Ja, met de volgende deelneemster.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:49 schreef Greys het volgende:
Komt er om half negen weer een preview ding ofzo?
Mijn ESF is niet hetzelfde zonder het gezeik van die zure gleuf van Smit.... waarna ik weer over hem kan zeiken. Zo hoort hetquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:21 schreef Redefine het volgende:
Ik moet nog even gaan bedenken welke zender ik straks ga opzetten.
- Mij ergeren aan Jan
- Kiezen voor de grappige Belgen
- Kiezen voor de BBC met Graham Norton.
Twijfel nog tussen de Belgen en BBC.
Is wel aan te raden. Die komen vaak gevat uit de hoed. En minder ergernis dan Jan. Al wil je ze dan weer niet over de eigen inzending horen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Graftak op NL 1 zegt dat OG3NE uitgeput is..
Ik ga eens de Belg proberen, heb goede commentaren gelezen hier. "t zal me benieuwen
Jan doet het commentaar toch? niet Moniek.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
zonder het gezeik van die zure gleuf van Smit
Ik had het over zijn mondquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Jan doet het commentaar toch? niet Moniek.
Ik snap sowieso niet waarom die Jan Smit erbij zit. Omdat hij zanger is en voormalig TROS-boegbeeld?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn ESF is niet hetzelfde zonder het gezeik van die zure gleuf van Smit.... waarna ik weer over hem kan zeiken. Zo hoort het
Het is trouwens niet alleen dat ik 1944 een stom liedje vind.. Ik vind haar hele stem niet prettig om naar te luisteren.quote:
Daar heb je wel gelijk in. Daarom staat hij nog wel tussen de opties. Om zo iig de opmerkingen over J en C te kunnen snappen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn ESF is niet hetzelfde zonder het gezeik van die zure gleuf van Smit.... waarna ik weer over hem kan zeiken. Zo hoort het
Vooral dat loze gekrakeel aan het einde van het nummerquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is trouwens niet alleen dat ik 1944 een stom liedje vind.. Ik vind haar hele stem niet prettig om naar te luisteren.
Zit nu die van donderdag te kijken, te grappigquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:25 schreef DjinN het volgende:
Heeft iemand enig idee of 3FM Ramon en sidekick weer live streamen met commentaar ?
Ga ik eens kijken! Een beetje humor is nooit weg om het vol te kunnen houdenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is wel aan te raden. Die komen vaak gevat uit de hoed. En minder ergernis dan Jan. Al wil je ze dan weer niet over de eigen inzending horen.
Ja da's idd ook mijn keuze voor nuquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of met een willekeurige gezellige regelmatige poster uit dit subforum. Voor de gevatte nootquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom die Jan Smit erbij zit. Omdat hij zanger is en voormalig TROS-boegbeeld?Ik denk dat Cornald Maas het prima alleen af zou kunnen.
Hij zit er speciaal om na elk optreden te zeggen dat het niet helemaal zuiver was. Dat is het dan ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom die Jan Smit erbij zit. Omdat hij zanger is en voormalig TROS-boegbeeld?Ik denk dat Cornald Maas het prima alleen af zou kunnen.
Heb je een link toevallig?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zit nu die van donderdag te kijken, te grappig
https://www.facebook.com/radio3fm/videos/10154489837287124/quote:
Dat snapt niemand eigenlijk. En dan nog ye beseffen dat een paar jaar geleden Daniël Dekker naast Jan zat. Rilquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Top dankjewel! Kans is groot dat ze vanaf daar straks ook live streamenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/radio3fm/videos/10154489837287124/
Kijk deze. Niet van de optredens maar meer van de samenvattingen en uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |