Jeetje. ben je gewoon nog op om half vijf. Grote klasse mevrouw.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 04:35 schreef kooks11 het volgende:
Ja... t maakt me een beetje onzeker I guess...ik twijfel heel erg of ik haar niet overvoed ofzo. Naja... never mind. Zolang ze goed aankomt en van t spugen geen last lijkt te hebben zal t wel goed zijn.
Als je tiet geeft kan niet overvoedequote:Op zaterdag 20 mei 2017 04:35 schreef kooks11 het volgende:
Ja... t maakt me een beetje onzeker I guess...ik twijfel heel erg of ik haar niet overvoed ofzo. Naja... never mind. Zolang ze goed aankomt en van t spugen geen last lijkt te hebben zal t wel goed zijn.
Dit hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2017 04:35 schreef kooks11 het volgende:
Je mag echt enorm trots zijn hoor, niet maar een beetje!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:59 schreef Sam1993 het volgende:
maar jullie positieve woorden zorgen ervoor dat ik toch een beetje trots ben op mezelf ondanks dat hij niet uitsluitend borstvoeding krijgt.
Toen ging het bij mij overquote:Op zaterdag 20 mei 2017 17:25 schreef WupWup het volgende:
Vierde dag gv. Hiervoor drie weken daktarin, daarvoor twee weken nystatine. Als dit niet werkt, ben ik er klaar mee en stoppen we met medicatie.
hier3 weken nystatine toen 3 weken daktarin. dat hielp niet toen 1 kuurtje fluconazol en in 2 dagen was het weg (wel kuurtje afmaken en zowel jij als beeb)quote:Op zaterdag 20 mei 2017 17:25 schreef WupWup het volgende:
Vierde dag gv. Hiervoor drie weken daktarin, daarvoor twee weken nystatine. Als dit niet werkt, ben ik er klaar mee en stoppen we met medicatie.
quote:Op zondag 21 mei 2017 08:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
Mijn baby heeft vanochtend weer een paar slokjes bij me gedronken!![]()
quote:Op zondag 21 mei 2017 08:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
Mijn baby heeft vanochtend weer een paar slokjes bij me gedronken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |