Die man bakte er in z,n Feyenoord tijd helemaal niks van. Zal toch niet zo zijn dat juist hij z,n stempel gaat drukken?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:18 schreef Craptacular het volgende:
http://nos.nl/artikel/217(...)we-bryan-smeets.html
Armenteros de beul van Feyenoord? laatste dagen veel in de media.
zal wel geheel in de lijn der verleden zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die man bakte er in z,n Feyenoord tijd helemaal niks van. Zal toch niet zo zijn dat juist hij z,n stempel gaat drukken?
Wegwezen met die gozer.
Heeft er 19 ingeknald dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die man bakte er in z,n Feyenoord tijd helemaal niks van. Zal toch niet zo zijn dat juist hij z,n stempel gaat drukken?
Wegwezen met die gozer.
wat Craptacular ook zegt, hij heeft er toch 19 gemaakt dit seizoen. Gewoon heel knap bij een club als Heracles. Dus zeker iemand om rekening mee te houden lijkt mequote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wegwezen met die gozer.
Al een wonder op zich. Hopelijk blijft het daarbij.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:24 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Heeft er 19 ingeknald dit seizoen.
Die zit ook de spanning weg te vreten.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Jongens, ik zit in een restaurant in Amsterdam. En schuin tegenover mij zit Martin van Geelgod. Ja je mag me aanraken.
moet je in die grafstad danquote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Jongens, ik zit in een restaurant in Amsterdam. En schuin tegenover mij zit Martin van Geelgod. Ja je mag me aanraken.
Waarom gaat die hond niet in Rotterdam eten?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:43 schreef zoekeenleven het volgende:
wat een smerige ratquote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:43 schreef zoekeenleven het volgende:
dat wist ik al van de keren dat ik zn moeder deed!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:50 schreef zoekeenleven het volgende:
Weet ik veel, hij was met zijn vrouw en een ander koppel. Gaan misschien wel naar een parenclub.
Ze hebben trouwens een groepsapp die de van Geeltjes heet. Wat dat ook kan boeien.
SOOOWquote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat wist ik al van de keren dat ik zn moeder deed!
Nog gefeliciteerd met het lijfsbehoud van je cluppie trouwens.quote:
Blijven ze erin ja? HHC bedoel je toch?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met het lijfsbehoud van je cluppie trouwens.
Jaquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Blijven ze erin ja? HHC bedoel je toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |