbalsupporters domme tokkies, ongeacht voor welke club ze zijn. Het valt mij alleen altijd wel op dat Feyenoorders nog weer boven deze categorie uitstijgen met hun haat tegenover Ajax.
Nee, voetbalsupporters.quote:Op zondag 14 mei 2017 22:21 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
"Alle voetballers zijn tokkies" oke gast
Bedoel je Lindgren.?quote:Op zondag 14 mei 2017 22:13 schreef Adames het volgende:
Er was ooit een user hier, eveneens met een voetballer als username en met dezelfde UI.
Die had nog geen 1/100e van jouw kinderlijkheid en misplaatste humor
Ik mis die jongen
graagquote:Op maandag 15 mei 2017 00:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zal aan hem doorgeven dat je hem mist
Eerst was ik in Tilburg om als hondstrouwe supporters sedert 1973 mijn cluppie weer een mooie uitoverwinning zien te behalen en van de laatste competitie wedstrijd te genieten. Daarbij is op zo een dag Tilburg aandoen niet slecht helemaal niet als blijkt dat hun braadworsten i.i.g. lekkerder en beter zijn dan die bratwurst troep in Rotterdam.quote:
TS doet zich graag voor als een Feyenoord supporter van de buitencategorie. Maar valt tamelijk door de mand door blijkbaar binnen te zitten en zure stukjes te tikken terwijl "zijn" club die zeldzame landstitel paktquote:Op maandag 15 mei 2017 06:54 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Gast![]()
De uitspraken van Schöne horen gewoon bij het opbouwen van de druk in een titelrace. Dat Feyenoorders daar nou niet mee bekend zijn kan ik begrijpen.![]()
En als Feyenoordsupporter lachen om Ajax dat 3 jaar lang geen kampioen is geworden nadat jouw eigen club na 18 (![]()
![]()
) jaar weer eens kampioen geworden zijn.
![]()
En die vernedering zou zogenaamd tegen Schalke en Lyon ook al gaan plaatsvinden, dus daar ben ik nog niet zo van overtuigd.![]()
Ga lekker feestvieren en houd je niet zo druk met Ajax.
Waar was je Ajax-shirt bij Hofplein op dát moment, stoere boy?quote:Op maandag 15 mei 2017 02:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Eerst was ik in Tilburg om als hondstrouwe supporters sedert 1973 mijn cluppie weer een mooie uitoverwinning zien te behalen en van de laatste competitie wedstrijd te genieten. Daarbij is op zo een dag Tilburg aandoen niet slecht helemaal niet als blijkt dat hun braadworsten i.i.g. lekkerder en beter zijn dan die bratwurst troep in Rotterdam.
[ afbeelding ]
Terug in Rotterdam, in de namiddag/vooravond 'Miep' ontmoet die eventjes met haar kartonnen schaal bij de fontein wilde poseren, en later eventjes haar broer met diens 2 vrienden ook vastgelegd i.c.m. hun 'eigen' schaal.
Waar was je nu in Rotterdam toetsenbord held die foto's kwam maken.quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:46 schreef Iwanius het volgende:
Die had ik aan held op sokken. Was in Tilburg geweest, weet je nog? Wanneer ga jij eens iets doen wat mij verbaast. Kom eens naar het Leidseplein, met je Rotterdam-Zuid shirt. Betaal ik je drank en vreten voor die dag.
[..]
Waar was je nu in Rotterdam toetsenbord held die foto's kwam maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |