José Beenquote:
Kutzender.quote:
Enorm schadelijk voor de sport.quote:
ULTIMO CHILOMETROquote:Op zondag 14 mei 2017 14:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ik mis jose, maarten en zelfs ducrot
Kijk voetbal en ga zo nog naar verjaardag maar het is wel een leuk heuveltje zo voor de finish.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2017 14:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ik mis jose, maarten en zelfs ducrot
voetbal maar uitgezet.quote:Op zondag 14 mei 2017 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk voetbal en ga zo nog naar verjaardag maar het is wel een leuk heuveltje zo voor de finish.
Als een nat washandje aan de lijn wappert KUDUS uit de kopgroep.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of je een emmer leeggooit.
Wat zat die lelijk op zijn fiets.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:08 schreef Koffieplanter het volgende:
We rijden zo langs het huis van Di Luca ().
Extreem lelijk persoon ook gewoon. Maar die sprint op Siusi blijft legendarisch.quote:
Het Engelstalige commentaar klinkt in ieder geval nog redelijk. Verder...commercial breaks 😒quote:Op zondag 14 mei 2017 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karsten krijgt ook nooit op een fatsoenlijke manier een zin uit z'n bek. Is dat een voorwaarde om bij Eurosport te mogen werken?
quote:Op zondag 14 mei 2017 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
http://www.volkskrant.nl/kijkverder/2017/giro/#/story/9
quote:Sterker nog: als er geen doping was geweest, had ik meer gewonnen omdat doping nivelleert. Kampioenen zijn kampioenen omdat ze de beste zijn. Ik was de beste.’
Sean Kelly is al helemaal niet te verstaan.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:14 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het Engelstalige commentaar klinkt in ieder geval nog redelijk. Verder...commercial breaks 😒
quote:Op zondag 14 mei 2017 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
http://www.volkskrant.nl/kijkverder/2017/giro/#/story/9
Nog even jezelf noemen.quote:Di Luca: 'Wielerfans die ons hebben laten vallen, begrijpen niets van fietsen. Mannen als Jan Ullrich, Danilo di Luca, Michael Boogerd, Lance Armstrong – dat zijn nu eenmaal kampioenen, met of zonder epo.'
Plaats 30. Zou zijn vierde keer zijn deze Giro.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:14 schreef Columbiafan het volgende:
Maxime Monfort gaat voor top 20 vandaag.
Kirby?quote:Op zondag 14 mei 2017 15:14 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het Engelstalige commentaar klinkt in ieder geval nog redelijk. Verder...commercial breaks 😒
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Goed te doen.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sean Kelly is al helemaal niet te verstaan.
Ik ben het tot op zekere hoogte wel met hem eens. Armstrong blijft voor mij een 7-voudig Tourwinnaar, net als Scarponi en Schleck nooit een Giro of Tour gewonnen hebben.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Nog even jezelf noemen.
Alsof je naar iemand luistert die live een beroerte krijgt.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:18 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Goed te doen.
Oh ja, dat vind ik ook wel hoor. Het is een beetje potsierlijk dat de Tour nu zeven jaar geen winnaar heeft gehad.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben het tot op zekere hoogte wel met hem eens. Armstrong blijft voor mij een 7-voudig Tourwinnaar, net als Scarponi en Schleck nooit een Giro of Tour gewonnen hebben.
Ik heb voor het eerst Eurosport opgezet. Ik moet iets.quote:
Gewoon een licht Iers accent.quote:Op zondag 14 mei 2017 15:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof je naar iemand luistert die live een beroerte krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |