abonnement Unibet Coolblue
pi_170896980
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:55 schreef Redefine het volgende:
Gecondoleerd
Ja hersenstamtumor dat is gewoon einde verhaal. Onmogelijk te bestralen of wat dan ook. Het is het hart van je lichaam eigenlijk of de batterij zeg maar.
pi_170896988
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Jup. En dus hebben we ipv een huwelijksaanzoek dit keer een emo moment met moeders.
Vind het dan wel lief van de EBU dat ze dit mede mogelijk maken zeg maar.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 01:57:36 #253
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170896991
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:51 schreef Greys het volgende:
Ik zeg maar niet te veel over de moeder-verrassing en dat iedereen dit van honderdzestig kilometer ver had kunnen zien aankomen natuurlijk.. Nou wát een verrassing jongens _O-
Ach het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. Echt verrassend is het waarschijnlijk niet. Maar je kunt er ook te cynisch tegenaan kijken zoals je nu zelf doet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2017 @ 01:57:44 #254
368283 ato
pi_170896996
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dan nog is het bijzonder dat ze er is. Ik zal je vertellen dat mijn nicht vorig jaar overleden is aan exact hetzelfde als Isolde (ook een soort gemuteerde hersenstamtumor). Het is knap van die moeder dat ze dit doet. Mijn nicht was na 6 weken al weg grof gezegd :(
Tuurlijk het is vreselijk en ik gun die vrouw en haar gezin een lang leven samen.

Maar er werd gezegd dat ze het niet persoonlijk zouden maken en dat moeder thuis bleef omdat het niet goed ging.

Nu krijg ik bijna het idee dat het zieltjes winnen is omdat zij gezakt zijn in de odds en geen favoriet meer zijn.

Maar goed is mijn achterdocht.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170897000
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:51 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]

't is misschien heel cynisch en commercieel maar ik hoop dat mams even in beeld komt tijden t optreden.
Los daarvan super voor ze dat ze dit moment samen kunnen delen!
Ik dacht hetzelfde :@
~The present is all there is~
  zaterdag 13 mei 2017 @ 01:58:40 #256
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170897007
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dan nog is het bijzonder dat ze er is. Ik zal je vertellen dat mijn nicht vorig jaar overleden is aan exact hetzelfde als Isolde (ook een soort gemuteerde hersenstamtumor). Het is knap van die moeder dat ze dit doet. Mijn nicht was na 6 weken al weg grof gezegd :(
Gecondoleerd.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170897011
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:57 schreef ato het volgende:

[..]

Tuurlijk het is vreselijk en ik gun die vrouw en haar gezin een lang leven samen.

Maar er werd gezegd dat ze het niet persoonlijk zouden maken en dat moeder thuis bleef omdat het niet goed ging.

Nu krijg ik bijna het idee dat het zieltjes winnen is omdat zij gezakt zijn in de odds en geen favoriet meer zijn.

Maar goed is mijn achterdocht.
Ik snap je gedachten maar dat denk ik niet. Want dit is al weken geleden natuurlijk zo vastgelegd. Je kunt niet 24 uur vantevoren nog even snel naar Kiev vliegen. Je zal ook rekening moeten houden met een vrije stoel in een vliegtuig etc. Dus dat ticket zal al eerder geboekt zijn denk ik.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 01:59:04 #258
163650 Greys
pi_170897012
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:54 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat je dit zegt.
Mijn eerste twee gedachten waren: "Omg, wat fijn voor die meiden. O+ " en "Omg, hebben ze nou serieus die moeder ingevlogen? :{ "

Heel slecht die tweede, ik weet het, maar toch. ;(
Ja ik dacht laat ik maar weer de onpopulaire zijn. :@

Kan ook bijna niet geloven dat niemand dat (toch?) geopperd heeft hier de laatste dagen dat ze echt nog wel kwam als ze in de finale zaten. Gewoon spijt dat ik het van de week niet al hardop zei want told you so-en is af en toe best fijn. Zo vaak heb ik niet gelijk dus dit was een gemiste kans. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 mei 2017 @ 01:59:20 #259
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170897015
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:57 schreef ato het volgende:

[..]

Tuurlijk het is vreselijk en ik gun die vrouw en haar gezin een lang leven samen.

Maar er werd gezegd dat ze het niet persoonlijk zouden maken en dat moeder thuis bleef omdat het niet goed ging.

Nu krijg ik bijna het idee dat het zieltjes winnen is omdat zij gezakt zijn in de odds en geen favoriet meer zijn.

Maar goed is mijn achterdocht.
Ik snap die gedachte wel. Maar uiteindelijk krijgt 99% van de kijkers hier thuis toch niks van mee, dus maakt dat toch niet veel uit. Sowieso denk ik dat de overgrote meerderheid niet eens weten dat er iets is met hun moeder.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 02:00:12 #260
163650 Greys
pi_170897024
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:57 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ach het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. Echt verrassend is het waarschijnlijk niet. Maar je kunt er ook te cynisch tegenaan kijken zoals je nu zelf doet.
Ik vind het realistisch ipv cynisch.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170897028
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik dacht laat ik maar weer de onpopulaire zijn. :@

Kan ook bijna niet geloven dat niemand dat (toch?) geopperd heeft hier de laatste dagen dat ze echt nog wel kwam als ze in de finale zaten. Gewoon spijt dat ik het van de week niet al hardop zei want told you so-en is af en toe best fijn. Zo vaak heb ik niet gelijk dus dit was een gemiste kans. :+
Uiteraard. Ook ik heb daaraan gedacht maar dit is niet besloten omdat ze wat gezakt zijn. Dat kan niet ivm vliegtickets etc. Dit is al eerder besloten OF ze hebben besloten; ALS je ietsje beter bent kom dan maar alsnog, zoiets.
pi_170897031
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dan nog is het bijzonder dat ze er is. Ik zal je vertellen dat mijn nicht vorig jaar overleden is aan exact hetzelfde als Isolde (ook een soort gemuteerde hersenstamtumor). Het is knap van die moeder dat ze dit doet. Mijn nicht was na 6 weken al weg grof gezegd :(
Heftig zeg ;(
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2017 @ 02:01:17 #263
368283 ato
pi_170897035
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik dacht laat ik maar weer de onpopulaire zijn. :@

Kan ook bijna niet geloven dat niemand dat (toch?) geopperd heeft hier de laatste dagen dat ze echt nog wel kwam als ze in de finale zaten. Gewoon spijt dat ik het van de week niet al hardop zei want told you so-en is af en toe best fijn. Zo vaak heb ik niet gelijk dus dit was een gemiste kans. :+
Ben ik nu ook zeker de onpopulaire 😄
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 13 mei 2017 @ 02:01:27 #264
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170897036
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 02:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het realistisch ipv cynisch.
Mjah, aan de ene kant wel, aan de andere kant is het maar net hoe je er in staat. Als het Portugal zou zijn geweest, zou je zoiets niet gezegd hebben gok ik.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 02:02:21 #265
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170897039
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 02:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Uiteraard. Ook ik heb daaraan gedacht maar dit is niet besloten omdat ze wat gezakt zijn. Dat kan niet ivm vliegtickets etc. Dit is al eerder besloten OF ze hebben besloten; ALS je ietsje beter bent kom dan maar alsnog, zoiets.
Of een geval van, als ze de finale halen gaat moeder er ook naartoe.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 02:02:30 #266
163650 Greys
pi_170897041
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:59 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik snap die gedachte wel. Maar uiteindelijk krijgt 99% van de kijkers hier thuis toch niks van mee, dus maakt dat toch niet veel uit. Sowieso denk ik dat de overgrote meerderheid niet eens weten dat er iets is met hun moeder.
Hoezo krijgen de kijkers thuis dit niet mee? Dit gaat elke commentator vooraf aan het lied noemen en moeder zit straks gewoon in de greenroom en daar komt een host een praatje houden. Dus óf alle kijkers moeten dan tegelijk op het toilet zitten maar anders krijgt iedereen het mee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170897044
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 02:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

Mjah, aan de ene kant wel, aan de andere kant is het maar net hoe je er in staat. Als het Portugal zou zijn geweest, zou je zoiets niet gezegd hebben gok ik.
Nu je het daarover hebt. Portugal goed liedje (rgote kans op winst) maar dat is gewoon een act natuurlijk :') Met dat verongelijkte gezicht etc. Zijn zus die net doet alsof hij een mongool is met dat vasthouden etc. Slim wel hoor ;)
pi_170897049
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 02:02 schreef Redefine het volgende:

[..]

Of een geval van, als ze de finale halen gaat moeder er ook naartoe.
Ja zoiets idd maar het is niet vandaag besloten ofzo. Dat kan echt nooit.
pi_170897055
Ik denk niet dat moeder in de greenroom gaat zitten toch? Is dat niet te zwaar voor haar? Ja, of misschien dat ze alleen in dat interviewtje er even bij komt zitten. Dat zou kunnen.
~The present is all there is~
pi_170897057
Zullen ze moeder in de greenroom laten zitten? Dat lijkt me wel ver gaan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 02:04:42 #271
163650 Greys
pi_170897058
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 02:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

Mjah, aan de ene kant wel, aan de andere kant is het maar net hoe je er in staat. Als het Portugal zou zijn geweest, zou je zoiets niet gezegd hebben gok ik.
Nasty.
Ik ben de laatste tijd bijna alleen maar positief(achtig) en helemaal niet vals over Og3ne en zei nét nog dat ik ze dit gewoon gun maar dat het wel voorspelbaar was.

Wat is er in godsnaam raar of gemeen aan eerlijk zeggen dat ik dit al dacht dat de moeder nog zou komen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 mei 2017 @ 02:04:43 #272
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170897060
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 01:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik dacht laat ik maar weer de onpopulaire zijn. :@
Ja maar jij kan het ook hebben, omdat je verder altijd zo lief bent. O+
Ik ben die klootzak die zich altijd in elke discussie werpt, dus ik kan daar niet mee openen. :P
quote:
Kan ook bijna niet geloven dat niemand dat (toch?) geopperd heeft hier de laatste dagen dat ze echt nog wel kwam als ze in de finale zaten. Gewoon spijt dat ik het van de week niet al hardop zei want told you so-en is af en toe best fijn. Zo vaak heb ik niet gelijk dus dit was een gemiste kans. :+
Om eerlijk te zijn begrijp ik alles aan deze move.
Niet eens zo zeer het publiciteit ding, want ik geloof echt niet dat iemand zo laag zou gaan, maar dat die moeder hierbij wil zijn.
Dit is best wel een groot ding en als je ook maar enigszins in staat bent om dit met je kinderen mee te maken dan doe je daar alles voor.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170897062
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 02:04 schreef grazz het volgende:
Ik denk niet dat moeder in de greenroom gaat zitten toch? Is dat niet te zwaar voor haar? Ja, of misschien dat ze alleen in dat interviewtje er even bij komt zitten. Dat zou kunnen.
Geen idee ouwe reus maar vind het wel een mooi gebaar van de EBU in ieder geval.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 02:05:42 #274
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170897066
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 02:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoezo krijgen de kijkers thuis dit niet mee? Dit gaat elke commentator vooraf aan het lied noemen en moeder zit straks gewoon in de greenroom en daar komt een host een praatje houden. Dus óf alle kijkers moeten dan tegelijk op het toilet zitten maar anders krijgt iedereen het mee.
Ja het wordt door alle commentatoren benoemd. Maar de kans is al zeer groot dat het merendeel van de kijkers daar slechts met een half oor naar luistert. En de kans is nog veel groter dat heel veel kijkers het alweer vergeten ze zijn als het nummer is geweest.

We moeten niet vergeten dat 90% van de kijkers helemaal niet zo diepgaand kijkt naar het festival. Wij hier op de fora (en ook op de buitenlandse blogs etc.) zijn niet echt representatief voor de kijkers.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_170897069
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 02:05 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja het wordt door alle commentatoren benoemd. Maar de kans is al zeer groot dat het merendeel van de kijkers daar slechts met een half oor naar luistert. En de kans is nog veel groter dat heel veel kijkers het alweer vergeten ze zijn als het nummer is geweest.

We moeten niet vergeten dat 90% van de kijkers helemaal niet zo diepgaand kijkt naar het festival. Wij hier op de fora (en ook op de buitenlandse blogs etc.) zijn niet echt representatief voor de kijkers.
+ die balkanlanden hebben geen idee joh KURWA CYKA VODKA PIZDEC En schenken nog 2 borrels in *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')