Ik heb ze verspreid over Gatehub en krakenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ripple holders, welke wallet gebruiken jullie? De enige desktopwallet die ik kan vinden is Rippex. Is Gatehub een goed optie?
Ligt aan de lock up aankondiging, verwachting is dat die juni is maar dan is de vraag hoeveel en hoelang de XRPs van de markt blijven. Dus als het richting $1 gaat dan is dat ergens tussen juni en december.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:08 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Gaat dat Ripple naar de $1 binnenkort?
quote:Op maandag 15 mei 2017 23:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Meh, net hun overview gelezen en denk dat het toch wat beter zal zijn dan de andere shit die uitkomt...
https://www.tezos.com/static/papers/Tezos_Overview.pdf
Ook een mooi systeem met hard-forks en rewards voor ontwikkeling.
Meer tijd om een btc-tje vrij te makenquote:Tezos fundraiser delayed until June
This is a message from the Tezos foundation.
Dear potential Tezos contributors,
The Tezos Foundation has decided to delay the fundraiser previously scheduled for Monday, May 22, until some time in June. We want to share some background on what led to this decision:
For more than six months, Tezos' creators worked with legal experts to form a legal architecture for the Tezos Foundation and the global Tezos community that will stand the test of time. That architecture is now in place via the Tezos Foundation.
The Swiss authority that regulates and supervises all Swiss foundations is currently overwhelmed by demand. A key driver for that demand is that more cryptographic startups and ICOs are being launched here, in the Crypto Valley, than anywhere else in the world. This appeal stems from Switzerland's unique culture and politico-legal system which provides greater protection for individuals and their property than any other jurisdiction.
While the Foundation's legal advisors have stated that we could hold the fundraiser as planned, we have discussed this amongst our board and decided that, in the interest of the high prudential standards we hold ourselves to, we will not proceed until every i has been dotted and t has been crossed with the Swiss foundation supervisory authority. We will bring this level of care and forethought to everything it does, so the Tezos community always has peace of mind that things are being done right.
The Tezos Foundation is extremely pleased with the fantastic community that is starting to sprout around the Tezos project. The interest in the Tezos fundraiser has been electrifying. It is an amazing vote of confidence in decentralized governance and in the world class team developing the project. That interest has been matched by engineering development resulting in a testnet that has been operating for several months already and a production version that is expected to ship later this year.
Johann, Guido, Diego, and the Tezos Foundation team.
De XRP's verdwijnen bij de lockup tijdelijk van de markt? Ik neem aan dat je zo kunt blijven verhandelen toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:18 schreef Mand het volgende:
[..]
Ligt aan de lock up aankondiging, verwachting is dat die juni is maar dan is de vraag hoeveel en hoelang de XRPs van de markt blijven. Dus als het richting $1 gaat dan is dat ergens tussen juni en december.
Ja, jij en ik kopen XRPs uit een andere pool dan banken en investeerders. Laat net die pool van ruwweg 61 miljard opgesloten gaan worden. Dus jij kunt gewoon blijven handelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De XRP's verdwijnen bij de lockup tijdelijk van de markt? Ik neem aan dat je zo kunt blijven verhandelen toch?
Verstandige keuzequote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:21 schreef Typisch het volgende:
Toch maar even wat XRP verkocht. Inleg was meer dan *10. Kan het nog zo mooi zijn allemaal, dan moet je gewoon eventjes uitstappen.
Yup, dan duurt het nog 1000 blokken voor ze mee gaan tellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:38 schreef ColeJ het volgende:
Er stat nu in mijn Waves Client: Outgoing Start Leasing. Dit betekent dat het proces in gang is mijn Waves zijn geleased?
Gatehub vertrouw ik niet, veel te veel fouten in hun site, onduidelijk interface, soms rare koersen en laag volume op sommige coins.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:00 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik heb ze verspreid over Gatehub en kraken
Ja, volgend jaar kijken we tegen 2 wellicht 3 dollar aan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:08 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Gaat dat Ripple naar de $1 binnenkort?
nieuw dakkapelquote:
tweede vrouw in spanjequote:
Nee, ik koop een tweede huis om net wat rust te hebben. Schat, waarom ga jij niet een weekje naar Spanje?quote:
Tsja, wat is wijsheid.. Ik weet niet om wat voor bedrag het gaat maar het kleine werk heb ik allemaal uit de reguliere financiele markten gehaald en volledig in crypto's gestopt. Ik investeer nog wel iedere maand in ETF's voor de (hele) lange termijn. Het "speelgeld" waar ik voorheen mee speelde met turbo's, sprinters en opties heb ik nu volledig in Crypto zitten.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:13 schreef firecow het volgende:
Poe ik twijfel om nu nog te investeren in XRP...
Paar jaar terug wat bitcoins gehad die mij toen veel geld hebben gekost om ze tijdens de paniek momenten te verkopen![]()
Ik heb nu wat aandelen die opzich redelijk stabiel zijn maar niet echt iets opleveren.
Nu is dus de twijfel om die gewoon te verkopen en dat nu in een coin te pompen en vervolgens ook lekker een tijdje laten staan en hopen op iets moois.
Twijfels twijfels
Wat is het trouwens een gedoe om een oud BTC-E account weer levend te krijgen, Ik had nog een paar PPC dacht ik en was benieuwd wat die nu waard zijn maar dat is nog een flink gedoe om alles in te dienen en te verifiëren
Tsja, zo hebben we allemaal die momenten denk ik hier.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:33 schreef vigen98 het volgende:
Dat moment wanneer je je 60.000 Ripple's hebt verkocht op 0,03 en nu 20.000 euro hebt misgelopen
Al mijn coins in het groen!quote:
Wat was de fee in satoshi/byte?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:10 schreef Semmm het volgende:
Mijn bitcoin transfer wacht nu al ruim twee uur op een confirmation, dit terwijl het normaal binnen 20-40 minuten is afgerond, meer mensen met problemen? https://blockchain.info/t(...)1659b048f33d51fa21e0
Ah, zie het idd. Heb het weg geboekt van liqui.io, kun je helaas geen fees instellenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat was de fee in satoshi/byte?
nvm, zie het al. 150S/B... dat gaat nog wel even duren dan. Kan tot 500 minuten duren, volgens https://bitcoinfees.21.co/
Volgende keer dus een hogere fee meesturen, óf meer geduld hebben
Da's link... dan heb je dus ook kans dat je transactie vast blijft hangen en nooit confirmed wordt, als de fee op dat moment toevallig écht te laag blijkt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ah, zie het idd. Heb het weggelekt van liqui.io, kun je helaas geen fees instellen
Ja nee, dan ook dik in het groenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Al mijn coins in het groen!
(Sinds moment van aankoop dan. Ik kijk nooit korte termijn)
Ik hoop dat je nog terug kunt kopen..quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:10 schreef Typisch het volgende:
Daar gaat XRP weer naar beneden. Netjes een stuk onder mijn sell. Straks bij stabilisatie koop ik ze wel weer terug.
Ik zit ondertussen ook in FLO en VIA. FLO door mijzelf en VIA na wat tips. Ben benieuwd.
Nice! Maar dat ding duurt voor mijn gevoel al een maand of 3, dus wel logisch dat ze lekker veel dukaten binnenslepenquote:
Je kunt een cold wallet maken. Anders tot die tijd bij kraken of gatehub laten staan, ja verificatie kan even duren, maar je kunt wel al gewoon XRPs aanschaffen. Opnemen/omzetten gaat dan wel niet. Of nog heel even wachten tot ledger hardware wallets worden ondersteund, datum weet ik nog niet preciesquote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:41 schreef firecow het volgende:
Wat is trouwens de snelste manier om XRP veilig te stellen na aanschaf? Ik begreep dat er niet echt een Wallet voor is? En online is niet 1 2 3 geregeld zonder verificatie?
En Bitcoin is maar een opeenstapeling van geld. Een piramidespel?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:48 schreef Afwazig het volgende:
Ripple is volgens mij echt een gigantische bubbel.
de hele economie is een bubbelquote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:48 schreef Afwazig het volgende:
Wat maakt volgens jou een bubbel?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:48 schreef Afwazig het volgende:
Ik lees het anders.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:38 schreef Mand het volgende:
Als ik het goed heb. Je koopt je nu voor 10.000 euro aan XRP. Eind dit jaar worden de 55 van de 100 miljard uit de markt gehaald. De koers zal omhoog schieten door schaarste. Vervolgens langzaam opnieuw gecontroleerd in de markt loslaten. Ik zeg, gratis geld.
Komt goedquote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:03 schreef ratatat het volgende:
Je zal gister maar 2 btc in waves hebben gestoken
1) Ja, in een storage. Nee, nu kan op dit moment onbeperkt gekocht worden van de 61 miljard. Dadelijk is het op in 1 maand en dan moet gewacht worden of kopen van de 'consumenten' markt. Dus prijs kan omhoog gaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:16 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik lees het anders.
1) de 61 miljard ripple die het bedrijf heeft is op dit moment niet op de markt, maar in hun storage
2) ripple gaat aan het einde van het jaar elke maand 1 miljard ripple op de markt brengen, tot 55 miljard ripple.
3) wat niet verkocht wordt elke maand gaat terug naar de pot om later weer aangeboden te worden.
Dit gaat niet voor meer schaarste zorgen, maar minder. Het verminderd wel de angst dat ripple zijn 60 miljard ripple in een keer op poloniex.com zou dumpen.
Ah ja, dipjes hou je altijd.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:03 schreef ratatat het volgende:
Je zal gister maar 2 btc in waves hebben gestoken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best veel iddquote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:42 schreef roislecxe het volgende:
Die sellwall bij Ripple
4458 BTC![]()
Anders heb je gewoon 7 miljoen op een exchange
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah ja, dipjes hou je altijd.
Blijft een feit: in 2018 ben ik miljonairEn dat allemaal dankzij ORLYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn grootste hit wasquote:
Dat is wel minder ja. Als je het snel wil doen de volgende keer maar even omzetten naar LTC oid.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:22 schreef Mender het volgende:
Eergisteren 0,4 btc naar een exchange gestuurd. Perongeluk maar 0,00015 fee (24 cent). Nog steeds 0 confirmations.
Kutzooi
Dan ben je mooi op tijd, ik tipte VIA toen t rond de 0,000035 stond.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:10 schreef Typisch het volgende:
Ik zit ondertussen ook in FLO en VIA. FLO door mijzelf en VIA na wat tips. Ben benieuwd.
Helaas heb ik die gemist.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:37 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dan ben je mooi op tijd, ik tipte VIA toen t rond de 0,000035 stond.
Ondertussen een X7 gedaan
Ik heb net bij een klein dipje ook nog weer zo'n 2000 Xrp bij gekocht.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Buy order is alweer aangetikt.
Zelfde hoeveelheid XRP en een leuk aantal andere coins.
VIA zit tegenwoordig een Nederlandse dev op (Romano_rnr)....wat ik mij herinner is dat hij wel serieus bezig is. Ik heb t verder totaal niet gevolgd maar ik meen mij te herinneren dat ie destijds (jan-feb) bezig ging met Segwit. Toen hier ook getipt.quote:
want we zien wat segwit doet voor Litecoinquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:50 schreef edraket31 het volgende:
[..]
VIA zit tegenwoordig een Nederlandse dev op (Romano_rnr)....wat ik mij herinner is dat hij wel serieus bezig is. Ik heb t verder totaal niet gevolgd maar ik meen mij te herinneren dat ie destijds (jan-feb) bezig ging met Segwit. Toen hier ook getipt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |