En die drie seconden ervoor: toen de middelste net 'te vroeg' begon te huilen/ het niet tot het einde droog kon houden, vlak voordat het licht uitging.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Echt kippenvel toen ze elkaar in de armen vlogen.
Ik vreesde echt dat ze het zouden verliezen op het podium. Erg knap hoor en zeer emotioneelquote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:44 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En die drie seconden ervoor: toen de middelste net 'te vroeg' begon te huilen/ het niet tot het einde droog kon houden, vlak voordat het licht uitging.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Minder dan afgelopen week, alsof ze geen bereik meer hadden, vooral de blonde, die rooie was zo fanatiek dat ik er bijna van schrok Soms werden ze haast schreeuwerig...
Donderdag vond ik ze echt veel beter zingen. Misschien op van alles deze week.
Eens met allebei. Duidelijk technisch minder goed gezongen maar inderdaad wel met meer emotie.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond er eindelijk eens een keer emotie in zitten. Logisch ook, nu in de finale en met mams present.
Wat mij betreft mede daardoor misschien wel hun beste optreden tot nu toe; het klinische is eraf.
Ook de zang? Of het geheel?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:02 schreef ato het volgende:
Oh ik vond dit optreden beter dan afgelopen donderdag.. kan je nagaan.
Geheel, leek of de camera's ook meer op hun gericht waren.quote:
Dat sowieso. Niet bepaald moeilijk ook.quote:
Geen commentaar?quote:
Ach is ook emotioneel allemaal, komt er nu uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |