Dat gaat in werkelijk ieder stadion gezongen worden vandaag.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:44 schreef Oliver23 het volgende:
"Helemaal niets in Amsterdam" zingen AZ en FC Utrecht supporters gezamenlijk
Het zit diepquote:Op zondag 14 mei 2017 14:44 schreef Oliver23 het volgende:
Ze spelen dan ook een uitwedstrijd.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:44 schreef Oliver23 het volgende:
Simpel volk.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:44 schreef Oliver23 het volgende:
Schaal is toch maar een onderzetter voor de Europa League toch?quote:Op zondag 14 mei 2017 14:44 schreef Oliver23 het volgende:
Schattig dat de haat voor Ajax altijd groter is dan de liefde voor eigen clubquote:Op zondag 14 mei 2017 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gaat in werkelijk ieder stadion gezongen worden vandaag.
Voetbalsupporters zijn een beetje beperkt.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:44 schreef Oliver23 het volgende:
Enige wat je mist, Lammers speelt en Luuk de Jong op de bankquote:Op zondag 14 mei 2017 14:43 schreef Rabieluh het volgende:
Kan ik psv niet kijken omdat die wedstrijd op een non-eredivisie kanaal van fox wordt uitgezonden
Daarom zullen wij altijd de grootste ploeg van Nederland zijn.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:45 schreef Wave103 het volgende:
Iedereen die nog steeds zo erg met Ajax bezig is![]()
Minderwaardigheidscomplex zit diep
TIEN TIEN TIENquote:
naja ik snap het niet. Ajax had het weken geleden verpest, dus die gingen al helemaal niet voor plek 1. alleen omdat Feyenoord vorige week verloren had van Excelsior kwam er weer ''spanning''.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:45 schreef Wave103 het volgende:
Dat is al helemaal het kijken waard. Dan maar streampje erbij.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:45 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Enige wat je mist, Lammers speelt en Luuk de Jong op de bank
Maak je maar niet ongerust hoorquote:Op zondag 14 mei 2017 14:45 schreef Wave103 het volgende:
Ajaxquote:Op zondag 14 mei 2017 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom zullen wij altijd de grootste ploeg van Nederland zijn.
quote:GOAL Feyenoord
En dat is twee! Na elf minuten maakt opnieuw Dirk Kuijt er met het hoofd 2-0 van! De schaal kan worden opgepoetst!
Grijze ploeg johquote:Op zondag 14 mei 2017 14:47 schreef KingRoland het volgende:
Groningen naar de play-offs, Heracles niet meer.
extra genot
Jij kijkt zeker niet? Bij Heracles zit de kuipvrees er volledig in met lange ballen die 10 meter hoog over het doel vliegen.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:48 schreef Tagliano het volgende:
Op zou zou een 2-1 wel volledige paniek geven daar, nog meer dan toen het 0-0 stond waarschijnlijk
Die zijn idd aan 't Amerikaans voetballen.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker niet? Bij Heracles zit de kuipvrees er volledig in met lange ballen die 10 meter hoog over het doel vliegen.
Ik kijk voornamelijk Ajax en met een schuin oog het schakelkanaal ja. Maar zoals jij en ik weten, de bal is rond en het is 11 tegen 11quote:Op zondag 14 mei 2017 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker niet? Bij Heracles zit de kuipvrees er volledig in met lange ballen die 10 meter hoog over het doel vliegen.
Nou niet gaan doen alsof landskampioen worden niks isquote:Op zondag 14 mei 2017 14:48 schreef Cattivo het volgende:
Zou mooi zijn dat Heracles dubbel de lul is door dit zomaar gratis weg te geven.
Maarja liever een EU beker, dan die land onzin.
Dat 11 tegen 11 stukje helpt Heracles niet mee. Wellicht dat 9 tegen 11 je ijdele hoop vergroot.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk voornamelijk Ajax en met een schuin oog het schakelkanaal ja. Maar zoals jij en ik weten, de bal is rond en het is 11 tegen 11
Ik hoop nergens meer op, waarde LRquote:Op zondag 14 mei 2017 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat 11 tegen 11 stukje helpt Heracles niet mee. Wellicht dat 9 tegen 11 je ijdele hoop vergroot.
Twente hoort niet in de Eredivisie.quote:
Liever het kleine broertje Europa in dan Grunnquote:
Daar kan ik ook echt niet tegen. Doe godverdomme normaal.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:51 schreef Dejannn het volgende:
Mooi voor Feyenoord!Wel een beetje overdreven om huilende mensen op te tribune te zien
leuke humor heb jijquote:Op zondag 14 mei 2017 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Feyenoord achterstond zou die man met rolstoel en al door een ME-busje vliegen (lol)
Ach, was destijds bij Ajax - Twente ook. Dat doet een lange periode van droogte blijkbaar met je.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:51 schreef Dejannn het volgende:
Mooi voor Feyenoord!Wel een beetje overdreven om huilende mensen op te tribune te zien
Haha.quote:
Haha.quote:
Heeft. Vind je het gek? Op een gegeven moment is het klaar na zoveel wedstrijden zonder rust periode.quote:
Idd.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Fox helemaal die kampioenswedstrijd opkloppen en binnen een minuut is het al klaar![]()
marketingquote:Op zondag 14 mei 2017 14:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Fox helemaal die kampioenswedstrijd opkloppen en binnen een minuut is het al klaar![]()
Ja, Fox klopt Roda JC-Excelsior nog helemaal op johquote:Op zondag 14 mei 2017 14:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
PSV boeit niemand Davy.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV heeft er geen zin in. Gooi die jonge spelers er eens in.
BOOOEEEEHOOEEEEEquote:Op zondag 14 mei 2017 14:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Heeft. Vind je het gek? Op een gegeven moment is het klaar na zoveel wedstrijden zonder rust periode.
Bij mij gebeuren er dan hele andere dingen hoor, na 18 jaar droog staan.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach, was destijds bij Ajax - Twente ook. Dat doet een lange periode van droogte blijkbaar met je.
Jij staat toch al langer dan 18 jaar droog denk ikquote:Op zondag 14 mei 2017 14:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bij mij gebeuren er dan hele andere dingen hoor, na 18 jaar droog staan.
Hahaha, is hier bewijs van?quote:Op zondag 14 mei 2017 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In 2007 stond je nog te juichen toen PSV kampioen werd :S
Voorvochttranen.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bij mij gebeuren er dan hele andere dingen hoor, na 18 jaar droog staan.
Lul niet zo dom.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In 2007 stond je nog te juichen toen PSV kampioen werd :S
?quote:
Ja ongelofelijk. Sinds die wedstrijd tegen PSV lukt he-le-maal niks meer.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De start was nog zo veelbelovend.
Zonde ja.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk. Sinds die wedstrijd tegen PSV lukt he-le-maal niks meer.
MAN MAN MANquote:Op zondag 14 mei 2017 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zovaak langs gekomenVolgens mij had ze dat verwijderd toen ze mod was
Lekker uit het verband getrokken die reactie. Heb je die reacties er na ook gelezen? Nee hè? Wel mooi om te zien dat je het hebt bewaard. Bovendien heb ik niks verwijderd.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zovaak langs gekomenVolgens mij had ze dat verwijderd toen ze mod was
Zijn er meer in Nederland die het geen eens om de week kunnen.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niet 90 minuten om de dag kunnen voetballen
Rond 40-45 minuten.quote:
Nou, vertel ons de waarheidquote:Op zondag 14 mei 2017 14:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lekker uit het verband getrokken die reactie.
Wie probeer je nou nog te overtuigen?quote:Op zondag 14 mei 2017 14:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lekker uit het verband getrokken die reactie. Heb je die reacties er n ook gelezen? Nee hè? Wel mooi om te zien dat je het hebt bewaard. Bovendien heb ik niks verwijderd.
Geen idee, ik kijk ook Feyenoord.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoe doet az het? Wij kijken Feyenoord namelijk
Maar Haags, was Havenaar nou echt zolang uitgeschakeld of was Petrovic klaar met hem na o.a. zijn panenka?quote:
Ik vind het wel interessant. Ik was er toen niet bij.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:58 schreef Tagliano het volgende:
Gaan we hier nou echt bediscussieren wat iemand in 2007 wel of niet gepost had
Om iets wat 10 jaar is geleden?quote:
Meh, je kan maar 1 potje echt goed zien nuquote:Op zondag 14 mei 2017 14:59 schreef Groby het volgende:
Kunnen we dit niet elke speelronde hebben? Ik vind dit echt heerlijk
Ik ook nietquote:Op zondag 14 mei 2017 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant. Ik was er toen niet bij.
Beide wel. hahaquote:Op zondag 14 mei 2017 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Haags, was Havenaar nou echt zolang uitgeschakeld of was Petrovic klaar met hem na o.a. zijn panenka?
Er is niet eens voetbal op, dat begint pas om 8 uur op Ziggogodsport.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meh, je kan maar 1 potje echt goed zien nu
Het verhaal is nu al wel iets anders dan je net stelde.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om iets wat 10 jaar is geleden?![]()
Dat is hetzelfde als jij gaat juichen voor Ajax tijdens de EL finale, dan vervolgens een printscreen maken en dan zeg ik tegen iedereen dat jij voor Ajax bent.
Ik vind dit geweldig, lekker snel, geen dooie momenten en alles op een rijtjequote:Op zondag 14 mei 2017 14:59 schreef Groby het volgende:
Groningen staat wanneer het moet staan i.t.t. andere clubs in dat rijtje. Tegen PSV lekker en dit Twente. Naja Heracles, wat moet ik daarvan zeggen. Heb liever Groningen dan Heracles in Europa.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:59 schreef Groby het volgende:
Alleen het degradatieverhaal is nog leuk eigenlijkquote:Op zondag 14 mei 2017 15:00 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kijk schakelkanaal, maar ik vind het eigenlijk ruk.
Je rookt ook nog eens? Man, man, manquote:Op zondag 14 mei 2017 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdekut, ga je even roken, staat het 1-3 in Enschede
Klopt. PSV zou nooit een EL finale kunnen halen.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het verhaal is nu al wel iets anders dan je net stelde.
Oke ik houd al op
Huh?quote:Op zondag 14 mei 2017 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als jij gaat juichen voor Ajax tijdens de EL finale, dan vervolgens een printscreen maken en dan zeg ik tegen iedereen dat jij voor Ajax bent.
Ditquote:Op zondag 14 mei 2017 14:59 schreef Groby het volgende:
Waarom ga je er nog op in joh. Tien jaar geleden.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee gewoon directquote:Op zondag 14 mei 2017 15:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Noobvraag: als Ajax EL wint, en Feyenoord wordt kampioen, moeten ze dan voorronde CL spelen ipv direct?
Nee, AZ gaat dan rechtstreeks naar de halve finale CL.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Noobvraag: als Ajax EL wint, en Feyenoord wordt kampioen, moeten ze dan voorronde CL spelen ipv direct?
Jaquote:Op zondag 14 mei 2017 15:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Met VV CAPELLE!!!quote:Op zondag 14 mei 2017 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, AZ gaat dan rechtstreeks naar de halve finale CL.
OEI OEI OEI.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:02 schreef Tagliano het volgende:
Maar goed, als we dan toch bezig zijn heeft onze grote vriend Davy, Real Madrid fanboy in hart en nieren, een paar jaar geleden nog geroepen dat Barcelona zijn favoriete club is
Ik Real fanboy?quote:Op zondag 14 mei 2017 15:02 schreef Tagliano het volgende:
Maar goed, als we dan toch bezig zijn heeft onze grote vriend Davy, Real Madrid fanboy in hart en nieren, een paar jaar geleden nog geroepen dat Barcelona zijn favoriete club is
Hup PSV.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huh?Je club werd toen niet kampioen. Goede vergelijking.
Niemand geeft om buitenlandsvoetbal en mag je best switchen in je voorkeur. Je moet je al genoeg storen aan je binnenlandse 'liefde'quote:Op zondag 14 mei 2017 15:02 schreef Tagliano het volgende:
Laat PEC maar elfde zijn dus houden zoquote:Op zondag 14 mei 2017 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Psv mag van mij wel winnen. Want dan is bij deze stand Ado elfde.
Verre van Davy. Geloof het of niet maar ik beleef een prima voetbalmiddagquote:Op zondag 14 mei 2017 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik Real fanboy?Man, het zit echt diep he mijn post in het ajax topic.
Ik zat al te wachten op je reactie.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Laat PEC maar elfde zijn dus houden zo
Penningmeester van Utrecht vindt dit niet leukquote:
Ik probeer me eigenlijk zo min mogelijk druk te maken om wat mensen al dan niet op een internetforumpje roepen als je het niet heel erg vindtquote:Op zondag 14 mei 2017 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand geeft om buitenlandsvoetbal en mag je best switchen in je voorkeur. Je moet je al genoeg storen aan je binnenlandse 'liefde'
AZ speelt jubileumwedstrijd en dan verliezenquote:Op zondag 14 mei 2017 15:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Penningmeester van Utrecht vindt dit niet leuk
AZ is te slecht.quote:
Zo, dat is wel schitterend jaquote:Op zondag 14 mei 2017 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Die commentator bij Utrecht - AzPrachtig afgemaakt van Zivkovic maar hij ziet het geeneens
Zelfs als Utrecht indirect wil verliezen staan ze voor.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ speelt jubileumwedstrijd en dan verliezen
*AZ - Utrechtquote:Op zondag 14 mei 2017 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Die commentator bij Utrecht - AzPrachtig afgemaakt van Zivkovic maar hij ziet het geeneens
Maar ze moeten Europa in want ze zijn een prima ploegquote:Op zondag 14 mei 2017 15:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zelfs als Utrecht indirect wil verliezen staan ze voor.
Sums up AZ season
Daar neem ik flink aanstoot aan en eis een excuus.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik probeer me eigenlijk zo min mogelijk druk te maken om wat mensen al dan niet op een internetforumpje roepen als je het niet heel erg vindt
Zeer ware woorden over AZquote:Op zondag 14 mei 2017 15:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zelfs als Utrecht indirect wil verliezen staan ze voor.
Sums up AZ season
quote:
Wat een dramaseizoen.quote:
Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen die de regel bevestigenquote:Op zondag 14 mei 2017 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar neem ik flink aanstoot aan en eis een excuus.
Echt een lelijke vrouw heb je al UI.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen die de regel bevestigen
VBL / Live Eredivisieverslagen #134 KAMPIOEN!!!!!quote:Op zondag 14 mei 2017 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hup PSV.
(Maak even een printscreen en val me daar even mee lastig de komende jaren. Ok.)
Sorry wat bedoel jequote:Op zondag 14 mei 2017 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een lelijke vrouw heb je al UI.
Wat ben je toch ook een heerlijke treurwilgquote:Op zondag 14 mei 2017 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / Live Eredivisieverslagen #134 KAMPIOEN!!!!!
groetjes
Nog niks is zekerquote:Op zondag 14 mei 2017 15:07 schreef Windhapper het volgende:
Kuyt moet eigenlijk na deze wedstrijd die schaal ophalen, z'n standbeeld in Rotterdam onthullen en lekker de rest van z'n leven bij Quick Boys gaan ballen.
Hij speelt nog minimaal jaartje door na vandaag.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:07 schreef Windhapper het volgende:
Kuyt moet eigenlijk na deze wedstrijd die schaal ophalen, z'n standbeeld in Rotterdam onthullen en lekker de rest van z'n leven bij Quick Boys gaan ballen.
Haha en haar whiteknight is nu ook stilquote:Op zondag 14 mei 2017 15:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijke treurwilg
hartmeterquote:
Dat kan bijna alleen maar afdoen.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:07 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij speelt nog minimaal jaartje door na vandaag.
DRUK IN DE KUIP!!!!11!!!quote:
meteen zijn licentie afpakkenquote:
Lekker bezig Davy. Psv wordt toch niet uitgezonden dus tijd genoeg om je gelijk te behalen. Tag is mad jellyquote:Op zondag 14 mei 2017 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha en haar whiteknight is nu ook stil
Goeie comeback!quote:Op zondag 14 mei 2017 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik Real fanboy?Man, het zit echt diep he mijn post in het ajax topic.
Ik kijk gewoon PSV hoor.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig Davy. Psv wordt toch niet uitgezonden dus tijd genoeg om je gelijk te behalen. Tag is mad jelly
Niet eens in de buurt van buitenspel ookquote:Op zondag 14 mei 2017 15:08 schreef Dagoduck het volgende:
Commentator op radio 1 denkt aan buitenspel bij Ajax. Onee toch niet, jawel, nee niet.
Heb je al aids aan je ogen?quote:
Heb je daar ook inhoudelijk wat over te melden? Oh wachtquote:
heeeeeeeeerlijkquote:Op zondag 14 mei 2017 15:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je daar ook inhoudelijk wat over te melden? Oh wacht
PSV en inhoud (lol)quote:Op zondag 14 mei 2017 15:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Postbode juicht tock ook niet als ie een brief in een brievenbus doet.quote:
Zekerquote:
quote:Op zondag 14 mei 2017 15:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
EL winst is voorronde CLquote:
alleen maar hoogtepuntenquote:
quote:Op zondag 14 mei 2017 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
Straks pakt Fey rood, Heracles penalty, nog paar goals voor Heracles in extra tijd.
Dat kan zeker, Ajax heeft veel geld.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
Straks pakt Fey rood, Heracles penalty, nog paar goals voor Heracles in extra tijd.
maddddquote:
Hopelijk laten de voetbalgoden deze natte droom werkelijkheid wordenquote:Op zondag 14 mei 2017 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
Nee ik doe alleen soms een kraskaartjequote:Op zondag 14 mei 2017 15:11 schreef OmniRocket het volgende:
had er nog iemand geld op Utrecht ingezet bij een notering van 7.00 ???
Vier goals per wedstrijd maar, waar hebben we het overquote:Op zondag 14 mei 2017 15:11 schreef Dagoduck het volgende:
Nog 36 goals deze speelronde voor een record! Moet lukken!
Feyenoord 38-0?quote:Op zondag 14 mei 2017 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vier goals per wedstrijd maar, waar hebben we het over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |