Tis een NLer he, geloof ik?quote:Op maandag 15 mei 2017 10:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hmmm tja dat interview met Mel Gelderman. Bij een aantal antwoorden heb ik toch wel even mijn wenkbrauwen gefronst. Ik denk overigens wel dat ze te goeder trouw zijn.
Oftewel een lage sell wall als ik het goed begrijp, dus weinig kans op dalende koers?quote:Op maandag 15 mei 2017 13:15 schreef smiths het volgende:
Mooi dat er nu in de waves wallet een prijsgeschiedenis (in de vorm van een grafiek) is, alleen nog zonder in/uitzoom functie, komt vast nog wel. Waves gaat lekker.
[ afbeelding ]
Siquote:Op maandag 15 mei 2017 15:04 schreef ColeJ het volgende:
Als ik wil leasen dan moet ik mijn Waves dus van Bittrex halen en op mijne lokale client zetten?
Aan fees niet zoveel, wel wat MRT.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:07 schreef ColeJ het volgende:
Misschien een domme vraag hoor maar als ik 1000 Waves ga leasen. Wat "verdien" ik daar ongeveer aan? Ik zag dat ze iedere week dan uitbetalen.
Wat heb je aan MRT???quote:Op maandag 15 mei 2017 15:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Aan fees niet zoveel, wel wat MRT.
Heb er geen berekening voor.
Maar het levert meer op dan niet leasen
Het is ook allemaal een scam maar dat snappen sommige mensen denk ik nietquote:
Ohja? Waar ben je achter gekomen dan?quote:Op maandag 15 mei 2017 16:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het is ook allemaal een scam maar dat snappen sommige mensen denk ik nietGelukkig heb ik alles snel verkocht nadat ik daar achter kwam.
Thanks! Ik ben rustig mijn stash aan het afbouwen maar gezien de pumps de laatste tijd blijf ik er nog wel redelijk in zitten hoor. Ik haal mijn inleg er stap voor stap uit.quote:Op maandag 15 mei 2017 16:47 schreef vigen98 het volgende:
Laten we het zo zeggen, ik ga Ripple vergelijken met HTML:
Ripple maakt het protocol voor banken zodat ze met elkaar sneller kunnen werken. XRP is een test van dat protocol, zeg maar een soort site. XRP heeft echt niks te maken met de banken etc. Het is allemaal overhyped bullshit. En als je in een van hun forums dat zegt erkennen sommigen dat ook maar blijven ze allemaal in XRP alleen maar doordat het gehyped is verder niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |