Oh, dacht dat er morgen gevoetbald werdquote:

Hoe die 2-0 tot stand kwamquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:08 schreef opperkleurder het volgende:
2-0. Dit gaat heel moeilijk worden voor Heerenveen

Gefeliciteerd Paul, ik durf nu wel te zeggen dat Utrecht kans maakt om door te gaan.quote:

quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Paul, ik durf nu wel te zeggen dat Utrecht kans maakt om door te gaan.

quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Erwin ''Ik wil een stapje hogerop, naar het buitenland'' Mulder.
Wat is er overigens raar aan dat een buitenspeler het meeste balverlies leidt? Het doet er meer toe op welke posities, want het zou eerder triest zijn als een buitenspeler dat niet deed.

Deze man heeft er kijk opquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Paul, ik durf nu wel te zeggen dat Utrecht kans maakt om door te gaan.

Eredivisieniveauquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:44 schreef Paul het volgende:
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/865986354148147200

Ja maar die spelen tegen degradatie, die ploegen hier spelen nog om Europees voetbalquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag ik zag vandaag HSV. Dat is pas slecht zeg

Nou nou nouquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die spelen tegen degradatie, die ploegen hier spelen nog om Europees voetbalZo'n Heerenveen was in de Bundesliga al met de kerst gedegradeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |