abonnement Unibet Coolblue
pi_173330530
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:06 schreef Kamina het volgende:

[..]

Cool!

Zijn de andere stippen manen, planeten, artefacts of sterren?
Beschadigingen in de koepel waaronder Orwel en Tingo leven...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:08:41 #227
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173330536
quote:
Je kan ook gewoon zeggen dat je dus niet gelooft dat de aarde plat is, in plaats van een dergelijk vaag verhaal opzetten ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_173330590
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:08 schreef Wantie het volgende:

[..]

Beschadigingen in de koepel waaronder Orwel en Tingo leven...
Hahah, dat is alsof je zegt dat ze een bord voor hun kop hebben! _O-
1 + 1 = blauw
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:12:21 #229
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173330668
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:05 schreef Kamina het volgende:

[..]

Pear-shaped is not a pear. It is something that is shaped like a pear. Even vaguely.

Waarom the fuck schrijf ik Engels? :')
lol.
ik waait 'et oak nie
Huig
pi_173330746
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:10 schreef Kamina het volgende:

[..]

Hahah, dat is alsof je zegt dat ze een bord voor hun kop hebben! _O-
Tja, beide weigeren hun eigen ogen te geloven...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:17:21 #231
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173330832
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, en als je een iq beneden de 50 hebt,dan snap je er geen jota van en denk je dat het echt een peer is...
je mikt niet echt hoog he..?
lol
straks ga je me nog op een spelfout attenderen..

tnx man
Huig
pi_173331094
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 20:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

It's big enough to have a bit of size to it, not like a star. It also moves very very fast, alot faster than any plane moves across the sky. There are also pleny of ammateur photographers who manage to take pictures of it. Why isn't that enough? What do you think it is?
Considering the thing is claimed to have been up there for almost 20 years, and that we can all see it with our naked eye,'from our back gardens' - there doesn't seem to be many - if any, amateur photographs which are convincing.

I'd have to speculate about 'what it is' but that would mean I would have to engage in conversation with some space fans - and as we already know, that is a waste of time for both parties.
Don't know about you lads but I myself don't have quite as much time for that anymore.
I don't know what it is ,but that doesn't mean to say I should believe that it is a 'space station'.

If people want to believe in the marvellous adventures of space men( and women!and transgenders even) in their magnificent flying machines, that's also fine.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:36:09 #233
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173331404
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Considering the thing is claimed to have been up there for almost 20 years, and that we can all see it with our naked eye,'from our back gardens' - there doesn't seem to be many - if any, amateur photographs which are convincing.
...
Why don't you find them convincing?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 21:56:31 #234
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173332039
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon zeggen dat je dus niet gelooft dat de aarde plat is, in plaats van een dergelijk vaag verhaal opzetten ;)
nee
ik kan het niet.
Huig
pi_173332056
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:56 schreef Orwell het volgende:

[..]

nee
ik kan het niet.
Kan niet, of wil niet?

En dan blijft de vraag: waarom niet?
1 + 1 = blauw
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:04:50 #236
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173332274
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Considering the thing is claimed to have been up there for almost 20 years, and that we can all see it with our naked eye,'from our back gardens' - there doesn't seem to be many - if any, amateur photographs which are convincing.

I'd have to speculate about 'what it is' but that would mean I would have to engage in conversation with some space fans - and as we already know, that is a waste of time for both parties.
Don't know about you lads but I myself don't have quite as much time for that anymore.
I don't know what it is ,but that doesn't mean to say I should believe that it is a 'space station'.

If people want to believe in the marvellous adventures of space men( and women!and transgenders even) in their magnificent flying machines, that's also fine.
het zijn een soort (trans-gender) crisis-actors, maar dan in "Space"..
als dat geen teken is dat we in de eindtijd leven, what is? >:O
Huig
pi_173334048
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Considering the thing is claimed to have been up there for almost 20 years, and that we can all see it with our naked eye,'from our back gardens' - there doesn't seem to be many - if any, amateur photographs which are convincing.

I'd have to speculate about 'what it is' but that would mean I would have to engage in conversation with some space fans - and as we already know, that is a waste of time for both parties.
Don't know about you lads but I myself don't have quite as much time for that anymore.
I don't know what it is ,but that doesn't mean to say I should believe that it is a 'space station'.

If people want to believe in the marvellous adventures of space men( and women!and transgenders even) in their magnificent flying machines, that's also fine.
If you are convinced it's not the ISS why don't YOU buy a telescope and take pictures of it? Honest question.

Extraordinary claims require extraordinary evidence. There is Plenty evidence for the iss including amateur photographs. But you just don't want to accept that they are real.

Bring us the evidence!

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ralf_Vandebergh
Alpha kenny one
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 23:49:29 #238
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173334297
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:29 schreef falling_away het volgende:

[..]

If you are convinced it's not the ISS why don't YOU buy a telescope and take pictures of it? Honest question.

Extraordinary claims require extraordinary evidence. There is Plenty evidence for the iss including amateur photographs. But you just don't want to accept that they are real.

Bring us the evidence!

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ralf_Vandebergh
het was toch:
wie claimt, bewijst.

stel je wil de mensen foppen.
je verkeint de afstand tot of 1/30, 1/50 of1/100... i don't know...
en je verkleint je fake iss met de zelfde factor en je laat dat model droontje rondvliegen in semi-low-orbit.

dan heb je "bewezen" dat het iss-disney-transgender-sprookje van morons in space met raar haar en infantiele-pindakaas-experimenten werkelijkheid is.

spinning around us met 17.000 mph in temperaturen van -184° to 149° C

en gij geleuft dat?
wow
Huig
pi_173334360
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:49 schreef Orwell het volgende:

[..]

het was toch:
wie claimt, bewijst.

stel je wil de mensen foppen.
je verkeint de afstand tot of 1/30, 1/50 of1/100... i don't know...
en je verkleint je fake iss met de zelfde factor en je laat dat model droontje rondvliegen in semi-low-orbit.

dan heb je "bewezen" dat het iss-disney-transgender-sprookje van morons in space met raar haar en infantiele-pindakaas-experimenten werkelijkheid is.

spinning around us met 17.000 mph in temperaturen van -184° to 149° C

en gij geleuft dat?
wow
Tja, dat werkt alleen bij iemand met een zeer laag iq die geen enkel begrip heeft van afstand.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173334392
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Considering the thing is claimed to have been up there for almost 20 years, and that we can all see it with our naked eye,'from our back gardens' - there doesn't seem to be many - if any, amateur photographs which are convincing.

I'd have to speculate about 'what it is' but that would mean I would have to engage in conversation with some space fans - and as we already know, that is a waste of time for both parties.
Don't know about you lads but I myself don't have quite as much time for that anymore.
I don't know what it is ,but that doesn't mean to say I should believe that it is a 'space station'.

If people want to believe in the marvellous adventures of space men( and women!and transgenders even) in their magnificent flying machines, that's also fine.
Kijk, als je beetje opleiding hebt gehad, dan heb je gewoon de middelen en expertise tot je beschikking om zelf te kunnen bepalen wat voor object het is, op welke afstand het zich van jou bevindt en hoe snel het voort beweegt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173334405
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 21:17 schreef Orwell het volgende:

[..]

je mikt niet echt hoog he..?
lol
straks ga je me nog op een spelfout attenderen..

tnx man
Je hebt dus geen tegenargument
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 23 augustus 2017 @ 00:00:20 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173334424
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:49 schreef Orwell het volgende:

[..]

het was toch:
wie claimt, bewijst.

stel je wil de mensen foppen.
je verkeint de afstand tot of 1/30, 1/50 of1/100... i don't know...
en je verkleint je fake iss met de zelfde factor en je laat dat model droontje rondvliegen in semi-low-orbit.

dan heb je "bewezen" dat het iss-disney-transgender-sprookje van morons in space met raar haar en infantiele-pindakaas-experimenten werkelijkheid is.
Als je dat voorwerp zo laag laat vliegen zit het al ruim in de atmosfeer, en moet het in de atmosfeer vele malen harder vliegen dan mogelijk is voor een vliegtuig. Bovendien, zodra je dan met twee of meer mensen tegelijk een meting doet aan waar het ISS op welk moment te zien is, kan je via een driehoeksbepaling meten hoe ver weg het zit. Dat zou dan gelijk door de mand vallen, ook omdat het model wat voorspelt wanneer je het ISS waar ziet niet meer zou kloppen.

quote:
spinning around us met 17.000 mph in temperaturen van -184° to 149° C

en gij geleuft dat?
wow
Waarom zou je dat niet kunnen geloven?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 23 augustus 2017 @ 00:07:14 #243
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173334515
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 19:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat moet wel lukken denk ik.
Ik bedoel met de eerste die ik had laten zien..
Ik heb geen idee hoe goed die techniek werkte vroeger.
vandaar dat ik het me af vraag.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 23 augustus 2017 @ 00:08:24 #244
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173334531
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 00:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik bedoel met de eerste die ik had laten zien..
Ik heb geen idee hoe goed die techniek werkte vroeger.
vandaar dat ik het me af vraag.
Wat het vaak is met die goedkope dingen is dat het statief vrij waardeloos is. Dat is dan vooral voor foto's de beperkende factor :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 23 augustus 2017 @ 00:08:58 #245
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173334538
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 00:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je dat voorwerp zo laag laat vliegen zit het al ruim in de atmosfeer, en moet het in de atmosfeer vele malen harder vliegen dan mogelijk is voor een vliegtuig. Bovendien, zodra je dan met twee of meer mensen tegelijk een meting doet aan waar het ISS op welk moment te zien is, kan je via een driehoeksbepaling meten hoe ver weg het zit. Dat zou dan gelijk door de mand vallen, ook omdat het model wat voorspelt wanneer je het ISS waar ziet niet meer zou kloppen.

dan komen we weer terug op het verhaal dat, wanneer je de afmeting van het object niet kent, je over net ff te weinig data beschikt voor een afstandsbepaling.
het is allemaal geredeneerd en gerekend binnen het model.
Vergelijk het met muziek:
Als iemand beweert, dit is een A dan zeg ik bij het 2e akkoord: ja dat is inderdaad Dm en bij het derde: ja dat is E groot. praise the Lord.

Maar als die A eigenlijk een F was..dan verandert het verhaal

*(wezens met een absoluut gehoor uitgezonderd)
Huig
  woensdag 23 augustus 2017 @ 00:12:31 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173334571
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 23:49 schreef Orwell het volgende:

[..]

het was toch:
wie claimt, bewijst.

stel je wil de mensen foppen.
je verkeint de afstand tot of 1/30, 1/50 of1/100... i don't know...
en je verkleint je fake iss met de zelfde factor en je laat dat model droontje rondvliegen in semi-low-orbit.

dan heb je "bewezen" dat het iss-disney-transgender-sprookje van morons in space met raar haar en infantiele-pindakaas-experimenten werkelijkheid is.

spinning around us met 17.000 mph in temperaturen van -184° to 149° C

en gij geleuft dat?
wow

Met beetje goeie telescoop en je bent erg snel kan je aardige vorm van het ISS zien.
Dit is wel een hele goeie telescoop BTW

nou heeft het totaal niet de vorm van een luchtballon of een vliegtuig.

wat is het dan wel?

en hoe vaker je inzoomt hoe groter ding word, je merkt dan echt hoe groot het ding wel niet is..
En vliegtuig zie je makkelijk maar hoe hoger hoe kleiner stipje het word he.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 23 augustus 2017 @ 00:20:14 #247
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173334618
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 00:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met beetje goeie telescoop en je bent erg snel kan je aardige vorm van het ISS zien.
Dit is wel een hele goeie telescoop BTW
[ afbeelding ]
nou heeft het totaal niet de vorm van een luchtballon of een vliegtuig.

wat is het dan wel?
Een door een autistische pedo-sexuele stukadoor, van suikerklontjes en oude simcards gemaakte miniatuur satelliet, misschien..?

de ronde horizon vind ik verdacht en lijkt in tegenspraak met de 6 door mij geposte videos van onafhankelijke hi altitude ballons.
Huig
  woensdag 23 augustus 2017 @ 00:22:51 #248
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173334632
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 00:08 schreef Orwell het volgende:

[..]

dan komen we weer terug op het verhaal dat, wanneer je de afmeting van het object niet kent, je over net ff te weinig data beschikt voor een afstandsbepaling.
het is allemaal geredeneerd en gerekend binnen het model.
Vergelijk het met muziek:
Als iemand beweert, dit is een A dan zeg ik bij het 2e akkoord: ja dat is inderdaad Dm en bij het derde: ja dat is E groot. praise the Lord.

Maar als die A eigenlijk een F was..dan verandert het verhaal

*(wezens met een absoluut gehoor uitgezonderd)
Voor een driehoeksbepaling hoef je het formaat van het voorwerp juist niet te weten, alleen de richting vanaf meerdere punten op aarde ;) Daaruit kan je de hoogte boven het aardoppervlak bepalen, waar dan weer de afstand uit volgt. Daarmee kan je het formaat van het voorwerp berekenen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 23 augustus 2017 @ 00:24:06 #249
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173334638
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 00:20 schreef Orwell het volgende:

[..]

Een door een autistische pedo-sexuele stukadoor, van suikerklontjes en oude simcards gemaakte miniatuur satelliet, misschien..?

de ronde horizon vind ik verdacht en lijkt in tegenspraak met de 6 door mij geposte videos van onafhankelijke hi altitude ballons.
Dat kan niet, want dan zouden de voorspellingen wanneer het waar te zien is niet kloppen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 23 augustus 2017 @ 00:27:55 #250
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173334660
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 00:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Voor een driehoeksbepaling hoef je het formaat van het voorwerp juist niet te weten, alleen de richting vanaf meerdere punten op aarde ;) Daaruit kan je de hoogte boven het aardoppervlak bepalen, waar dan weer de afstand uit volgt. Daarmee kan je het formaat van het voorwerp berekenen.
ik herinner me een gestrande flat-earth discussie waar in uiteindelijk met veel pijn en moeite
toegegeven moest worden dat voor de bepaling van de afstand aarde-zon
uiteindelijk de eens per weet-ik-veel hoeveel eeuwen zichtbare transitie van Venus noodzakelijk was voor dat zeker te weten getal van 149,6 miljoen kilometer.
what a joke!
-edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 23-08-2017 18:49:23 ]
Huig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')