Dan heet het huiluurtje(s). Alhoewel ik nu een baby heb geproduceerd die zich ook had ingelezen op het fenomeen huiluurtje.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
mijn idee is eigenlijk dat borstbaby's niet clusteren aan de fles? Clusteren gaat niet alleen om voeding namelijk. Dus hij zal het wel niet nodig hebben.
huilt ie dan tijdens het clusteren of er na?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 14:04 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dan heet het huiluurtje(s). Alhoewel ik nu een baby heb geproduceerd die zich ook had ingelezen op het fenomeen huiluurtje.
Inmiddels niet meer hoor. Dat heeft tot een week of 7 geduurd? Eindeloos dus, jeweets. Nu clustert hij gewoon als een echte baby.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huilt ie dan tijdens het clusteren of er na?
Noud is soms heel moe en heel hongerig tegelijk. Dat is echt een topcombo. Aanzuigen, een slok nemen, loslaten, huilen. Repeat x 1000.
Dit doet Ella ook vaak, maar ik dacht dat ze dan geen honger heeft, maar alleen wil sabbelen en elke keer baalt dat er melk komt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huilt ie dan tijdens het clusteren of er na?
Noud is soms heel moe en heel hongerig tegelijk. Dat is echt een topcombo. Aanzuigen, een slok nemen, loslaten, huilen. Repeat x 1000.
Oh, dat gebeurt mij ook nog steeds. Ze drinkt een liter moedermelk per dag zonder dat ik een vriezervoorraad heb, dus ik heb echt genoeg opbrengst over de gehele dag genomen. En dan toch beteuterd staan te kijken naar die 90 cc aan het einde van de middag, en zelfs denken "Doet mijn kolf het nog wel goed? Is mijn productie aan het teruglopen?"quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
Gek, het blijft toch in mijn hoofd zitten dat ik "veel" moet kolven per sessie.
quote:En 't jong drinkt het niet eens
nee dat is het niet want hij heeft zn eigen duim gevondenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 14:51 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Dit doet Ella ook vaak, maar ik dacht dat ze dan geen honger heeft, maar alleen wil sabbelen en elke keer baalt dat er melk komt.
Ik heb al een paar keer een speen of duim geopperd, maar ze blijft koppig
Ik heb bij de andere 2 kids ook nooit meer dan 2 keer gekolfd, en was ook zo lang de deur uit. Zeker als je opbrengst voldoende is, zou ik het bij 2 keer houden. Mocht het toch teruglopen, kan je altijd nog naar 3 keer gaan, toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en nu ik hier toch ben. Deze week weer begonnen met werken en ik ben nog een beetje aan het zoeken hoe vaak ik moet kolven. Mijn baby drinkt namelijk zeer variabel maar overdag echt niet elke drie uur, dan zit er vaak wel meer tijd tussen.
Als ik 'm om half 8 aftank en om half zes weer aan kan leggen na het werken, dan zou ik toch wel met 2 keer uit moeten kunnen? Bijvoorbeeld om half elf en om 2 uur?
Ik probeer nu 3 keer maar ik merkte dat het kolven om 10 uur heel makkelijk ging (200cc in 10 minuten) en om half 1 echt moest worstelen voor een tsr... (90 cc in 30!! minuten).
Wat kunnen ze toch eigenwijs zijn hè... En krijst hij dan niet de halve dag van de honger?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Drinkt de jouwe het inmiddels?
-edit: nee dus. Kut.
Noud drinkt nu gewoon niet. 20 cc overdag ofzo. Ik ben 1 keer teruggegaan om te voeden en toen was ie hysterisch boos en moe en vertikte aan te happen. Hij blijft wel vrolijk en in leven enzo
Wauw, wat snelquote:Op zaterdag 10 juni 2017 09:43 schreef Franny_G het volgende:
Nou, ik zit in een koffietentje aan een latte met een boek bij me. Ben benieuwd wat voor berichten ik krijg van het thuisfront. 😀
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |