Met zo'n opmerking plaats je jezelf echt ver boven een trieste kutkneus ja.quote:
quote:
Krijgen jullie straks een halve ster erbij op het logo?quote:
Mad.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Krijgen jullie straks een halve ster erbij op het logo?
Ingewijden weten dat Feyenoord mijn tweede club is dus ik ben absoluut niet madquote:
Idd... Niks "uitspelen", godverdomme gewoon uitbouwen die scorequote:Op zondag 14 mei 2017 15:19 schreef H.FR het volgende:
Kuytgenot
Ze moeten wel blijven opletten trouwens, laatste 5 minuten voor rust toch een paar keer gevaarlijk bij ons doel.
Kuyt hele seizoen basisplaats en zou al kampioen in maart zijn geweestquote:Op zondag 14 mei 2017 15:19 schreef H.FR het volgende:
Kuytgenot
Ze moeten wel blijven opletten trouwens, laatste 5 minuten voor rust toch een paar keer gevaarlijk bij ons doel.
Shotgunquote:Op zondag 14 mei 2017 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als heel het Feyenoord topic over je moeder heengaat vanavond wel ja.
Gewoon 1 neger, lijkt me voldoendequote:Op zondag 14 mei 2017 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als heel het Feyenoord topic over je moeder heengaat vanavond wel ja.
Je moeder.quote:
Hij heeft gewoon gelijk. Je zag het meteen toen ze het uit wilde spelen naar de rust. Heracles kreeg meteen kansen.quote:
Het zou grappig zijn als ze daar met 0-10 winnen, terwijl 010 wintquote:Op zondag 14 mei 2017 15:34 schreef thedeedster het volgende:
Het regent trouwens in Amsterdam.
Amsterdam huilt...
2-3 aubquote:
Jup. Zit wel goed. Nu nog een opvolger voor Nelomgod.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:36 schreef Wicky15 het volgende:
Als Karsdorp weggaat heb je in Nieuwkoop gewoon een prima opvolger.
Vind ik dan
Zonde als hij Rb blijft.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:36 schreef Wicky15 het volgende:
Als Karsdorp weggaat heb je in Nieuwkoop gewoon een prima opvolger.
Vind ik dan
Daar kunnen we nu van gaan genietenquote:Op zondag 14 mei 2017 15:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup. Zit wel goed. Nu nog een opvolger voor Nelomgod.
Die's ook stuk iddquote:Op zondag 14 mei 2017 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
Gio als je ballen hebt zet je GEEN Nelom neer maar Karsdorp erbij. Of is die geblesseerd?
Ik weet het niet. Eerst zeiden ze bij Fox dat Karsdorp geblesseerd was maar commentator zei gepasseerdquote:Op zondag 14 mei 2017 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
Gio als je ballen hebt zet je GEEN Nelom neer maar Karsdorp erbij. Of is die geblesseerd?
en de fox commentatoren zijn stuk voor stuk incapabelquote:Op zondag 14 mei 2017 15:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Eerst zeiden ze bij Fox dat Karsdorp geblesseerd was maar commentator zei gepasseerd
Nelom is wel echt de allerlaatste die ik nu het veld wil zien opkomen.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Eerst zeiden ze bij Fox dat Karsdorp geblesseerd was maar commentator zei gepasseerd
GvB zei niet helemaal fit. Dus wel een beetje gepasseerd.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nou... Hij's beter dan ik... Of jijzelf, waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nelom is wel echt de allerlaatste die ik nu het veld wil zien opkomen.
Ja, eens natuurlijkquote:Op zondag 14 mei 2017 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog liever Serginho Greene ja?quote:Op zondag 14 mei 2017 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs dat betwijfel ik.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou... Hij's beter dan ik... Of jijzelf, waarschijnlijk.
Da's lang geleden!quote:
Liever Nelom dan Kramer.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van selectiespelers natuurlijk, aap.
Gebrek aan balbezit ook. Alles te gehaast.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een domme keuzes worden er in de aanval gemaakt...
Dat dus... GvD gewoon rustig door gaanquote:Op zondag 14 mei 2017 15:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ze laten Heracles veel te veel voetballen.
Zou een goede Wessel zijn ja.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:46 schreef Wicky15 het volgende:
Doe maar even een verdediger erbij. Dammers lijkt me een geschikte kandidaat.
Nee man, gewoon doorgaan met aanvallen. Veel beter dan de voorsprong verdedigen, iets waar Feyenoord nooit goed in is geweestquote:Op zondag 14 mei 2017 15:46 schreef Wicky15 het volgende:
Doe maar even een verdediger erbij. Dammers lijkt me een geschikte kandidaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |