Nee volgens mij niet. Als ik het mij goed herinner, dan is het deze pot: https://www.villeroy-boch(...)bi-Pack--5684HR.htmlquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuk die deuren zo.
In jullie badkamer is dat een verkort toilet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Hmm in zat zelf te denken aan 1 wand zwart met eventueel een lichtkoofje erboven. De andere wanden worden wit.quote:Op zondag 21 oktober 2018 07:50 schreef mrien het volgende:
Gave deuren!!!
Qua zwart in de keuken, wij hebben een zwart aanrecht en zwarte tegels aan de wand, dat maakt het inderdaad wel donker..(en het zijn rot tegels om schoon te maken/houden, je ziet er alles op).
Bij ons wil ik de tegels nog een keer gaan vervangen zodat het minder donker zal worden.
Je idee klinkt wel erg leuk!
Wat vingers betreft enzo he. Onze keuken wordt ultra mat. Dat spul vikwt super zacht aan trouwens maar je ziet er helemaal niks aan vingerafdrukken op. Ik weet alleen niet of ze dat spul bij de ikea verkopen. Onze keuken is een keller.quote:Op zondag 21 oktober 2018 08:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm in zat zelf te denken aan 1 wand zwart met eventueel een lichtkoofje erboven. De andere wanden worden wit.
Zie je op de kasten ook alle viezigheid of valt dat mee naar je beleving?
Ik heb witte/creme kasten dus daar heb ik geen idee vanquote:Op zondag 21 oktober 2018 08:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm in zat zelf te denken aan 1 wand zwart met eventueel een lichtkoofje erboven. De andere wanden worden wit.
Zie je op de kasten ook alle viezigheid of valt dat mee naar je beleving?
Daar komen 2 schuifdeuren om de werkkamer (lees mancave) af te kunnen sluitenquote:Op zondag 21 oktober 2018 09:15 schreef Seven. het volgende:
Oh en die doorgang waar nu 3 ruimtes samenkomen, komt daar nog een deur? Ik vind het zo open echt supertof!
Dank voor je tip. Volgens mij zijn de fronten van Ikea ook mat. Ik kan het natuurlijk even goed uittesten in de winkelquote:Op zondag 21 oktober 2018 10:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat vingers betreft enzo he. Onze keuken wordt ultra mat. Dat spul vikwt super zacht aan trouwens maar je ziet er helemaal niks aan vingerafdrukken op. Ik weet alleen niet of ze dat spul bij de ikea verkopen. Onze keuken is een keller.
Mat verkopen ze idd overal wel maar ik bedoel ultra mat. Daar zie je nog minder op. Eigenlijk helemaal niks.quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dank voor je tip. Volgens mij zijn de fronten van Ikea ook mat. Ik kan het natuurlijk even goed uittesten in de winkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik afgelopen weekend het plafond nog een tweede laag fix en finish gegund. Deze is nu glad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
Dat probeer ik haar al een paar dagen duidelijk te maken maar ze wil niet luisterenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:12 schreef Prego het volgende:
Die vitrinekastjes vind ik leuk voor het oog maar niet praktisch. Alles MOET dan mooi opgeruimd zijn anders zit je nog tegen een zooi aan te kijken in een strakke keuken.
Maar goed, dat is mijn visie
Het is ook voor de mooi, kan ik er wijnglazen inzetten of ander nooit te gebruiken serviesquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:12 schreef Prego het volgende:
Die vitrinekastjes vind ik leuk voor het oog maar niet praktisch. Alles MOET dan mooi opgeruimd zijn anders zit je nog tegen een zooi aan te kijken in een strakke keuken.
Maar goed, dat is mijn visie
dat is een voordeel van Ikea inderdaadquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:57 schreef monsterd. het volgende:
Maar ik snap het wel inderdaad. Als ik het beu ben wissel ik de frontjes wel weer voor een dichte variant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook heb ik de indeling getekend in Floorplanner. Dit is het resultaat (ongeveer dan)
but I can feel you there
think I better body up
Perfect! Ik ben sowieso een enorme voorstander van alles wat multifunctioneel is, ik ben allergisch voor ongebruikte ruimte en ongebruikte spullen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 21:06 schreef monsterd. het volgende:
Ja ik vond het ook prijzig. Met deze deal konden we hem sowieso niet laten staan, wetende dat je het nooit voor dat geld kunt vinden. En nu ik de hoezen eraf heb gehaald, zie ik ook wel dat het een fatsoenlijk onderstel is. De veelzijdigheid komt wel goed uit. Je kunt de kussen verplaatsen en je kunt hem ook gebruiken als een slaapbank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |