SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Hopen dat Bosz ooit wakker wordt.quote:![]()
Ik heb er vrede mee dat die stronteigenwijs isquote:
En iets zegt me dat het ook te maken heeft met Tete's contractRED ONS HENNIEGOD![]()
Jij nog uit je plaat gegaan gisteren?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb er vrede mee dat die stronteigenwijs is
En iets zegt me dat het ook te maken heeft met Tete's contractOh.![]()
Na de wedstrijd wel van binnen .quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij nog uit je plaat gegaan gisteren?
Maar jezus wat was het ergerlijk bij vlagenRED ONS HENNIEGOD![]()
Dus je riskeert de EL finale voor contractissues?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb er vrede mee dat die stronteigenwijs is
En iets zegt me dat het ook te maken heeft met Tete's contractAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Als ze blijkbaar zo principieel zijn ....quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus je riskeert de EL finale voor contractissues?
1 van de 2 sukkeltjes zei trouwens dat Veltman moest blijven want hij heeft het ''Ajax-DNA''
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoorde het.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als ze blijkbaar zo principieel zijn ....
1 van de 2 sukkeltjes zei trouwens dat Veltman moest blijven want hij heeft het ''Ajax-DNA''
. Maar ik zag na de wedstrijd op het veld netto en tete samen praten, lopen en lachen...
AFCA
Ik was gewoon mad op Ajax dat ze het nog zo spannend maaktequote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Na de wedstrijd wel van binnen .
Maar jezus wat was het ergerlijk bij vlagen
Oh.![]()
Marc moet gewoon een ultieme poging nog doen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoorde het.. Maar ik zag na de wedstrijd op het veld netto en tete samen praten, lopen en lachen...
Oh.![]()
Kan je niet aan UEFA kaarten komen dan, voor de "neutrale" fansquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:02 schreef Syntix het volgende:
Gvd wat is het kut dat SVA-leden wss niet naar de finale kunnenOh.![]()
Daar moest je je volgens mij al maanden geleden voor inschrijven...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je niet aan UEFA kaarten komen dan, voor de "neutrale" fans![]()
Blijkbaar kan niks normaal gaan als die 2 idioten als vleugelspitsen opsteltquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was gewoon mad op Ajax dat ze het nog zo spannend maakteRED ONS HENNIEGOD![]()
En terechtquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:02 schreef Syntix het volgende:
Gvd wat is het kut dat SVA-leden wss niet naar de finale kunnenGroot fan van User Wotte![]()
Anders maar meedoen met de prijsvragen om er kaarten voor te winnen, zullen er genoeg van zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Daar moest je je volgens mij al maanden geleden voor inschrijven...Oh.![]()
Ik had altijd Neres gebracht ipv Traoré. Younes vond ik nog minder ergerlijk en Kluivert viel ook niet al te best in, geen enkele keer gezienquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijkbaar kan niks normaal gaan als die 2 idioten als vleugelspitsen opstelt
Oh.![]()
Younes verneukt ook gewoon bijna allesquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had altijd Neres gebracht ipv Traoré. Younes vond ik nog minder ergerlijk en Kluivert viel ook niet al te best in, geen enkele keer gezienEn dan nog Dolberg die het ook moeilijk heeft om een bal vast te houden
RED ONS HENNIEGOD![]()
Al die theorieën vooraf![]()
"Als Ajax maar scoort en het liefst zelf op 1-0 komt, dan is de wedstrijd wel gespeeld"![]()
Was ook zo. Alleen de laatste 10 minuten heb ik mijn billen flink stukgeknepen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:09 schreef Mansjester het volgende:
"Als Ajax maar scoort en het liefst zelf op 1-0 komt, dan is de wedstrijd wel gespeeld"![]()
Die kan ook niet afmakenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes verneukt ook gewoon bijna allesEn dan nog Dolberg die het ook moeilijk heeft om een bal vast te houden
Groot fan van User Wotte![]()
Ja Dolberg was ook niet geweldig bezig, maar toch had Ajax echt nog een paar keer moeten scoren. Maarja die verdomde Traoré, wat een man van uitersten.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes verneukt ook gewoon bijna allesEn dan nog Dolberg die het ook moeilijk heeft om een bal vast te houden
Oh.![]()
Ik was er echt van overtuigd dat Ajax nog een keer had moeten scoren.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:09 schreef Mansjester het volgende:
"Als Ajax maar scoort en het liefst zelf op 1-0 komt, dan is de wedstrijd wel gespeeld"Oh.![]()
Ook steeds dat in de weg lopen bij iedereen die een goede scoringskans had lolquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Dolberg was ook niet geweldig bezig, maar toch had Ajax echt nog een paar keer moeten scoren. Maarja die verdomde Traoré, wat een man van uitersten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee hoor, het was door mij al aangegeven dat Ajax in twee minuten twee goals kan tegen krijgen. Dat gebeurde namelijk ook al tegen Schalkequote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:09 schreef Mansjester het volgende:
"Als Ajax maar scoort en het liefst zelf op 1-0 komt, dan is de wedstrijd wel gespeeld"Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Gewoon overstapje maken en Klaassen had hem zo binnen kunnen leggenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook steeds dat in de weg lopen bij iedereen die een goede scoringskans had lolToch bizar dat je in de EL finale staat met die irritante Younes en Traoré op de flanken
Oh.![]()
Daar was iedereen wel van op de hoogte me dunkt.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoor, het was door mij al aangegeven dat Ajax in twee minuten twee goals kan tegen krijgen. Dat gebeurde namelijk ook al tegen SchalkeOh.![]()
Gelukkig zijn ze met een beetje geluk vertrokken in de zomerquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon overstapje maken en Klaassen had hem zo binnen kunnen leggenToch bizar dat je in de EL finale staat met die irritante Younes en Traoré op de flanken
Hopelijk brengt Schalke een achterlijk bod uit voor onze asielzoekerRED ONS HENNIEGOD![]()
iK WEET HET ALLEMAAL NIET MEER
gisteren weer verloren en wel met 3-1.....tegen schalke ook verloren met 3-2...tegen psv ook verloren.....
Maar ajax heeft een superploeg volgens de nederlandse media....
yeah right"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Maarja daarom wilde ik Neres zien, dat is wel een intelligente speler volgens mij die ook de bal kan vasthouden voorin. Schroomt ook niet om mee te verdedigen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze met een beetje geluk vertrokken in de zomer
Hopelijk brengt Schalke een achterlijk bod uit voor onze asielzoeker
Maar daarom volgend jaar nog een goede linksbuiten halen, doorselecteren waar het kan
Oh.![]()
Oké klaasquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:
gisteren weer verloren en wel met 3-1.....tegen schalke ook verloren met 3-2...tegen psv ook verloren.....
yeah right
We staan in de finaleGroot fan van User Wotte![]()
Aan het begin van de wedstrijd al kapot?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:19 schreef Poepz0r het volgende:
Bij traoreeee had ik vaak het idee dat die helemaal gesloopt was aan het einde van een actie ofzoOh.![]()
Neres een intelligente speler wtfquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja daarom wilde ik Neres zien, dat is wel een intelligente speler volgens mij die ook de bal kan vasthouden voorin. Schroomt ook niet om mee te verdedigen.
Maar daarom volgend jaar nog een goede linksbuiten halen, doorselecteren waar het kan
wat is hier aan de hand
heeft hij net als ik op Harvard gezeten ofzo?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Weleens valium geprobeerd?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Neres een intelligente speler wtf
wat is hier aan de hand
heeft hij net als ik op Harvard gezeten ofzo?![]()
Traore is een vriendje he . Net zoals Joel van Halstquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja daarom wilde ik Neres zien, dat is wel een intelligente speler volgens mij die ook de bal kan vasthouden voorin. Schroomt ook niet om mee te verdedigen.
Maar daarom volgend jaar nog een goede linksbuiten halen, doorselecteren waar het kanRED ONS HENNIEGOD![]()
Nja ik snapte wel waarom hij speelde, vorige week ook twee keer gescoord natuurlijk. Maar ook nog zo extreem wisselvalligquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Traore is een vriendje he . Net zoals Joel van Halst
Oh.![]()
Mwa hij speelt 1 op de 10 potjes goed . Dus dan zijn het gewoon incidentenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik snapte wel waarom hij speelde, vorige week ook twee keer gescoord natuurlijk. Maar ook nog zo extreem wisselvalligRED ONS HENNIEGOD![]()
Hij is niet iemand die het team op sleeptouw neemt nee, maar als het goed gaat kan hij wel leuke dingen laten zien.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa hij speelt 1 op de 10 potjes goed . Dus dan zijn het gewoon incidentenOh.![]()
Je kan dan wel merken dat die jongen nooit bij een club heeft gezeten voor zijn 16dequote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is niet iemand die het team op sleeptouw neemt nee, maar als het goed gaat kan hij wel leuke dingen laten zien.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee klaas gekkie. We hebben met 5-4 gewonnen
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Komt bij Auxerre vandaan toch?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan dan wel merken dat die jongen nooit bij een club heeft gezeten voor zijn 16deOh.![]()
Zal Bosz weer wijzigingen doorvoeren in de basiself denk je?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
David Neres Campos gaat een show weggeven in Tilburg zondagOh.![]()
Madquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:
yeah rightDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
rustig dames en heren
ik wilde jullie gewoon weer even op aarde zetten
ik heb jullie al gefeliciteerd
maar overschat alles niet he.... het was allemaal relatief de afgelopen weken.
ajax is een goede ploeg, maar geen superploeg,."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik blijf voorlopig lekker even op de roze wolk. Bevalt prima daarMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Al zenuwachtig voor zondag knullie?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:
yeah rightCuz I'm Mr. Brightside![]()
Bij mij heeft het al plaatsgemaakt voor spanning voor de finale hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik blijf voorlopig lekker even op de roze wolk. Bevalt prima daar
Oh.![]()
ja wedstrijd van de eeuw voor Feyenoordquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Al zenuwachtig voor zondag knullie?
voor jullie ook wedstrijd van deze eeuw vind ik zelf tegen manchester"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik ben blij dat ik even zonder spanning leefquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij heeft het al plaatsgemaakt voor spanning voor de finale hoor
Wel enorm veel zin inMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgend jaar pakken we gewoon die CL hoor Klaas.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja wedstrijd van de eeuw voor Feyenoord
voor jullie ook wedstrijd van deze eeuw vind ik zelf tegen manchesterMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Daarom gaan ze ook flink klop krijgen in de supercup.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
rustig dames en heren
ajax is een goede ploeg, maar geen superploeg,.![]()
Bedankt dat je zo met ons meeleeft.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
rustig dames en heren
ajax is een goede ploeg, maar geen superploeg,.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik dacht gisteren nog "er op een zaaddodende manier uitgaan tegen Molde en Celtic is toch een stuk beter voor je hart dan dit"quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik even zonder spanning leef
Wel enorm veel zin in
Oh.![]()
Maar dit is veel beter voor je gelukquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren nog "er op een zaaddodende manier uitgaan tegen Molde en Celtic is toch een stuk beter voor je hart dan dit"
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik raak er soms wat emotioneel vanquote:En dan nog niet eens door de prestatie opzich maar vooral de manier waarop. AjaxGod
Oh.![]()
Niks mis meequote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik raak er soms wat emotioneel vanEn dan nog niet eens door de prestatie opzich maar vooral de manier waarop. AjaxGod
Ik had dat bij dat formidable filmpje na Lyon thuis
Ik hoop op een nieuwe Ajax Zingt Shaffy als we de finale hebben gewonnenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niks mis mee
Ik had dat bij dat formidable filmpje na Lyon thuis
Oh.![]()
Voorproefje:quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop op een nieuwe Ajax Zingt Shaffy als we de finale hebben gewonnentwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 16:09:24Neres moet een liedje zingen, Hi Ha Ho 🍴🎵 https://t.co/lEIdPgwbYI reageer retweet
Ik denk dat Schone gekwetst is. VDB zal wel in basis staan. Verder wellicht niet zoveel.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal Bosz weer wijzigingen doorvoeren in de basiself denk je?![]()
NeresGodquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voorproefje:twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 16:09:24Neres moet een liedje zingen, Hi Ha Ho 🍴🎵 https://t.co/lEIdPgwbYI reageer retweet
Ik hoop wel op Donny als VM, ook in de finale.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Schone gekwetst is. VDB zal wel in basis staan. Verder wellicht niet zoveel.Oh.![]()
Finalesjaaltje besteld
24 mei lekker naar 't museumplein en genieten van ons aller Ajax
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik ga wel naar de stad, maar zoeken ergens een kroegje opCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Gewoon stadion yoloquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:57 schreef franklop het volgende:
Ik ga wel naar de stad, maar zoeken ergens een kroegje opGroot fan van User Wotte![]()
Zou De Ligt de jongste finalist ooit zijn in EL/CL verband?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dolberg na gisteren wel de tiener met de meeste goals in de EL volgens mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:07 schreef Tagliano het volgende:
Zou De Ligt de jongste finalist ooit zijn in EL/CL verband?Oh.![]()
Zat jij niet in het uitvakquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:29 schreef Leonos het volgende:
Terug uit Lyon. Wat een feest!
Met kippenvel filmpjes terug kijken.Groot fan van User Wotte![]()
Ajax speelt toch een thuisduel tegen Manchester United ?
Dan komt t helemaal goed : 2-0, 2 keer Dolberg![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Dat zou echt fantastisch zijn. Alsof het zo bedoeld is.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
85e minuut Justin Kluivert puntertje![]()
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
85e minuut Justin Kluivert puntertjeAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Kan t niet vinden, maar dat lijkt me aannemelijk ja. Tijdens het zoeken kwam ik wel wat leuke feitjes tegen:quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:07 schreef Tagliano het volgende:
Zou De Ligt de jongste finalist ooit zijn in EL/CL verband?
Céléstine Babayaro is met 16 jaar en 78 dagen de jongste speler in de Champions League (voor Anderlecht 94/95) en hij is ook de jongste speler die rood kreeg (namelijk na 37 minuten in zijn eerste wedstrijd)
Peter Ofori-Quaye is de jongste doelpuntenmaker in de CL met 17 jaar en 195 dagen (voor Olympiacos 97/98)
De jongste winnaar van de CL is Antķnio Simões met 18 jaar en 139 dagen, iets minder dan 200 dagen jonger dan Kluivert (de jongste doelpuntenmaker in de finale).
Over de EL is veel minder info te vinden maar ik vond hier wel een lijst met jongste spelers. Enes Unal staat op 3![]()
![]()
Zullen ook wel veel Ajacieden zijn denk ik. United supporters vinden de EL niet super intetessant om er 1000 pond aan uit te geven.AFCA
Zullen wat zijn? En wat is 1000 pond...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Zullen ook wel veel Ajacieden zijn denk ik. United supporters vinden de EL niet super intetessant om er 1000 pond aan uit te geven.![]()
Hmm, dat zijn wel namen waar we nu weinig meer van wetenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan t niet vinden, maar dat lijkt me aannemelijk ja. Tijdens het zoeken kwam ik wel wat leuke feitjes tegen:
Céléstine Babayaro is met 16 jaar en 78 dagen de jongste speler in de Champions League (voor Anderlecht 94/95) en hij is ook de jongste speler die rood kreeg (namelijk na 37 minuten in zijn eerste wedstrijd)
Peter Ofori-Quaye is de jongste doelpuntenmaker in de CL met 17 jaar en 195 dagen (voor Olympiacos 97/98)
De jongste winnaar van de CL is Antķnio Simões met 18 jaar en 139 dagen, iets minder dan 200 dagen jonger dan Kluivert (de jongste doelpuntenmaker in de finale).
Over de EL is veel minder info te vinden maar ik vond hier wel een lijst met jongste spelers. Enes Unal staat op 3
Veel van die spelers die super jong doorbreken stoppen ook redelijk vroeg met voetballen (uitzonderingen daargelaten).quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, dat zijn wel namen waar we nu weinig meer van weten![]()
Ik dacht dat ik gequote had, maar niet dus. In stockholm. En 1000 pond is voor de meeste britten erg veelquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zullen wat zijn? En wat is 1000 pond...
AFCA
Lijkt me ook zwaar om het zo lang vol te houden op topniveau.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel van die spelers die super jong doorbreken stoppen ook redelijk vroeg met voetballen (uitzonderingen daargelaten).Oh.![]()
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:21 schreef Brammess het volgende:
Ik ga Stockholm echt niet trekken. Museumplein it is.![]()
![]()
Ajax vrouwen nog geen kampioenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Van TUI of Ajax life?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Charter maandag in de verkoop. 425 euro.![]()
Ik ben daar misschien ook. Is niets eens 30 min van mijn huis.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Finalesjaaltje besteld
24 mei lekker naar 't museumplein en genieten van ons aller Ajaxgraag op anoniem![]()
misschienquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben daar misschien ook. Is niets eens 30 min van mijn huis.![]()
![]()
gast als het gaat regenen ben ik daar niet bij kijk ik lekker met familie vrienden hier ipv daar waar mensen met bier gaan gooien(want dat doen we alleen als het lekker weer is)quote:
of als Dre Hazes/Lil Kleine/Ronnie flex optreedtgraag op anoniem![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gast als het gaat regenen ben ik daar niet bij kijk ik lekker met familie vrienden hier ipv daar waar mensen met bier gaan gooien(want dat doen we alleen als het lekker weer is)
of als Dre Hazes/Lil Kleine/Ronnie flex optreedt
jij volgt ook allemaal van die twitter accountjes toch, of zijn dat alleen ajacied en frozen assasinquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:18 schreef Brammess het volgende:
Die vrije donderdag is wel heel, heel erg lekker zeg.![]()
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij volgt ook allemaal van die twitter accountjes toch, of zijn dat alleen ajacied en frozen assasin![]()
Voor watquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:18 schreef Brammess het volgende:
Die vrije donderdag is wel heel, heel erg lekker zeg.
Je gaat toch museumGroot fan van User Wotte![]()
Jawel maar ik tweet niet zelfquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij volgt ook allemaal van die twitter accountjes toch, of zijn dat alleen ajacied en frozen assasin![]()
Nouja actief op twitter en dan al die bekende voetbalaccountjes volgen.quote:deze vent .... alsjeblieft alsjeblieft laat ons dit winnentwitter:registability twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 01:41:13United couldn’t have picked a better opponent for a final. Ajax a pedigree club posing absolutely no threat whatsoever. Trophy + CL football reageer retweet
![]()
Die zag ik jaquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja actief op twitter en dan al die bekende voetbalaccountjes volgen.deze vent .... alsjeblieft alsjeblieft laat ons dit winnentwitter:registability twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 01:41:13United couldn’t have picked a better opponent for a final. Ajax a pedigree club posing absolutely no threat whatsoever. Trophy + CL football reageer retweet
Gescreend uit voorzorg.
![]()
Die gast neem ik niet serieus. Die heb ik allang ontvolgd.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja actief op twitter en dan al die bekende voetbalaccountjes volgen.deze vent .... alsjeblieft alsjeblieft laat ons dit winnentwitter:registability twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 01:41:13United couldn’t have picked a better opponent for a final. Ajax a pedigree club posing absolutely no threat whatsoever. Trophy + CL football reageer retweet
![]()
Maar wel krankzinnig hoor, ik kan er echt geen zinnig woord over zeggen die finale.
We zijn natuurlijk de underdog, maar beide zijn zo wisselvallig dit seizoen....
Ik hoop echt niet dat dolberg en traore er tegelijk in staan.![]()
Jammer voor ajax dat het niet in de Arena wordt gespeeld..buitenshuis is het een stuk minder
In 2 maanden tijd heb uit van Schalke,Lyon en PSV verloren.
En gelijkgespeeld tegen Groningen en Excelsior.![]()
Voordeel is dat United geen pressingvoetbal speelt. Dat is de beste optie waarmee je dit Ajax kan bestrijden.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:23 schreef skysherrif het volgende:
Maar wel krankzinnig hoor, ik kan er echt geen zinnig woord over zeggen die finale.
We zijn natuurlijk de underdog, maar beide zijn zo wisselvallig dit seizoen....
Ik hoop echt niet dat dolberg en traore er tegelijk in staan.![]()
10k tegen je of 50k scheelt ook wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:24 schreef PSVCL het volgende:
Jammer voor ajax dat het niet in de Arena wordt gespeeld..buitenshuis is het een stuk minder
En gelijkgespeeld tegen Groningen en Excelsior.Groot fan van User Wotte![]()
Ik word ook wel moe van dat uitcomplexgezwets. Gisteren speelde Ajax een prima eerste helft, alleen lijkt dat te worden vergeten door die flits van een 1-1/2-1.![]()
Lyon ging ook vrij hard gisteren hoor. Kwamen er met 2800 man gewoon bij vlagen niet bovenuit.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
10k tegen je of 50k scheelt ook wel natuurlijk.![]()
Eerste helft tegen lyon was je gewoon de betere klaar. Je geeft het gewoon compleet weg in die 2 minuten en dat raakt het jonge team van slag, dat kan natuurlijk ook in stockholm gebeuren, maar alsnog qua spel was je die eerste helft de betere.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:24 schreef PSVCL het volgende:
En gelijkgespeeld tegen Groningen en Excelsior.
Tegen PSV speel je geen finale en heb je er een verlenging opzitten, tegen manchester 11 dagen rust (en zij spelen er dan nog 2).
Tegen lschalke ben ik het met je eens, daar waren zij gewoon beter, maar speelde ajax niet vanuit de eigen visie, want uit. Op neutrale grond in 1 wedstrijd zal de instelling anders zijn.
Op de een of andere manier heb ik het idee dat het ajax publiek de baas gaat zijn in het stadion, hoop dat de fside iets kan regelen dat het echt massaal gaat daar...
We zullen zien , spannend. Ben nu al zenuwachtig steeds als ik er aa ndenk![]()
![]()
Mourinho zal dat ook wel weten toch. Eerste helft tegen lyon speelden we ons daar prima onderuit, maar dat lag er ook aan omdat niet heel het elftal van lyon dat deed. Die verdediging van hen is toch wel echt lachwekkend slecht, zijn alleen groot en sterk. Wel mooi dat jongens als rojo en bailly er straks niet bij zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voordeel is dat United geen pressingvoetbal speelt. Dat is de beste optie waarmee je dit Ajax kan bestrijden.![]()
Ja, na de openingsminuten werd Lyon echt van het kastje naar de muur gestuurd. Was eigenlijk wel erg onder de indruk van de eerste helft.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word ook wel moe van dat uitcomplexgezwets. Gisteren speelde Ajax een prima eerste helft, alleen lijkt dat te worden vergeten door die flits van een 1-1/2-1.
Het is ontzettend cliché natuurlijk, maar uiteindelijk moet je simpelweg geluk hebben dat er net een bal goed valt. Ajax kwam tot de 1-0 in Amsterdam amper aan voetballen toe en gisteren was het tot de 1-1 van Lyon eigenlijk precies omgekeerd.![]()
Dat hoor ik echt niet in dat uitvak hoor. Dus dat zou best kunnen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lyon ging ook vrij hard gisteren hoor. Kwamen er met 2800 man gewoon bij vlagen niet bovenuit.
Ajax was de grip na de 3-1 wel gewoon kwijt.Groot fan van User Wotte![]()
TFM is ook out voor de rest van het seizoen. Benieuwd hoe setup achterin zal zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mourinho zal dat ook wel weten toch. Eerste helft tegen lyon speelden we ons daar prima onderuit, maar dat lag er ook aan omdat niet heel het elftal van lyon dat deed. Die verdediging van hen is toch wel echt lachwekkend slecht, zijn alleen groot en sterk. Wel mooi dat jongens als rojo en bailly er straks niet bij zijn.![]()
Klopt, als ze zo de rust hadden gehaald was er weinig aan de hand met 0-1. Clubs kijken ook gewoon hoe ze het beste Ajax kunnen pakken. Bosz hoor je nooit over dat soort debiele theorieën als een uitcomplex. Altijd een echte reden paraat. Als ik weer artikeltjes over Bosz uit zijn Vitesse-tijd lees, vind ik dat zo'n verademing. Soms iets té kritisch, maar het is geen laffe herder die over inzet/mentaliteit praat als het slecht gaat.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, na de openingsminuten werd Lyon echt van het kastje naar de muur gestuurd. Was eigenlijk wel erg onder de indruk van de eerste helft.
Het is ontzettend cliché natuurlijk, maar uiteindelijk moet je simpelweg geluk hebben dat er net een bal goed valt. Ajax kwam tot de 1-0 in Amsterdam amper aan voetballen toe en gisteren was het tot de 1-1 van Lyon eigenlijk precies omgekeerd.![]()
Het is bij Ajax structureel om kansen niet te benutten en om vanuit het niets een wedstrijd bijna weer uit handen te geven. Dat heeft niet met geluk of pech te maken maar is gewoon inherent aan dit elftal is mijn indrukquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, na de openingsminuten werd Lyon echt van het kastje naar de muur gestuurd. Was eigenlijk wel erg onder de indruk van de eerste helft.
Valencia Smalling Blind Darmianquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TFM is ook out voor de rest van het seizoen. Benieuwd hoe setup achterin zal zijn.
lijkt me![]()
Haha wat een verdedigingquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valencia Smalling Blind Darmian
lijkt me![]()
Een verdediging waar ik dolberg of traore in spits helemaal niet kansloos tegen acht, maar liever dolberg omdat die kansen wel afmaakt.quote:
Younes en neres op de flanken.![]()
United heeft beduidend meer kans, als die een voorsprong pakken zie ik het ajax normaliter niet goedmaken/united het niet weggeven.quote:![]()
Maar wat gebeurt er dan met het argument dat Bosz een kutcoach is en nooit een prijs paktquote:
Jammer dat Rojo er niet bij is die kan er ook helemaal niks van. Wel genot een rechtsbuiten als back Valencia genotquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een verdediging waar ik dolberg of traore in spits helemaal niet kansloos tegen acht, maar liever dolberg omdat die kansen wel afmaakt.
Younes en neres op de flanken.![]()
Dat verandert dan hč wijsneusquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan met het argument dat Bosz een kutcoach is en nooit een prijs pakt![]()
Niet echt veel PL meer gekeken laatste tijd en dan zeker geen united, is die valencia dan zo slecht?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jammer dat Rojo er niet bij is die kan er ook helemaal niks van. Wel genot een rechtsbuiten als back Valencia genot
Las trouwens dat er wordt gekeken of ipv bailly, valencia wordt geschorst![]()
Jij waait ook met alle winden mee hé. Eerst speelt Lyon geen pressingvoetbal. Nu wel maar niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, als ze zo de rust hadden gehaald was er weinig aan de hand met 0-1. Clubs kijken ook gewoon hoe ze het beste Ajax kunnen pakken. Bosz hoor je nooit over dat soort debiele theorieën als een uitcomplex. Altijd een echte reden paraat. Als ik weer artikeltjes over Bosz uit zijn Vitesse-tijd lees, vind ik dat zo'n verademing. Soms iets té kritisch, maar het is geen laffe herder die over inzet/mentaliteit praat als het slecht gaat.
Ajax heeft niet last van een uitcomplex.. Terwijl het gewoon logisch is dat een tegenstander in eigen huis beter presteert natuurlijk. Of is dat ook onzin?Groot fan van User Wotte![]()
Natuurlijk is hij slecht. Het is een AMR geen backquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet echt veel PL meer gekeken laatste tijd en dan zeker geen united, is die valencia dan zo slecht?
Las trouwens dat er wordt gekeken of ipv bailly, valencia wordt geschorst![]()
Met dat laatste zeg jij toch ook gewoon dat Ajax geen last heeft van een uitcomplexquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij waait ook met alle winden mee hé. Eerst speelt Lyon geen pressingvoetbal. Nu wel maar niet goed genoeg.
Ajax heeft niet last van een uitcomplex.. Terwijl het gewoon logisch is dat een tegenstander in eigen huis beter presteert natuurlijk. Of is dat ook onzin?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waar baseer je dat opquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
United heeft beduidend meer kans, als die een voorsprong pakken zie ik het ajax normaliter niet goedmaken/united het niet weggeven.Groot fan van User Wotte![]()
Dat heb ik niet gesteld. Ik heb de quotes er even bijgepakt, want ik zie Lyon nauwelijks spelen dus doe ik er ook weinig uitspraken over.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:44 schreef Tjacka het volgende:
Eerst speelt Lyon geen pressingvoetbal. Nu wel maar niet goed genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op een mourinho als coach en een united dat als het wil toch vrij weinig tegendoelpunten krijgt. Ajax heeft (ik heb hier geen statistieken voor, volgens mij is het dit seizoen iets beter) ook niet echt talent om een achterstand nog om te buigen.quote:![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gesteld. Ik heb de quotes er even bijgepakt, want ik zie Lyon nauwelijks spelen dus doe ik er ook weinig uitspraken over.In die tweede quote komt het wel zo over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me nog wel een potje in Gelsenkirchen herinneren, ergens vaag in mijn achterhoofdquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op een mourinho als coach en een united dat als het wil toch vrij weinig tegendoelpunten krijgt. Ajax heeft (ik heb hier geen statistieken voor, volgens mij is het dit seizoen iets beter) ook niet echt talent om een achterstand nog om te buigen.
Je zou ook kunnen zeggen dat Ajax weinig achter komt
Ik vind/vond de pressing van Salzburg ongeëvenaard goed, hoor. Dat was 90 minuten op elk hoekje van het veld agressieve pressing, geen moment rust aan de bal voor de tegenstander. Dat beschouw ik dan als een Salzburg-tafereel. Derhalve.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In die tweede quote komt het wel zo over.![]()
Dat is vrees ik niet genoeg voor stockholm, die situatiequote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan me nog wel een potje in Gelsenkirchen herinneren, ergens vaag in mijn achterhoofd
Je zou ook kunnen zeggen dat Ajax weinig achter komt
Tsja, daarom, niet achterkomen.![]()
Zijn jullie nou niet bang dat bij winst het elftal helemaal leeggekocht gaat worden en/of Bosz vertrekt?blablablabla![]()
Ajax deed dat schalke thuis, kopenhagen thuis en op 15 minuten lyon thuis ook. Ze kunnen het wel en ik denk dat ze dat in stockholm ook kunnen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind/vond de pressing van Salzburg ongeëvenaard goed, hoor. Dat was 90 minuten op elk hoekje van het veld agressieve pressing, geen moment rust aan de bal voor de tegenstander. Dat beschouw ik dan als een Salzburg-tafereel. Derhalve.![]()
Gaat niet gebeuren NETTOGODquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:51 schreef Elan het volgende:
Zijn jullie nou niet bang dat bij winst het elftal helemaal leeggekocht gaat worden en/of Bosz vertrekt?![]()
Het beste zou nog zijn om zelf snel voor te komen, eerste tien minuten. Dat kunnen de game plans van Mourinho niet echt verdragen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is vrees ik niet genoeg voor stockholm, die situatie
Tsja, daarom, niet achterkomen.![]()
We hadden het in dezen over Lyonnaisquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ajax deed dat schalke thuis, kopenhagen thuis en op 15 minuten lyon thuis ook. Ze kunnen het wel en ik denk dat ze dat in stockholm ook kunnen..
![]()
Ik denk schaakspel en Ajax wintquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het beste zou nog zijn om zelf snel voor te komen, eerste tien minuten. Dat kunnen de game plans van Mourinho niet echt verdragen.![]()
Wat kan hij er aan doen?quote:
Natuurlijk ga je ziek cashen, maar dan staat er niet gelijk zo'n talentvolle lichting klaar.blablablabla![]()
Niet echt, dan spelen we CL en hebben spelers meer reden om te blijven en zijn ze ook veel duurder.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:51 schreef Elan het volgende:
Zijn jullie nou niet bang dat bij winst het elftal helemaal leeggekocht gaat worden en/of Bosz vertrekt?
Men weet allang wie en hoe goed klaassen/ziyech/dolberg/sanchez zijn, het gaat er meer om of ze zelf weg willen of niet.![]()
Contract is contract? Ajax heeft het geld niet nodig namelijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat kan hij er aan doen?
Natuurlijk ga je ziek cashen, maar dan staat er niet gelijk zo'n talentvolle lichting klaar.![]()
Ben echt benieuwd of mourinho zijn gameplan gaat aanpassen om ajax aan te pakken. Zijn team moet dat ook maar kunnen met 2 wedstrijden extra in de benen en toch een gehavend elftal.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hadden het in dezen over Lyonnais.
![]()
Volgens zijn interviews gaat hij spelers tegen Bournemouth rust geven.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd of mourinho zijn gameplan gaat aanpassen om ajax aan te pakken. Zijn team moet dat ook maar kunnen met 2 wedstrijden extra in de benen en toch een gehavend elftal.![]()
Dit, voor het geld hoeft ajax het echt neit te doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Contract is contract? Ajax heeft het geld niet nodig namelijk.
Klaassen gaat echt wel weg en helaas tete en riedewald ook. Dat zijn die paar verkopen waar overmars het over heeft, waar ej bij elkaar zo'n 50 miljoen voor gaat vangen en waardoor je echt 0 reden hebt om er nog meer te verkopen.![]()
Ik lees nergens dat het zeker is dat Tete weggaat trouwens.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit, voor het geld hoeft ajax het echt neit te doen.
Klaassen gaat echt wel weg en helaas tete en riedewald ook. Dat zijn die paar verkopen waar overmars het over heeft, waar ej bij elkaar zo'n 50 miljoen voor gaat vangen en waardoor je echt 0 reden hebt om er nog meer te verkopen.![]()
En dan, ontevreden spelers?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Contract is contract? Ajax heeft het geld niet nodig namelijk.
Je kunt qua salarissen nooit concureren met de grote landen.
Het is geen 1995 meer waar je jaren door kan met die lichting na groot Europees succes.blablablabla![]()
Eigenlijk he, staat op united gewoon veel meer druk dan op ajax (vind ik). Ajax wil elk jaar Cl spelen, maar kan met finale El ook best tevreden terug kijken op dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens zijn interviews gaat hij spelers tegen Bournemouth rust geven.
Man united MOET echt CL halen en dus de El winnen.![]()
overmars donderdag nogquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat het zeker is dat Tete weggaat trouwens.![]()
Spelers snappen zelf ook wel dat als je net 1 jaar bij een club speelt (Sanchez dus) dat je dan niet weg kan gaan. Wat moeten andere clubs wel niet van je denken? De volgende trein en hij stapt in?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan, ontevreden spelers?
Het is geen 1995 meer waar je jaren door kan met die lichting na groot Europees succes.![]()
Hij zei dat hij het gevoel had dat tete liever naar een andere club gaat en hoe hij het zei gaf nou niet veel vertrouwen dat men nog in gesprek is om tete op andere gedachten te zetten.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij zei niet; Tete gaat zeker weg. Of heb ik het verkeerd gehoord?![]()
Natuurlijk, dat is een feit. Het mooie is nog dat Mourinho gezellig loopt te doen dat het seizoen niet mislukt is als de EL niet gewonnen wordt. Die man wordt echt een parodie op zichzelf, al wint hij de EL alsnog. Het gaat echt nergens over met hem.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk he, staat op united gewoon veel meer druk dan op ajax (vind ik). Ajax wil elk jaar Cl spelen, maar kan met finale El ook best tevreden terug kijken op dit seizoen.
Man united MOET echt CL halen en dus de El winnen.![]()
Ik zie Ajax nog in staat om in een finale een 3-0 voorsprong weg te geven.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het beste zou nog zijn om zelf snel voor te komen, eerste tien minuten. Dat kunnen de game plans van Mourinho niet echt verdragen.Oh.![]()
De meeste zitten hier nog maar één jaar, die willen nog wel hier zich verder ontwikkelen een jaar. Zeker een Sánchez, kon vorig jaar ook al naar Barįa. Maar wil speeltijd op het hoogste niveau, net als Dolberg. Die is gewoon derde spits als hij nu naar een club als Chelsea gaat en die verhuren hem dan ook nog 300xquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat kan hij er aan doen?
Natuurlijk ga je ziek cashen, maar dan staat er niet gelijk zo'n talentvolle lichting klaar.Oh.![]()
Je bent aan het studeren voor cabaretier?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Ajax nog in staat om in een finale een 3-0 voorsprong weg te geven.![]()
Nederlandse clubs zijn simpelweg niet in staat spelers te behouden als de grote jongens ze willen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spelers snappen zelf ook wel dat als je net 1 jaar bij een club speelt (Sanchez dus) dat je dan niet weg kan gaan. Wat moeten andere clubs wel niet van je denken? De volgende trein en hij stapt in?
Stel dat Dolberg nu 1 miljoen krijgt en hij kan elders 3 krijgen, kun je hem toch niet kwalijk nemen? Met alle respect: Sanchez en Onana zijn gasten die Ajax louter zien als opstapje naar het echte werk.blablablabla![]()
Dolberg zou uitstekend passen bij Real Madrid ofzo. Zeker niet bij een Chelsea.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste zitten hier nog maar één jaar, die willen nog wel hier zich verder ontwikkelen een jaar. Zeker een Sánchez, kon vorig jaar ook al naar Barįa. Maar wil speeltijd op het hoogste niveau, net als Dolberg. Die is gewoon derde spits als hij nu naar een club als Chelsea gaat en die verhuren hem dan ook nog 300x![]()
Dat kon toen ook niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan, ontevreden spelers?
Het is geen 1995 meer waar je jaren door kan met die lichting na groot Europees succes.Oh.![]()
Hij is een pessimist pur sang.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent aan het studeren voor cabaretier?![]()
We hebben het hier over spelers die hier 1 jaar spelen. Niet over een speler die hier al 2-3-4 jaar speelt, dan zou ik ook weggaan ja, maar een Sanchez kan nog helemaal niet weg. Gooit hij ook zijn eigen ruiten mee in, clubs zien je al komen; Daar is hij de clubhopper!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederlandse clubs zijn simpelweg niet in staat spelers te behouden als de grote jongens ze willen.
Stel dat Dolberg nu 1 miljoen krijgt en hij kan elders 3 krijgen, kun je hem toch niet kwalijk nemen? Met alle respect: Sanchez en Onana zijn gasten die Ajax louter zien als opstapje naar het echte werk.![]()
Gewoon winnen godverdomme, ik ga die zelfvoldane kop van Mourinho niet trekkenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk he, staat op united gewoon veel meer druk dan op ajax (vind ik). Ajax wil elk jaar Cl spelen, maar kan met finale El ook best tevreden terug kijken op dit seizoen.
Man united MOET echt CL halen en dus de El winnen.
Oh.![]()
Dolberg gaat Benzema opvolgen. Goede grap.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dolberg zou uitstekend passen bij Real Madrid ofzo. Zeker niet bij een Chelsea.blablablabla![]()
Liever Mourinho dan Guidetti.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon winnen godverdomme, ik ga die zelfvoldane kop van Mourinho niet trekken![]()
Tsja, je hebt spelers die voor het geld gaan en je hebt spelers die snappen wat waarschijnlijk beter is voor hun carriere. Je moet gewoon een beetje geluk daarmee hebben, zeker met jongens die niet van de club zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederlandse clubs zijn simpelweg niet in staat spelers te behouden als de grote jongens ze willen.
Stel dat Dolberg nu 1 miljoen krijgt en hij kan elders 3 krijgen, kun je hem toch niet kwalijk nemen? Met alle respect: Sanchez en Onana zijn gasten die Ajax louter zien als opstapje naar het echte werk.
Maak me geen moment zorgen dat de ligt, vd beek, nouri of kluivert deze zomer naar chelsea gaan. (klopt af)![]()
Iedereen zich weer afberen om die bekertjes die hij dan gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is een feit. Het mooie is nog dat Mourinho gezellig loopt te doen dat het seizoen niet mislukt is als de EL niet gewonnen wordt. Die man wordt echt een parodie op zichzelf, al wint hij de EL alsnog. Het gaat echt nergens over met hem.
Ik kan er echt niks mee.Oh.![]()
Zeg ik dat? Ben je achterlijk of wat?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dolberg gaat Benzema opvolgen. Goede grap.![]()
Ajax wil het altijd spannend maken.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent aan het studeren voor cabaretier?Oh.![]()
Je moeder ook maar daar hebben we het nu niet over.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax wil het altijd spannend maken.![]()
Ja maar die kopen pas een spits die al gevormd is bij Chelsea, die laten niet een talentje die van Ajax komt daar de spits spelen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dolberg zou uitstekend passen bij Real Madrid ofzo. Zeker niet bij een Chelsea.Oh.![]()
Kluivert speelde 3 seizoenen bij jullie in het eerste, laat staan De Boertjes,Blind Bergkamp en zulke gasten.quote:blablablabla![]()
Is toch ook niet erg? Halen wij weer andere talenten die we kunnen doorontwikkelen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Stel dat Dolberg nu 1 miljoen krijgt en hij kan elders 3 krijgen, kun je hem toch niet kwalijk nemen? Met alle respect: Sanchez en Onana zijn gasten die Ajax louter zien als opstapje naar het echte werk.Oh.![]()
Je zegt dat hij prima bij Real zou passen. Dus ja, dat zeg je.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ben je achterlijk of wat?blablablabla![]()
Daarmee zeg ik toch niet volgend jaar?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zegt dat hij prima bij Real zou passen. Dus ja, dat zeg je.![]()
Volksmennertje.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Guidetti is in Manchester ook weer uitgelachenHield hij ook weer popiejopie praatjes
![]()
Zo gek is dat toch niet? Eriksen speelde hier toch ook al een paar seizoenen in de basis. Suarez speelde ook 3,5 jaar bij Ajax. Dat komt allemaal wel goed hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Kluivert speelde 3 seizoenen bij jullie in het eerste, laat staan De Boertjes,Blind Bergkamp en zulke gasten.Oh.![]()
Gewoon even een gebedje naar de (voetbal)goden woensdag.
Komt er zo'n goal van ajax:
dan weet je dat er iig 1tje heeft geluisterd![]()
![]()
14 maanden na Cruijff zijn overlijden in de finale winnenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:07 schreef skysherrif het volgende:
Gewoon even een gebedje naar de (voetbal)goden woensdag.
Komt er zo'n goal van ajax:
dan weet je dat er iig 1tje heeft geluisterd![]()
Oh.![]()
Geld is nooit zo'n issue geweest bij jullie. De juiste talenten vinden is een ander verhaal. Neem Suljemani bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch ook niet erg? Halen wij weer andere talenten die we kunnen doorontwikkelen.
Dit is toch wel beetje gouden lichting, zou er niet aan wennen dat het de komende 15 jaar constant zo gaat.blablablabla![]()
Oh nee hoor, als ik zie hoe dit team ook bij elkaar is gekomen met wat geluk dan geniet ik van het moment. Zullen vast over een paar jaar weer ineens naar een veel minder team kijken als de aankopen wat tegenvallen en er mindere jeugdlichtingen aankomen (wat er nu al aan zit te komen is erg weinig in de A'tjes etc)quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Geld is nooit zo'n issue geweest bij jullie. De juiste talenten vinden is een ander verhaal. Neem Suljemani bijvoorbeeld.
Dit is toch wel beetje gouden lichting, zou er niet aan wennen dat het de komende 15 jaar constant zo gaat.Oh.![]()
En Bosz zal hier ook niet lang blijven, dus moet je maar weer hopen dat ze een andere goede coach kunnen vinden en ze niet met een V/d Brom aankomen.Oh.![]()
Ik denk dat ik het niet erg zou vinden als keizer dat wordtquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
En Bosz zal hier ook niet lang blijven, dus moet je maar weer hopen dat ze een andere goede coach kunnen vinden en ze niet met een V/d Brom aankomen.![]()
Ook dan is het afwachten of hij dat voetbal durft te spelen met Ajax 1 in Europa, is toch een verschil met Jong Ajax in de JL wat toch een beetje voor spek en bonen isquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet erg zou vinden als keizer dat wordt
Oh.![]()
Zeker genieten man.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, als ik zie hoe dit team ook bij elkaar is gekomen met wat geluk dan geniet ik van het moment. Zullen vast over een paar jaar weer ineens naar een veel minder team kijken als de aankopen wat tegenvallen en er mindere jeugdlichtingen aankomen (wat er nu al aan zit te komen is erg weinig in de A'tjes etc)
Die scout van jullie die bij Groningen weg komt is wel een held hoor ( ben ff z'n naam kwijt)
Had die destijds ook niet Suarez gescout bij FC Groningen?blablablabla![]()
Is er al iets bekend bij feyenoord wie echt weg gaan?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker genieten man.
Die scout van jullie die bij Groningen weg komt is wel een held hoor ( ben ff z'n naam kwijt)
Had die destijds ook niet Suarez gescout bij FC Groningen?
Veel zal afhangen natuurlijk van zondag. Ook wat dat betreft is titel plus CL echt een must voor jullie![]()
Ajax liet dat toen ook gewoon toe natuurlijk. Een ronde later gingen ze er uit tegen Basel.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind/vond de pressing van Salzburg ongeëvenaard goed, hoor. Dat was 90 minuten op elk hoekje van het veld agressieve pressing, geen moment rust aan de bal voor de tegenstander. Dat beschouw ik dan als een Salzburg-tafereel. Derhalve.Groot fan van User Wotte![]()
Henk Veldmate ja, wel Suárez gescout maar dat was ook maar per toevalquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker genieten man.
Had die destijds ook niet Suarez gescout bij FC Groningen?En een Neres kwam bijvoorbeeld meer door een andere scout die hem al kende, Veldmate zag hem maar weinig. Sanchez stond ook al op de scoutingslijst van Ajax voor Veldmate in dienst was.
Oh.![]()
Basel had ook wel een prima elftal in die jaren.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax liet dat toen ook gewoon toe natuurlijk. Een ronde later gingen ze er uit tegen Basel.Oh.![]()
Vejinovic, Gustafson en nog wat paupers gaan sowieso weg.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is er al iets bekend bij feyenoord wie echt weg gaan?
Kuijt zal wel stoppen anders moet die volgend seizoen met een rollator aantreden
blablablabla![]()
Ze kunnen alleen Karsdorp of Kongolo verkopen om echt cash te krijgen wat ze kunnen investeren.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is er al iets bekend bij feyenoord wie echt weg gaan?
Veel zal afhangen natuurlijk van zondag. Ook wat dat betreft is titel plus CL echt een must voor jullieOh.![]()
Bosz heeft laten zien dat het Ajaxsysteem gewoon werkt. Het is geen utopie. Het is een waargebeurde droom en dat is veel belangrijker dan een paar passanten.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Kluivert speelde 3 seizoenen bij jullie in het eerste, laat staan De Boertjes,Blind Bergkamp en zulke gasten.Groot fan van User Wotte![]()
De speelstijl van Ajax was destijds dan ook veel langzamer. Het was niet agressief en niet bij balverovering vooruit.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax liet dat toen ook gewoon toe natuurlijk. Een ronde later gingen ze er uit tegen Basel.![]()
Dat zijn geen belangrijke dus.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Vejinovic, Gustafson en nog wat paupers gaan sowieso weg.
Kuijt zal wel stoppen anders moet die volgend seizoen met een rollator aantreden
Hoe gaat het eigenlijk met van beek?
Als je jorgensen, karsdorp, toornstra, vilhena, el ahmadi, kongolo en berghuis gewoon houdt ben je wel spekkoper hoor.![]()
Dat begrijp ik ook wel lieverd. Maar een oude discussie beginnen heeft niet veel zin natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De speelstijl van Ajax was destijds dan ook veel langzamer. Het was niet agressief en niet bij balverovering vooruit.Groot fan van User Wotte![]()
We kunnen ermee kappen, ja.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel lieverd. Maar een oude discussie beginnen heeft niet veel zin natuurlijk.
Nu.![]()
Feyenoord speelt ook het Ajax-Feyenoord systeem.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bosz heeft laten zien dat het Ajaxsysteem gewoon werkt. Het is geen utopie. Het is een waargebeurde droom en dat is veel belangrijker dan een paar passanten.
Je moet er de spelers voor hebben. Van Basten speelde ook 433 punt naar voren, alleen toen werd het chanant.blablablabla![]()
Dit is wel gewoon Ajax hun niveau. Redelijke tegenstanders ook met best wel heftige beperkingen. Maar dat hebben wel veel elftallen dod niet bij de absolute top horenquote:Groot fan van User Wotte![]()
Als een td zich in dergelijke bewoordingen uitlaat weet je wel hoe laat het is.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij zei niet; Tete gaat zeker weg. Of heb ik het verkeerd gehoord?![]()
op een goeie dag speel je juventus natuurlijk ook gewoon kapotquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is wel gewoon Ajax hun niveau. Redelijke tegenstanders ook met best wel heftige beperkingen. Maar dat hebben wel veel elftallen dod niet bij de absolute top horen![]()
Voor de ontwikkeling van de ploeg zeker, maar dan ga je er nog steeds wel een aantal keer af (zeker uit)quote:Oh.![]()
Feyenoord weinig tot geen punten zal pakken. Niet dat we ene neuk geven, maar voor Nederland is het beter dat Ajax ons vertegenwoordigd.quote:blablablabla![]()
Van Basten is ook een waardeloze coachquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord speelt ook het Ajax-Feyenoord systeem.
Je moet er de spelers voor hebben. Van Basten speelde ook 433 punt naar voren, alleen toen werd het chanant.Groot fan van User Wotte![]()
Ook daarin moet Feyenoord eigenlijk gewoon doorselecteren als ze slim zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zijn geen belangrijke dus.
Hoe gaat het eigenlijk met van beek?
Als je jorgensen, karsdorp, toornstra, vilhena, el ahmadi, kongolo en berghuis gewoon houdt ben je wel spekkoper hoor.Oh.![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
op een goeie dag speel je juventus natuurlijk ook gewoon kapot
Punt naar voren is sowieso kutquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord speelt ook het Ajax-Feyenoord systeem.
Je moet er de spelers voor hebben. Van Basten speelde ook 433 punt naar voren, alleen toen werd het chanant.Oh.![]()
Ja, maar hij deed gewoon wat Bosz deedquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van Basten is ook een waardeloze coach![]()
Bosz heeft kampioenschap verneukt door Traore steeds rechts te zetten moet je ook niet vergeten.blablablabla![]()
Ik weet nog dat vorig jaar iedereen riep dat het beter was dat PSV de CL inging ipv Ajax, want die pakken wel punten. Pakten uiteindelijk maar twee schamele puntjes, opportunisme in de voetballerijgod.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord weinig tot geen punten zal pakken. Niet dat we ene neuk geven, maar voor Nederland is het beter dat Ajax ons vertegenwoordigd.Oh.![]()
Tja je houdt alle nummers 3 uit de CL achter je (Lyon was de laatst overgeblevene), dus wat Ajax dit jaar laat zien is wel duidelijk 2e ronde CL niveau.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is wel gewoon Ajax hun niveau. Redelijke tegenstanders ook met best wel heftige beperkingen. Maar dat hebben wel veel elftallen dod niet bij de absolute top horen![]()
Wat een onzin Klaasquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, maar hij deed gewoon wat Bosz deed![]()
Bosz heeft kampioenschap verneukt door Traore steeds rechts te zetten moet je ook niet vergeten.Groot fan van User Wotte![]()
Ik ben er geen fan van, je ziet ook aan een Ziyech dat zo'n creatieve speler veel completer wordt als halfspeler.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hangt heel erg van de 10 af natuurlijk.Oh.![]()
Dan heeft een EL winst meer waarde natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja je houdt alle nummers 3 uit de CL achter je (Lyon was de laatst overgeblevene), dus wat Ajax dit jaar laat zien is wel duidelijk 2e ronde CL niveau.Groot fan van User Wotte![]()
Dit Ajax is in principe drie klassen beter dan Feyenoord. Zag je ook wel bij Ajax - Feyenoord.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat vorig jaar iedereen riep dat het beter was dat PSV de CL inging ipv Ajax, want die pakken wel punten. Pakten uiteindelijk maar twee schamele puntjes, opportunisme in de voetballerijgod.blablablabla![]()
Zoveel is daar ook niet voor nodig, als je ziet dat wij daar ook vaak dichtbij zaten met nog vrij matige elftallen en PSV vorig jaar dus ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja je houdt alle nummers 3 uit de CL achter je (Lyon was de laatst overgeblevene), dus wat Ajax dit jaar laat zien is wel duidelijk 2e ronde CL niveau.Oh.![]()
In het hedendaagse voetbal kan het ook niet meer natuurlijk. Maar de mooiste voetvallers waren natuurlijk wel nummers 10 in de jaren 90.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van, je ziet ook aan een Ziyech dat zo'n creatieve speler veel completer wordt als halfspeler.Groot fan van User Wotte![]()
Er is geen beter alternatief.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Traore vanaf rechts blijft comedy central.Groot fan van User Wotte![]()
Ligt aan de instelling van feyenoord, wat gijppie ook zegt. Als feyenoord niet 110 procent geeft en de hele wedstrijd druk zet is ajax natuurlijk beter, maar thuis deed feyenoord dat wel en was feyenoord ook gewoon een stukje sterker.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit Ajax is in principe drie klassen beter dan Feyenoord. Zag je ook wel bij Ajax - Feyenoord.![]()
Eens, maar dat mag niet de reden zijn dat je 5 punten achter staat na 2 wedstrijden.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Traore vanaf rechts blijft comedy central.![]()
Ajax kan hogere pieken halen ja, maar Feyenoord heeft een constanter gemiddeld niveau (behalve als er druk op komtquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit Ajax is in principe drie klassen beter dan Feyenoord. Zag je ook wel bij Ajax - Feyenoord.)
Oh.![]()
Feyenoord heeft een gemiddelde leeftijd van 27quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan hogere pieken halen ja, maar Feyenoord heeft een constanter gemiddeld niveau (behalve als er druk op komt)
![]()
In het begin van het seizoen was kluivert nog een speler bij de Btjesquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Gewoon Kluivert vanaf rechts. Vele malen dreigender.![]()
![]()
Ja maar dat komt omdat ze creatief waren en dat is altijd mooi om te zien. Maar die creatieve spelers kan je dus ook prima gebruiken als halfspeler (of als VM, Pirloquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In het hedendaagse voetbal kan het ook niet meer natuurlijk. Maar de mooiste voetvallers waren natuurlijk wel nummers 10 in de jaren 90.) en dan is het voor het hele spel van je elftal beter denk ik.
Oh.![]()
Toen was Ajax ook nog een stuk minder ver in zijn ontwikkeling ook, en toen kregen we die tegengoal daar door gekut van Dijksquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ligt aan de instelling van feyenoord, wat gijppie ook zegt. Als feyenoord niet 110 procent geeft en de hele wedstrijd druk zet is ajax natuurlijk beter, maar thuis deed feyenoord dat wel en was feyenoord ook gewoon een stukje sterker.
Wat lijkt het al lang geleden dat we naar Dijks en Gudelj zaten te kijken, ik verbaas me telkens weer hoeveel we al meegemaakt hebben dit seizoen.Oh.![]()
Minimaal laatste 16 dan, misschien wel laatste acht.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel is daar ook niet voor nodig, als je ziet dat wij daar ook vaak dichtbij zaten met nog vrij matige elftallen en PSV vorig jaar dus ook.
Maar bepaalde Ajax teams onder Frank schat ik ook best hoog in, en PSV vorig jaar was ook gewoon erg goed.![]()
Oh ja want Ajax had met Neres of Kluivert wel bij Willem 2 en Roda gewonnen natuurlijk.![]()
Oh wacht die speelde nog niet in Ajax 1 toen.Groot fan van User Wotte![]()
Is ook zo. Maar de wedstrijden dat hij daar speelde ging er veel dreiging van uit. Traore was enorm voorspelbaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In het begin van het seizoen was kluivert nog een speler bij de Btjes
Tegen Feyenoord thuis (vanaf links) was hij ook briljant. Karsdorp werd helemaal koekoek gespeeld.blablablabla![]()
Het is waar je voor kiest, oudere spelers die wel constanter zijn maar geen heel hoog niveau kunnen halen (anders speelden ze wel bij Real Madrid) of kiezen voor de jonkies die dat later misschien wel aankunnen maar nog wel wisselvallig zijn. Ik ben meer fan van dat laatste.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een gemiddelde leeftijd van 27Oh.![]()
En betere flanken, of nouja hoger rendement in elk geval.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan hogere pieken halen ja, maar Feyenoord heeft een constanter gemiddeld niveau (behalve als er druk op komt)
blablablabla![]()
De Ligt ook nog?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In het begin van het seizoen was kluivert nog een speler bij de BtjesOh.![]()
Veel meer ja. Ik weet de kwartfinale onder Koeman nog wel (erg veel mazzel dat we die haalden), maar deze finale geeft me al een stuk meer voldoening - ook vanwege het spel.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel is daar ook niet voor nodig, als je ziet dat wij daar ook vaak dichtbij zaten met nog vrij matige elftallen en PSV vorig jaar dus ook.![]()
Op dit moment is ajax wel een stukje sterker dan feyenoord ja.. collectief druk zetten gaat beter, posities worden beter ingevuld. Op traore en veltman na dan.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was Ajax ook nog een stuk minder ver in zijn ontwikkeling ook, en toen kregen we die tegengoal daar door gekut van Dijks
Wat lijkt het al lang geleden dat we naar Dijks en Gudelj zaten te kijken, ik verbaas me telkens weer hoeveel we al meegemaakt hebben dit seizoen.
Schone is eredivisie natuurlijk prima, maar hoop dat vd beek speelt in finale.![]()
Ja die Ajax teams hadden ook wel altijd een paar goede spelers, die heb je ook nodig. Maar dus ook genoeg zwakke plekken, met Sigthorsson in de spits of Lodeiro in de spits wat hij helemaal niet was (nog steeds zonde dat die gast nooit een kans heeft gekregen op het middenveldquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Minimaal laatste 16 dan, misschien wel laatste acht.
Maar bepaalde Ajax teams onder Frank schat ik ook best hoog in, en PSV vorig jaar was ook gewoon erg goed.)
Oh.![]()
Kluivert heeft ook wel echt matige wedstrijden gespeeld hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar de wedstrijden dat hij daar speelde ging er veel dreiging van uit. Traore was enorm voorspelbaar.
Tegen Feyenoord thuis (vanaf links) was hij ook briljant. Karsdorp werd helemaal koekoek gespeeld.
Gaat gewoon mee in het niveau van de dag.Groot fan van User Wotte![]()
En spitsje die het seizoen van zijn leven heeft.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
En betere flanken, of nouja hoger rendement in elk geval.Oh.![]()
Ik hoop dat kluivert wel even flink op zijn sodemieter heeft gehad zeg. Echt niet normaal hoe hij inviel donderdag...quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar de wedstrijden dat hij daar speelde ging er veel dreiging van uit. Traore was enorm voorspelbaar.
Tegen Feyenoord thuis (vanaf links) was hij ook briljant. Karsdorp werd helemaal koekoek gespeeld.
Kluivert gaat nog wel eens buitenom ja en heeft "pace", traore vertraagd het spel en gaat niet buitenom en een voorzet geven is natuurlijk al helemaal ondenkbaar.![]()
Welke wedstrijd speelde hij matig dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kluivert heeft ook wel echt matige wedstrijden gespeeld hoor
Gaat gewoon mee in het niveau van de dag.blablablabla![]()
Ja, dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat ze creatief waren en dat is altijd mooi om te zien. Maar die creatieve spelers kan je dus ook prima gebruiken als halfspeler (of als VM, Pirlo) en dan is het voor het hele spel van je elftal beter denk ik.
Maar luie voetballers en dan vooral nummer 10s zijn echt geweldigGroot fan van User Wotte![]()
Dit Ajax is wel zeer gebalanceerd ja, en vooral erg sterk in de as, het allerbelangrijkstequote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die Ajax teams hadden ook wel altijd een paar goede spelers, die heb je ook nodig. Maar dus ook genoeg zwakke plekken, met Sigthorsson in de spits of Lodeiro in de spits wat hij helemaal niet was (nog steeds zonde dat die gast nooit een kans heeft gekregen op het middenveld)
![]()
Zeker, ik hoef niet zo nodig een achtste finale te halen met resultaatvoetbal. Dat is alleen nog geoorloofd als je die beker ook wint, maar anders heb je naar niks zitten te kijken.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Veel meer ja. Ik weet de kwartfinale onder Koeman nog wel (erg veel mazzel dat we die haalden), maar deze finale geeft me al een stuk meer voldoening - ook vanwege het spel.
Dat heb ik nu bij Ajax totaal niet, sowieso een geslaagde campagne puur door die paar heerlijke potten die we hebben gezien.Oh.![]()
Ajax heeft ook gewoon een hele lange periode ook wel matig gespeeld dit seizoen (vooral vlak na de winter en ook vlak ervoor, al was PSV-thuis ook goed), maar daarna ging het ineens helemaal lopen sinds Kopenhagen-thuis meen ik. Merk je wel dat de patronen er steeds meer ingeslepen waren.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op dit moment is ajax wel een stukje sterker dan feyenoord ja.. collectief druk zetten gaat beter, posities worden beter ingevuld. Op traore en veltman na dan.
Schone is eredivisie natuurlijk prima, maar hoop dat vd beek speelt in finale.Oh.![]()
Daarom vind ik het opportunistisch van mensen die al willen dat Kluivert volgend seizoen onze enige linksbuiten is en we daarop kunnen rekenen. Dat. Gaat. Niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kluivert heeft ook wel echt matige wedstrijden gespeeld hoor
Gaat gewoon mee in het niveau van de dag.Oh.![]()
Creativiteit genotquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.
Maar luie voetballers en dan vooral nummer 10s zijn echt geweldigAlhoewel ik ook heerlijk kan genieten van een verdediger als Sanchez, uitverdedigen met omhalen
Oh.![]()
Nog steeds, maar ze verdedigen wel aardig mee. Ook younes hoor, hij doet iig zijn best en dat is gewoon meer dan kluivert.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:34 schreef Elan het volgende:
Traore met Younes was wel tijdje antigenot voor jullie.
Traore 2e helft trouwens niet meer en ging ook nog eens overal de bal verliezen.![]()
Dan is het wel zonde om te weten dat Ajax er niet verder mee kan bouwen om die flanken en backposities dan ook te gaan verbeterenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit Ajax is wel zeer gebalanceerd ja, en vooral erg sterk in de as, het allerbelangrijksteMaarja dat is ons lot
Oh.![]()
Verliezen nipt van real madrid in youth league, zonder kluivert en de ligtquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ook in Youth League gespeeld #genot![]()
Ik heb gisteren nog aardig zitten kankeren op Traoré ja, wat een gekut man.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:34 schreef Elan het volgende:
Traore met Younes was wel tijdje antigenot voor jullie.Oh.![]()
Ach dat toernooi was er vooral om jonge talenten belangstelling te laten krijgen voor Ajax, daar heeft onze EL-campagne nu wel voor gezorgdquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Verliezen nipt van real madrid in youth league, zonder kluivert en de ligt
Oh.![]()
Klaassen, tete, riedewald.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:40 schreef Tjacka het volgende:
Denken jullie echt dat zoveel spelers Ajax al gaan verlaten dan?
Zonder cl zie ik sanchez en/of ziyech weg gaan.
Schone zie ik ook nog wel vertrekken, als ziyech niet weg gaat. Met nouri, vd beek en frenkie volgend jaar is hij toch best overbodig...![]()
Als je EL wint lijkt me dat toch evident.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:40 schreef Tjacka het volgende:
Denken jullie echt dat zoveel spelers Ajax al gaan verlaten dan?
Maar hopelijk zit ik er compleet naast man.blablablabla![]()
En Nouriquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:40 schreef skysherrif het volgende:
Hoop enorm dat frenkie basis staat zondag trouwensOh.![]()
Ik begrijp oprecht niet waarom je na een seizoen in de basis van Ajax je spullen zou gaan pakken en weg gaat.
Dolberg, Sanchez en Ziyech hebben bewust voor deze carričre gekozen en zou er dan echt van op kijken dat er een van die drie weg gaat.Groot fan van User Wotte![]()
Anderhalve week rust gelukkig, dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
en vd beek niet want die moet rusten zodat ie woensdag 90 minuten excelleertOh.![]()
Het kan alleen als Overmars een niet te weigeren bod krijgt en die speler dan richting uitgang duwt.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:43 schreef Tjacka het volgende:
Ik begrijp oprecht niet waarom je na een seizoen in de basis van Ajax je spullen zou gaan pakken en weg gaat.
Dolberg, Sanchez en Ziyech hebben bewust voor deze carričre gekozen en zou er dan echt van op kijken dat er een van die drie weg gaat.Oh.![]()
Dan gaan er gekke bedragen geboden worden natuurlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je EL wint lijkt me dat toch evident.
Maar hopelijk zit ik er compleet naast man.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:43 schreef Tjacka het volgende:
Dolberg, Sanchez en Ziyech hebben bewust voor deze carričre gekozen en zou er dan echt van op kijken dat er een van die drie weg gaat.Je moet Sanchez zijnde flink in je schoenen staan als je bijv. 4 miljoen per jaar en barcaspeler zijn wil weigeren hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan alleen als Overmars een niet te weigeren bod krijgt en die speler dan richting uitgang duwt.![]()
Moet ook wel.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:44 schreef skysherrif het volgende:
neres kan wel spelen om ritme op te doenOh.![]()
Precies.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan alleen als Overmars een niet te weigeren bod krijgt en die speler dan richting uitgang duwt.
Al zou ik het van Ziyech ergens nog begrijpen omdat hij al iets ouder is.Groot fan van User Wotte![]()
Mensen beginnen ook altijd over WK 2010 als ramp maar dat kon me nagenoeg niets schelen, vond het eerder gęnant hoe Nederland toen speelde en zich gedroeg.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker, ik hoef niet zo nodig een achtste finale te halen met resultaatvoetbal. Dat is alleen nog geoorloofd als je die beker ook wint, maar anders heb je naar niks zitten te kijken.
Dat heb ik nu bij Ajax totaal niet, sowieso een geslaagde campagne puur door die paar heerlijke potten die we hebben gezien.
Vond ik EK 2008 veel vetter.![]()
Ze kozen voor Ajax omdat toen een stap omhoog was vanuit hun huidige situatie.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:43 schreef Tjacka het volgende:
Dolberg, Sanchez en Ziyech hebben bewust voor deze carričre gekozen en zou er dan echt van op kijken dat er een van die drie weg gaat.
Als grote clubs komen is dat op dat moment weer positief voor hun ontwikkeling.
Op een gegeven moment gaat geld ook nog een rol spelen.blablablabla![]()
Barca komt zijn hele leven al bij hem langs hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Je moet Sanchez zijnde flink in je schoenen staan als je bijv. 4 miljoen per jaar en barcaspeler zijn wil weigeren hoor.Groot fan van User Wotte![]()
Maar misschien acht hij zich nog niet klaar voor een basisplek in Camp Nou, kan ik me wel voorstellen. Eerst wat jaartjes ervaring opdoen in Europaquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Je moet Sanchez zijnde flink in je schoenen staan als je bijv. 4 miljoen per jaar en barcaspeler zijn wil weigeren hoor.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: