SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Hopen dat Bosz ooit wakker wordt.quote:![]()
Ik heb er vrede mee dat die stronteigenwijs isquote:
En iets zegt me dat het ook te maken heeft met Tete's contractRED ONS HENNIEGOD![]()
Jij nog uit je plaat gegaan gisteren?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb er vrede mee dat die stronteigenwijs is
En iets zegt me dat het ook te maken heeft met Tete's contractOh.![]()
Na de wedstrijd wel van binnen .quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij nog uit je plaat gegaan gisteren?
Maar jezus wat was het ergerlijk bij vlagenRED ONS HENNIEGOD![]()
Dus je riskeert de EL finale voor contractissues?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb er vrede mee dat die stronteigenwijs is
En iets zegt me dat het ook te maken heeft met Tete's contractAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Als ze blijkbaar zo principieel zijn ....quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus je riskeert de EL finale voor contractissues?
1 van de 2 sukkeltjes zei trouwens dat Veltman moest blijven want hij heeft het ''Ajax-DNA''
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoorde het.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als ze blijkbaar zo principieel zijn ....
1 van de 2 sukkeltjes zei trouwens dat Veltman moest blijven want hij heeft het ''Ajax-DNA''
. Maar ik zag na de wedstrijd op het veld netto en tete samen praten, lopen en lachen...
AFCA
Ik was gewoon mad op Ajax dat ze het nog zo spannend maaktequote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Na de wedstrijd wel van binnen .
Maar jezus wat was het ergerlijk bij vlagen
Oh.![]()
Marc moet gewoon een ultieme poging nog doen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoorde het.. Maar ik zag na de wedstrijd op het veld netto en tete samen praten, lopen en lachen...
Oh.![]()
Kan je niet aan UEFA kaarten komen dan, voor de "neutrale" fansquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:02 schreef Syntix het volgende:
Gvd wat is het kut dat SVA-leden wss niet naar de finale kunnenOh.![]()
Daar moest je je volgens mij al maanden geleden voor inschrijven...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je niet aan UEFA kaarten komen dan, voor de "neutrale" fans![]()
Blijkbaar kan niks normaal gaan als die 2 idioten als vleugelspitsen opsteltquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was gewoon mad op Ajax dat ze het nog zo spannend maakteRED ONS HENNIEGOD![]()
En terechtquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:02 schreef Syntix het volgende:
Gvd wat is het kut dat SVA-leden wss niet naar de finale kunnenGroot fan van User Wotte![]()
Anders maar meedoen met de prijsvragen om er kaarten voor te winnen, zullen er genoeg van zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Daar moest je je volgens mij al maanden geleden voor inschrijven...Oh.![]()
Ik had altijd Neres gebracht ipv Traoré. Younes vond ik nog minder ergerlijk en Kluivert viel ook niet al te best in, geen enkele keer gezienquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijkbaar kan niks normaal gaan als die 2 idioten als vleugelspitsen opstelt
Oh.![]()
Younes verneukt ook gewoon bijna allesquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had altijd Neres gebracht ipv Traoré. Younes vond ik nog minder ergerlijk en Kluivert viel ook niet al te best in, geen enkele keer gezienEn dan nog Dolberg die het ook moeilijk heeft om een bal vast te houden
RED ONS HENNIEGOD![]()
Al die theorieën vooraf![]()
"Als Ajax maar scoort en het liefst zelf op 1-0 komt, dan is de wedstrijd wel gespeeld"![]()
Was ook zo. Alleen de laatste 10 minuten heb ik mijn billen flink stukgeknepen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:09 schreef Mansjester het volgende:
"Als Ajax maar scoort en het liefst zelf op 1-0 komt, dan is de wedstrijd wel gespeeld"![]()
Die kan ook niet afmakenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes verneukt ook gewoon bijna allesEn dan nog Dolberg die het ook moeilijk heeft om een bal vast te houden
Groot fan van User Wotte![]()
Ja Dolberg was ook niet geweldig bezig, maar toch had Ajax echt nog een paar keer moeten scoren. Maarja die verdomde Traoré, wat een man van uitersten.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes verneukt ook gewoon bijna allesEn dan nog Dolberg die het ook moeilijk heeft om een bal vast te houden
Oh.![]()
Ik was er echt van overtuigd dat Ajax nog een keer had moeten scoren.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:09 schreef Mansjester het volgende:
"Als Ajax maar scoort en het liefst zelf op 1-0 komt, dan is de wedstrijd wel gespeeld"Oh.![]()
Ook steeds dat in de weg lopen bij iedereen die een goede scoringskans had lolquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Dolberg was ook niet geweldig bezig, maar toch had Ajax echt nog een paar keer moeten scoren. Maarja die verdomde Traoré, wat een man van uitersten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee hoor, het was door mij al aangegeven dat Ajax in twee minuten twee goals kan tegen krijgen. Dat gebeurde namelijk ook al tegen Schalkequote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:09 schreef Mansjester het volgende:
"Als Ajax maar scoort en het liefst zelf op 1-0 komt, dan is de wedstrijd wel gespeeld"Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Gewoon overstapje maken en Klaassen had hem zo binnen kunnen leggenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook steeds dat in de weg lopen bij iedereen die een goede scoringskans had lolToch bizar dat je in de EL finale staat met die irritante Younes en Traoré op de flanken
Oh.![]()
Daar was iedereen wel van op de hoogte me dunkt.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoor, het was door mij al aangegeven dat Ajax in twee minuten twee goals kan tegen krijgen. Dat gebeurde namelijk ook al tegen SchalkeOh.![]()
Gelukkig zijn ze met een beetje geluk vertrokken in de zomerquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon overstapje maken en Klaassen had hem zo binnen kunnen leggenToch bizar dat je in de EL finale staat met die irritante Younes en Traoré op de flanken
Hopelijk brengt Schalke een achterlijk bod uit voor onze asielzoekerRED ONS HENNIEGOD![]()
iK WEET HET ALLEMAAL NIET MEER
gisteren weer verloren en wel met 3-1.....tegen schalke ook verloren met 3-2...tegen psv ook verloren.....
Maar ajax heeft een superploeg volgens de nederlandse media....
yeah right"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Maarja daarom wilde ik Neres zien, dat is wel een intelligente speler volgens mij die ook de bal kan vasthouden voorin. Schroomt ook niet om mee te verdedigen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze met een beetje geluk vertrokken in de zomer
Hopelijk brengt Schalke een achterlijk bod uit voor onze asielzoeker
Maar daarom volgend jaar nog een goede linksbuiten halen, doorselecteren waar het kan
Oh.![]()
Oké klaasquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:
gisteren weer verloren en wel met 3-1.....tegen schalke ook verloren met 3-2...tegen psv ook verloren.....
yeah right
We staan in de finaleGroot fan van User Wotte![]()
Aan het begin van de wedstrijd al kapot?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:19 schreef Poepz0r het volgende:
Bij traoreeee had ik vaak het idee dat die helemaal gesloopt was aan het einde van een actie ofzoOh.![]()
Neres een intelligente speler wtfquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja daarom wilde ik Neres zien, dat is wel een intelligente speler volgens mij die ook de bal kan vasthouden voorin. Schroomt ook niet om mee te verdedigen.
Maar daarom volgend jaar nog een goede linksbuiten halen, doorselecteren waar het kan
wat is hier aan de hand
heeft hij net als ik op Harvard gezeten ofzo?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Weleens valium geprobeerd?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Neres een intelligente speler wtf
wat is hier aan de hand
heeft hij net als ik op Harvard gezeten ofzo?![]()
Traore is een vriendje he . Net zoals Joel van Halstquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja daarom wilde ik Neres zien, dat is wel een intelligente speler volgens mij die ook de bal kan vasthouden voorin. Schroomt ook niet om mee te verdedigen.
Maar daarom volgend jaar nog een goede linksbuiten halen, doorselecteren waar het kanRED ONS HENNIEGOD![]()
Nja ik snapte wel waarom hij speelde, vorige week ook twee keer gescoord natuurlijk. Maar ook nog zo extreem wisselvalligquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Traore is een vriendje he . Net zoals Joel van Halst
Oh.![]()
Mwa hij speelt 1 op de 10 potjes goed . Dus dan zijn het gewoon incidentenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik snapte wel waarom hij speelde, vorige week ook twee keer gescoord natuurlijk. Maar ook nog zo extreem wisselvalligRED ONS HENNIEGOD![]()
Hij is niet iemand die het team op sleeptouw neemt nee, maar als het goed gaat kan hij wel leuke dingen laten zien.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa hij speelt 1 op de 10 potjes goed . Dus dan zijn het gewoon incidentenOh.![]()
Je kan dan wel merken dat die jongen nooit bij een club heeft gezeten voor zijn 16dequote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is niet iemand die het team op sleeptouw neemt nee, maar als het goed gaat kan hij wel leuke dingen laten zien.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee klaas gekkie. We hebben met 5-4 gewonnen
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Komt bij Auxerre vandaan toch?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan dan wel merken dat die jongen nooit bij een club heeft gezeten voor zijn 16deOh.![]()
Zal Bosz weer wijzigingen doorvoeren in de basiself denk je?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
David Neres Campos gaat een show weggeven in Tilburg zondagOh.![]()
Madquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:
yeah rightDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
rustig dames en heren
ik wilde jullie gewoon weer even op aarde zetten
ik heb jullie al gefeliciteerd
maar overschat alles niet he.... het was allemaal relatief de afgelopen weken.
ajax is een goede ploeg, maar geen superploeg,."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik blijf voorlopig lekker even op de roze wolk. Bevalt prima daarMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Al zenuwachtig voor zondag knullie?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:
yeah rightCuz I'm Mr. Brightside![]()
Bij mij heeft het al plaatsgemaakt voor spanning voor de finale hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik blijf voorlopig lekker even op de roze wolk. Bevalt prima daar
Oh.![]()
ja wedstrijd van de eeuw voor Feyenoordquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Al zenuwachtig voor zondag knullie?
voor jullie ook wedstrijd van deze eeuw vind ik zelf tegen manchester"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik ben blij dat ik even zonder spanning leefquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij heeft het al plaatsgemaakt voor spanning voor de finale hoor
Wel enorm veel zin inMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgend jaar pakken we gewoon die CL hoor Klaas.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja wedstrijd van de eeuw voor Feyenoord
voor jullie ook wedstrijd van deze eeuw vind ik zelf tegen manchesterMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Daarom gaan ze ook flink klop krijgen in de supercup.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
rustig dames en heren
ajax is een goede ploeg, maar geen superploeg,.![]()
Bedankt dat je zo met ons meeleeft.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
rustig dames en heren
ajax is een goede ploeg, maar geen superploeg,.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik dacht gisteren nog "er op een zaaddodende manier uitgaan tegen Molde en Celtic is toch een stuk beter voor je hart dan dit"quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik even zonder spanning leef
Wel enorm veel zin in
Oh.![]()
Maar dit is veel beter voor je gelukquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren nog "er op een zaaddodende manier uitgaan tegen Molde en Celtic is toch een stuk beter voor je hart dan dit"
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik raak er soms wat emotioneel vanquote:En dan nog niet eens door de prestatie opzich maar vooral de manier waarop. AjaxGod
Oh.![]()
Niks mis meequote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik raak er soms wat emotioneel vanEn dan nog niet eens door de prestatie opzich maar vooral de manier waarop. AjaxGod
Ik had dat bij dat formidable filmpje na Lyon thuis
Ik hoop op een nieuwe Ajax Zingt Shaffy als we de finale hebben gewonnenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niks mis mee
Ik had dat bij dat formidable filmpje na Lyon thuis
Oh.![]()
Voorproefje:quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop op een nieuwe Ajax Zingt Shaffy als we de finale hebben gewonnentwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 16:09:24Neres moet een liedje zingen, Hi Ha Ho 🍴🎵 https://t.co/lEIdPgwbYI reageer retweet
Ik denk dat Schone gekwetst is. VDB zal wel in basis staan. Verder wellicht niet zoveel.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal Bosz weer wijzigingen doorvoeren in de basiself denk je?![]()
NeresGodquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voorproefje:twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 16:09:24Neres moet een liedje zingen, Hi Ha Ho 🍴🎵 https://t.co/lEIdPgwbYI reageer retweet
Ik hoop wel op Donny als VM, ook in de finale.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Schone gekwetst is. VDB zal wel in basis staan. Verder wellicht niet zoveel.Oh.![]()
Finalesjaaltje besteld
24 mei lekker naar 't museumplein en genieten van ons aller Ajax
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik ga wel naar de stad, maar zoeken ergens een kroegje opCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Gewoon stadion yoloquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:57 schreef franklop het volgende:
Ik ga wel naar de stad, maar zoeken ergens een kroegje opGroot fan van User Wotte![]()
Zou De Ligt de jongste finalist ooit zijn in EL/CL verband?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dolberg na gisteren wel de tiener met de meeste goals in de EL volgens mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:07 schreef Tagliano het volgende:
Zou De Ligt de jongste finalist ooit zijn in EL/CL verband?Oh.![]()
Zat jij niet in het uitvakquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:29 schreef Leonos het volgende:
Terug uit Lyon. Wat een feest!
Met kippenvel filmpjes terug kijken.Groot fan van User Wotte![]()
Ajax speelt toch een thuisduel tegen Manchester United ?
Dan komt t helemaal goed : 2-0, 2 keer Dolberg![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Dat zou echt fantastisch zijn. Alsof het zo bedoeld is.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
85e minuut Justin Kluivert puntertje![]()
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
85e minuut Justin Kluivert puntertjeAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Kan t niet vinden, maar dat lijkt me aannemelijk ja. Tijdens het zoeken kwam ik wel wat leuke feitjes tegen:quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:07 schreef Tagliano het volgende:
Zou De Ligt de jongste finalist ooit zijn in EL/CL verband?
Céléstine Babayaro is met 16 jaar en 78 dagen de jongste speler in de Champions League (voor Anderlecht 94/95) en hij is ook de jongste speler die rood kreeg (namelijk na 37 minuten in zijn eerste wedstrijd)
Peter Ofori-Quaye is de jongste doelpuntenmaker in de CL met 17 jaar en 195 dagen (voor Olympiacos 97/98)
De jongste winnaar van de CL is Antķnio Simões met 18 jaar en 139 dagen, iets minder dan 200 dagen jonger dan Kluivert (de jongste doelpuntenmaker in de finale).
Over de EL is veel minder info te vinden maar ik vond hier wel een lijst met jongste spelers. Enes Unal staat op 3![]()
![]()
Zullen ook wel veel Ajacieden zijn denk ik. United supporters vinden de EL niet super intetessant om er 1000 pond aan uit te geven.AFCA
Zullen wat zijn? En wat is 1000 pond...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Zullen ook wel veel Ajacieden zijn denk ik. United supporters vinden de EL niet super intetessant om er 1000 pond aan uit te geven.![]()
Hmm, dat zijn wel namen waar we nu weinig meer van wetenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan t niet vinden, maar dat lijkt me aannemelijk ja. Tijdens het zoeken kwam ik wel wat leuke feitjes tegen:
Céléstine Babayaro is met 16 jaar en 78 dagen de jongste speler in de Champions League (voor Anderlecht 94/95) en hij is ook de jongste speler die rood kreeg (namelijk na 37 minuten in zijn eerste wedstrijd)
Peter Ofori-Quaye is de jongste doelpuntenmaker in de CL met 17 jaar en 195 dagen (voor Olympiacos 97/98)
De jongste winnaar van de CL is Antķnio Simões met 18 jaar en 139 dagen, iets minder dan 200 dagen jonger dan Kluivert (de jongste doelpuntenmaker in de finale).
Over de EL is veel minder info te vinden maar ik vond hier wel een lijst met jongste spelers. Enes Unal staat op 3
Veel van die spelers die super jong doorbreken stoppen ook redelijk vroeg met voetballen (uitzonderingen daargelaten).quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, dat zijn wel namen waar we nu weinig meer van weten![]()
Ik dacht dat ik gequote had, maar niet dus. In stockholm. En 1000 pond is voor de meeste britten erg veelquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zullen wat zijn? En wat is 1000 pond...
AFCA
Lijkt me ook zwaar om het zo lang vol te houden op topniveau.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel van die spelers die super jong doorbreken stoppen ook redelijk vroeg met voetballen (uitzonderingen daargelaten).Oh.![]()
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:21 schreef Brammess het volgende:
Ik ga Stockholm echt niet trekken. Museumplein it is.![]()
![]()
Ajax vrouwen nog geen kampioenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Van TUI of Ajax life?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Charter maandag in de verkoop. 425 euro.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: