abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170910372
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:37 schreef MakkieR het volgende:

[..]

ik was vooral van hé, dit heb ik in mijn hele leven nog nooit gehoord en ik ben al 42 jaar oud. het is alsof je de man ontmoet die het rappen heeft uitgevonden.
^O^ _O_
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2017 @ 19:40:53 #178
368283 ato
pi_170910423
Ik hoop dat de meiden toch nog een mooie plaats krijgen, dat is ze gegund.
Ik denk zelf 13e of nog lager, maar voor de meisjes zou een top 10) mooi zijn.

Ik was lichtelijk teleurgesteld met de achtergrond, act. Ik had er meer van verwacht.

Maar live zijn ze klasse.

Prettige avond iedereen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170910428
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:40 schreef ato het volgende:
Ik hoop dat de meiden toch nog een mooie plaats krijgen, dat is ze gegund.
Ik denk zelf 13e of nog lager, maar voor de meisjes zou een top 10) mooi zijn.

Ik was lichtelijk teleurgesteld met de achtergrond, act. Ik had er meer van verwacht.

Maar live zijn ze klasse.

Prettige avond iedereen.
Veel plezier vanavond ^O^
pi_170910429
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ze zijn jarenlang gevraagd idd. Gelobbyed :') :') :') :')
Ze zijn jarenlang gevraagd :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170910442
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze zijn jarenlang gevraagd :?
Jup. Ze konden vorig jaar ook al en jaar daarvoor speelde er ook al iets naar het schijnt. Ze hebben er zelf niet om gevraagd, maar The Voice winnen was wel een kickstart natuurlijk.
pi_170910477
Het mag blijkbaar niet maar ik zou schijt aan de regels hebben en een deel van hun nummer echoën, als ze dat doen dan heb je heel europa in een shock
pi_170910487
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:43 schreef MakkieR het volgende:
Het mag blijkbaar niet maar ik zou schijt aan de regels hebben en een deel van hun nummer echoën, als ze dat doen dan heb je heel europa in een shock
Hahaha zou wat zijn he _O- Dat mag inderdaad niet.
pi_170910507
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

dan maar diskwalificatie, als je toch niet kunt winnen, ga dan maar de wereld veroveren in stijl _O_

vergeet niet er kijken miljoenen en dan zien zij voor het eerst de nu nog niet beroemde echo
pi_170910525
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hoezo niet?

Ik begin wel steeds meer sympathie voor deze meiden te krijgen. In het begin dat ik oh die drie, maar ze kunnen wel zingen ben ik achter gekomen. Ik gun ze het beste, maar denk niet dat ze gaan winnen.
pi_170910542
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:46 schreef StephanL het volgende:

[..]

Hoezo niet?

Ik begin wel steeds meer sympathie voor deze meiden te krijgen. In het begin dat ik oh die drie, maar ze kunnen wel zingen ben ik achter gekomen. Ik gun ze het beste, maar denk niet dat ze gaan winnen.
Regels van het ESF. Nummers moeten identiek gezongen worden zoals de oorspronkelijke inzending.
pi_170910560
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Regels van het ESF. Nummers moeten identiek gezongen worden zoals de oorspronkelijke inzending.
aan de andere kant als je een nummer vals zingt is het ook niet identiek wanneer je een nummer zuiver zingt. en van vals naar zuiver zingen dat mag volgens mij wel
pi_170910570
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ah zo. Aan de ene kant gewoon schijt aan hebben dan :P Maar ja je wilt ook niet verliezen daar door
pi_170910577
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:47 schreef MakkieR het volgende:

[..]

aan de andere kant als je een nummer vals zingt is het ook niet identiek wanneer je een nummer zuiver zingt.
Ja das waar. Australië HAHAHAAH
pi_170910581
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:48 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ah zo. Aan de ene kant gewoon schijt aan hebben dan :P Maar ja je wilt ook niet verliezen daar door
Je word er zelfs door gediskwalificeerd
pi_170910601
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja das waar. Australië HAHAHAAH
met echoën verander je nummer eigenlijk niet, ik zou het gewoon proberen, misschien trapt de jury erin haha
pi_170910628
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Je word er zelfs door gediskwalificeerd
Ja dat je niet mee doet voor de punten denk ik. Nu zie ik Nederland toch niet winnen.

Neem aan dat Nederland wel mee mag doen volgend jaar dan,mocht zoiets gebeuren en gediskwalificeerd worden.
pi_170910640
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:50 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ja dat je niet mee doet voor de punten denk ik. Nu zie ik Nederland toch niet winnen.

Nee aan dat Nederland wel mee mag doen volgend jaar dan?
Denk dat je zomaar uitgesloten kan worden ja.
pi_170910663
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:22 schreef MakkieR het volgende:

[..]

En terecht want het is een heel triest verhaal, Jamala deed het vorig jaar, Conchita Wurst deed het ook en dan was er ook nog een Dana International, om hoge ogen te gooien moet je lied een verhaal hebben dat mensen aangrijpt.
Je hoort me nergens zeggen dat het geen triest verhaal is en dat een lied geen boodschap mag hebben, maar overdaad schaadt voor mij persoonlijk.

Of het nu over Krim-Tartaren, transseksuelen, homo-acceptatie of kanker gaat, als je het continu door je strot krijgt geduwd als stemmentrekkerij dan knap ik af.

Wat dat betreft vond ik Jamala, Dana I en Conchita ook behoorlijk irritant

En een verhaal vertellen had ook best in een veel betere song gekund dan dat papa Vol nu heeft geschreven.

Misschien heet hij trouwens niet voor niets zo, want behoorlijk vol van zichzelf is hij wel :')
pi_170910668
het nummer verandert niet, maar je zingt het nummer anders..hmm geen idee of dat ook niet mag. Met Douwe Bob en de zes extra seconde pauze wat niet mocht daarmee verander je echt het nummer.
pi_170910752
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je hoort me nergens zeggen dat het geen triest verhaal is en dat een lied geen boodschap mag hebben, maar overdaad schaadt voor mij persoonlijk.

Of het nu over Krim-Tartaren, transseksuelen, homo-acceptatie of kanker gaat, als je het continu door je strot krijgt geduwd als stemmentrekkerij dan knap ik af.

Wat dat betreft vond ik Jamala, Dana I en Conchita ook behoorlijk irritant

En een verhaal vertellen had ook best in een veel betere song gekund dan dat papa Vol nu heeft geschreven.

Misschien heet hij trouwens niet voor niets zo, want behoorlijk vol van zichzelf is hij wel :')
dat is inderdaad je persoonlijke mening, ik vond zelf Conchita Jamala en Dana ook helemaal niks. Maar de feit was wel dat de rest van de artiesten werden overschaduwd. Ilse en Waylon hadden geen schijn van kans, hoe goed ze ook waren door het Conchita Wurst verhaal met haar baard.

de harde waarheid is dat tragische verhalen goed verkoopt, daar leeft het nieuws immers ook van.
pi_170910922
Het verhaal helpt zeker, maar Jamala, Conchita en Dana hadden nooit gewonnen als ook hun lied niet goed was geweest om massa's aan te spreken. En dan vond ik 1944 in die zin ook persoonlijk een verschrikking qua lied.

Het lied van Og3ne is gewoon nooit winnaarsmateriaal geweest
pi_170911571
Zet'm op dames :B blaas ze allemaal maar weg
~The present is all there is~
pi_170911615
Veel plezier met kijken allemaal. *O* Hopelijk een mooi resultaat voor Nederland w/
pi_170911810
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 17:55 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik ook, maar je gaat toch niet de hele dag leren? :') niet goed voor je, vooral op zo een tijdstip ook.
Uiteindelijk is het me 5 minuten gelukt...

Voor 50% effectief :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')