Dat deed je net. Waarom verdedig je Ad steeds?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:01 schreef vaduz het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment. Wel zullen maar niet over jou beginnen.
Omdat die man het verdient om met rust gelaten te worden, ook al vind jij dat hij klappen moet krijgen, omdat je zelf bent gefrustreerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat deed je net. Waarom verdedig je Ad steeds?
Wellicht moet ie geen filmpjes op youtube zetten als ie met rust gelaten wil worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:04 schreef vaduz het volgende:
[..]
Omdat die man het verdient om met rust gelaten te worden, ook al vind jij dat hij klappen moet krijgen, omdat je zelf bent gefrustreerd.
Misschien moet jij maar geen posts op fok! zetten, stel je voor dat iemand zich er aan gaat ergeren, dan heeft hij volgens jouw logica het recht om jou een klap te geven.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:06 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Wellicht moet ie geen filmpjes op youtube zetten als ie met rust gelaten wil worden.
Nee, dat kun je inderdaad niet verwachten. Mensen zoals jij die hun handjes niet thuis kunnen houden, horen in een TBS inrichting thuis.quote:Maar goed, ik kan natuurlijk niet verwachten dat iemand als jij dat snapt.
Nogmaals, je snapt het niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:08 schreef vaduz het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar geen posts op fok! zetten, stel je voor dat iemand zich er aan gaat ergeren, dan heeft hij volgens jouw logica het recht om jou een klap te geven.
[..]
Nee, dat kun je inderdaad niet verwachten. Mensen zoals jij die hun handjes niet thuis kunnen houden, horen in een TBS inrichting thuis.
Je bedoelt dat je inhoudelijk geen enkel argument hebt?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:10 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Nogmaals, je snapt het niet.
Je bent niet de moeite waard om verder nog op te reageren. Doei.
Je word niet gedwongen om te kijken: en sowieso, lekker stoer hè vanaf je zolderkamer Ad bedreigenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:57 schreef SugeLucky het volgende:
Wie gaat er mee Ad een paar rake klappen geven?
Que?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:20 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Je word niet gedwongen om te kijken: en sowieso, lekker stoer hè vanaf je zolderkamer Ad bedreigen
Hoi Braadsleequote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:22 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Que?
Doet Ad je aan je vader denken of zo?
Je bent wel op dreef zeg. Hier heb ik niet van terug.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het nóg debielere broertje van?
als dat al mogelijk is
Hahquote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:28 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je bent wel op dreef zeg. Hier heb ik niet van terug.
Als jij mee gaat welquote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:29 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus dat jij wel mee wil om Ad een paar ferme tikken te geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |