SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
[ Bericht 0% gewijzigd door Donnie-Brasco op 12-05-2017 10:03:50 ]I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
dan was het broekje al uit hoor, ging pas na de penal weer aan.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Jep heel vroeg in de wedstrijd al. Heeft Ajax echt die eerste 10 minuten door geholpen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Volgens mij was de tweede goal een buitenspelgoal ook nog. Maar goed, Ajax had het thuis én uit allemaal al veel eerder in het slot kunnen gooien.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende: [..] Toch blijf ik erbij dat het geen penalty was; De Ligt speelde gewoon de bal en het was hoe dan ook te licht voor een penalty. Zonder dat moment ga je gewoon met 0-1 de rust in en is er 0,0 aan de hand rest van de wedstrijd. Wel klasse van De Ligt dat hij zelf kritischer was dan bovenstaande
Life is what you make it.![]()
valt die 0-2 of de 2-2 dan is het gespeeldquote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Volgens mij was de tweede goal een buitenspelgoal ook nog. Maar goed, Ajax had het thuis én uit allemaal al veel eerder in het slot kunnen gooien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
TETEtwitter:ajaxdailydotcom twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 07:56:03Give this man his contract, Marc Overmars! #ajax https://t.co/4yRpuGT3ba reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die mogen nog wel even mee naar het nieuwe topic.
Nog wat pareltjes.
Foto's door Henk Jan Dijks.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
die tweede mag echt wel in de OPFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
was geen buitenspel, goed te zien in de herhalingenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Volgens mij was de tweede goal een buitenspelgoal ook nog. Maar goed, Ajax had het thuis én uit allemaal al veel eerder in het slot kunnen gooien.![]()
Schone was wel onzichtbaar zeg.
Het seizoen duurt echt een paar wedstrijden te lang voor hem.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Ja die was niet best neequote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het seizoen duurt echt een paar wedstrijden te lang voor hem.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Schone is te goed voor de eredivisie, maar europees komt hij snelheid te kort.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het seizoen duurt echt een paar wedstrijden te lang voor hem.
Conclusie: Schone laten spelen als je vd beek rust geeft. (in de eredivisie en nationale bekerwedstrijden)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zeg viergever uit de OP, Onana er in.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Mensen die Viergever bashen om deze wedstrijd kan ik echt niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zeg viergever uit de OP, Onana er in.
Is de reden dat we in de finale staan en nog steeds kampioen kunnen worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik bash viergever niet, Viergever is de reden dat we in de halve finale stonden. Sanchez is de reden dat we in de finale staan. Als er een verdediger in het zonnetje mag van mij is het wel Sanchez.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Mensen die Viergever bashen om deze wedstrijd kan ik echt niet serieus nemen.
Is de reden dat we in de finale staan en nog steeds kampioen kunnen worden.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
zeker waar, maar zag net al een paar mensen die zeiden dat viergever moest oprotten enzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik bash viergever niet, Viergever is de reden dat we in de halve finale stonden. Sanchez is de reden dat we in de finale staan. Als er een verdediger in het zonnetje mag van mij is het wel Sanchez.
dat is echt heel kortzichtig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
secret guy crushquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Even in het vorige topic gespiekt. Sommige gasten hier zijn echt te treurig voor woorden. Ga je vlak na het behalen van een finaleplaats lopen miepen over de fucking backs. Dan snap je er behoorlijk weinig van.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
inderdaad ej moet miepen over de buitenspeler traorequote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Even in het vorige topic gespiekt. Sommige gasten hier zijn echt te treurig voor woorden. Ga je vlak na het behalen van een finaleplaats lopen miepen over de fucking backs. Dan snap je er behoorlijk weinig van.
![]()
Ik wil Sanchez niet in Tilburg op het veld zien. Oke, na het eindsignaal in het feestgedruis, maar niet tijdens de wedstrijd. Geen risico's nemen met hem.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
stel dat hij daar iets verrektquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik wil Sanchez niet in Tilburg op het veld zien. Oke, na het eindsignaal in het feestgedruis, maar niet tijdens de wedstrijd
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vrees met je mee.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:19 schreef dimmak het volgende:
Zouden SVA leden nog aan kaarten komen?Ik vrees het ergste.
In Southern Sun
Kan iemand uitleggen waarom Veltman steeds wordt opgesteld ten koste van Tete en dat Riedewald ook tweede keus is bij Bosz?![]()
https://twitter.com/NuelWeinchard/status/862871364834926592
Highlights Sanchez van gisteren
Kreeg van France Football en l'Equipe een 5 (lol)![]()
mad en jelly die fransenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kreeg van France Football en l'Equipe een 5 (lol)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van harte met het halen van de finaleplaats. Had het gisteravond te druk met fappen op Roemenië en Denemarken!Nog steeds inhoudsloos![]()
Coaching op het veld, denk ik. Pressing vereist een hoop communicatie.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom Veltman steeds wordt opgesteld ten koste van Tete en dat Riedewald ook tweede keus is bij Bosz?![]()
bedankt voor je inputquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:22 schreef je_ergste_nachtmerrie het volgende:
Van harte met het halen van de finaleplaats. Had het gisteravond te druk met fappen op Roemenië en Denemarken!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Graag gedaan, ben blij dat mijn inhoudelijk altijd zeer loze posts soms gewaardeerd wordenquote:
Nog steeds inhoudsloos![]()
Da's een beetje van waarom stond Gudelj ook überhaupt in het veld.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom Veltman steeds wordt opgesteld ten koste van Tete en dat Riedewald ook tweede keus is bij Bosz?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Nouja, als ik geen kaart heb, dan maar zonder kaart heen. Vervoer en overnachtingen zijn al geregeld.quote:
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ik heb bewust nog niks geregeld. Wel opties, maar eerst maar eens die kaartverkoop afwachten.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nouja, als ik geen kaart heb, dan maar zonder kaart heen. Vervoer en overnachtingen zijn al geregeld.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
5 van de 5 sterren neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kreeg van France Football en l'Equipe een 5 (lol)Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Of een rotschop van zo'n nobuddie van Willem II.. moet je niet aan denken.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
L'Equipe geeft Younes een 6quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kreeg van France Football en l'Equipe een 5 (lol), samen met Dolberg de beste Ajacied.
![]()
denk niet dat er iemand van Willem ll ook maar een haartje kan breken van deze GOD. maar hij kan verkeerd neerkomen ofzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Of een rotschop van zo'n nobuddie van Willem II.. moet je niet aan denken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die Fransen blijven een lachwekkend chauvinistisch volkje.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kreeg van France Football en l'Equipe een 5 (lol)Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
In de lach schieten, uitglijden en verkeerd terecht komen zoiets lijkt me waarschijnlijker idd.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
denk niet dat er iemand van Willem ll ook maar een haartje kan breken van deze GOD. maar hij kan verkeerd neerkomen ofzo.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
zou toch mooi zijn als alleen Veltman, Traore en Youness vertrekken.
Ik zie Klaassen overigens gewoon blijven, is op niks gebaseerd overigens.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ieamand die de youtube link heeft van sanchez zijn samenvatting
http://www.dumpert.nl/med(...)ereen_de_moeder.html
staat inmiddels wel op dumpert.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik volg een PSG-watcher uit Engeland, niet voor Equipe, en dan zie ik wekelijks de cijfers uit Equipe langskomen voor PSG en hun tegenstander. Echt, die zijn extreem kritisch.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
L'Equipe geeft Younes een 6, samen met Dolberg de beste Ajacied.
![]()
kritisch kan maar dolberg en younes een hoger cijfer geven dan Sanchez heeft daar niks mee te makenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg een PSG-watcher en dan zie ik wekelijks de cijfers langskomen voor PSG en hun tegenstander. Echt, die zijn extreem kritisch.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In het geval van Younes zou ik ze extreem mild noemen. Dat was toch gewoon een 2 (zoals Viergever wel heeft gekregen)?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg een PSG-watcher uit Engeland, niet voor Equipe, en dan zie ik wekelijks de cijfers uit Equipe langskomen voor PSG en hun tegenstander. Echt, die zijn extreem kritisch.![]()
By contrast, Lyon coach Bruno Genesio felt the result was a "cruel disappointment".
He said: "The players played a great match, we really rushed Ajax. Unfortunately it was not enough."
In de tweede helft, Brunootje.![]()
jup.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
In het geval van Younes zou ik ze extreem mild noemen. Dat was toch gewoon een 2 (zoals Viergever wel heeft gekregen)?![]()
Bruno is sowieso contact met realiteit totaal kwijt.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
By contrast, Lyon coach Bruno Genesio felt the result was a "cruel disappointment".
He said: "The players played a great match, we really rushed Ajax. Unfortunately it was not enough."
In de tweede helft, Brunootje.![]()
Ik vind dumpert doorgaansquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:41 schreef mokkiemok het volgende:
ieamand die de youtube link heeft van sanchez zijn samenvatting
http://www.dumpert.nl/med(...)ereen_de_moeder.html
staat inmiddels wel op dumpert.
Maar de titel 'Sanchez verdedigt iedereen de moeder' moest ik best hard om lachen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Wat is die gast een enorme baas.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kreeg van France Football en l'Equipe een 5 (lol)![]()
Onana 7
Viergever 5
De Ligt 8
Sanchez 9
Veltman 4
Tete 7
Schone 3
vd beek 7 (ging dat schot erin is het een 8)
Ziyech 6
Klaassen 9
Younes 4
Kluivert 5
Dolberg 7 (zonder dat doelpunt is het gewoon een onvoldoende
Traore 6 (alleen een voldoende door verdedigend werk)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wel weer assistje van Younes. Laatste vijf wedstrijden EL (Kopenhagen, 2x Schalke, 2x Lyon) elke wedstrijd een doelpunt of assist. Wat is die man toch effectief![]()
kijk het enkel voor de vids lees geen comments ofzo, zijn soms vrij snel. vaak ook dagen te laat hoor (zeker internationale filmpjes)quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik vind dumpert doorgaans
Maar de titel 'Sanchez verdedigt iedereen de moeder' moest ik best hard om lachen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar jongens, gewoon finale. Alleen als je bedenkt wat dit gaat betekenen voor het aantrekken van nieuw jong talent. Iedereen wil nu naar Ajax.
Dit is financieel ook indirect denk ik een enorme klapper. Komende jaren kan je er een partij gaan ophalen om vervolgens voor tig miljoen door te verkopen. Denk dat Marc er op de hotelkamer eentje heeft staan uit te kloppen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Italiaanse Gazzetta dello Sport:quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:53 schreef mokkiemok het volgende:
Onana 7
Viergever 5
De Ligt 8
Sanchez 9
Veltman 4
Tete 7
Schone 3
vd beek 7 (ging dat schot erin is het een 8)
Ziyech 6
Klaassen 9
Younes 4
Kluivert 5
Dolberg 7 (zonder dat doelpunt is het gewoon een onvoldoende
Traore 6 (alleen een voldoende door verdedigend werk)quote:AJAX (4-3-3) Onana 7; Veltman 7
(dal 19’ s.t. Tete 6), Sanchez 7, De
Ligt 6,5, Viergever 5; Klaassen 6,5,
Schone 6 (dal 14’ s.t. van de Beek
6,5), Ziyech 7; Traoré 6,5, Dolberg
5, Younes 5,5 (dal 37’ s.t. Kluivert
s.v.).
PANCHINA Boer, Riedewald,
Westermann, Neres.
ALLENATORE Bosz 7.![]()
daar komt alleen nog poeder uit hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Maar jongens, gewoon finale. Alleen als je bedenkt wat dit gaat betekenen voor het aantrekken van nieuw jong talent. Iedereen wil nu naar Ajax.
Dit is financieel ook indirect denk ik een enorme klapper. Komende jaren kan je er een partij gaan ophalen om vervolgens voor tig miljoen door te verkopen. Denk dat Marc er op de hotelkamer eentje heeft staan uit te kloppen.
als ze 6/7 van de 11 behouden die gisteren na de wissels op het veld stonden ga je volgend jaar gewoon weer hoge ogen gooien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tja, het lijkt opnieuw gewoon te werken. Superfit aan het eind van zo'n zwaar seizoen en nauwelijks blessures. Volgens mij wordt Verheijen altijd vooral zo hard aangepakt omdat hij geen voetbalverleden heeft, gelijk heeft (en toegegeven, dat op licht irritante wijze ook steeds ophaalt), en de conservatieve natuur van de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid; Bosz werkt met Ray zn methodieken.![]()
Dat irritante is het vervelendste aan hem.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, het lijkt opnieuw gewoon te werken. Superfit aan het eind van zo'n zwaar seizoen en nauwelijks blessures. Volgens mij wordt Verheijen altijd vooral zo hard aangepakt omdat hij geen voetbalverleden heeft, gelijk heeft (en toegegeven, dat op licht irritante wijze ook steeds ophaalt), en de conservatieve natuur van de voetbalwereld.![]()
mooi gesprokenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat irritante is het vervelendste aan hem.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik las een goede comment onder het Guardian artikel (was er een Guardian artikel over Ajax??), namelijk dat Ajax zo veel talenten door kan laten breken juist omdat ze spelers niet kunnen behouden. Barcelona had na de lichting Messi, Iniesta etc ook weer een fantastische lichting, maar omdat die gasten tot in de lengte der jaren in de basis blijven staan stokt die ontwikkeling op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dit is financieel ook indirect denk ik een enorme klapper. Komende jaren kan je er een partij gaan ophalen om vervolgens voor tig miljoen door te verkopen. Denk dat Marc er op de hotelkamer eentje heeft staan uit te kloppen.
Dolberg is een goed voorbeeld, die was nauwelijks aan spelen toegekomen dit jaar als Milik was gebleven. Nu heeft hij zich een jaar lang stormachtig kunnen ontwikkelen, een jaar ontwikkeling die hij nergens anders had door kunnen maken.
Daarom ook niet te veel gearriveerde spelers kopen aub.![]()
Klopt, maar als hij niet heel hard schreeuwt wordt hij niet gehoord.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat irritante is het vervelendste aan hem.![]()
Zit het zo een beetje terug te lezen. Opportunisme is troef hier.
Vorige week was viergever nog geweldig, niet laten gaan, dat zou echt een gemis worden. Nu moet ie oprotten.
Taoré ook weer compleet afgebrand (voor inderdaad een matige wedstrijd), terwijl de ruime marge grotendeels aan hem te danken is.
Heb zelf wel even opgelucht gezucht toen Tete erin kwam. Zeker met die kaart op zak voor Veltman.![]()
Stadion kan 54k in en slechts 10k voor United en 10k voor ons
UEFAFlikker op met je bobo's en neutrale fans
![]()
Yep Guardian was dat. Mooi artikeltje inderdaad.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik las een goede comment onder het Guardian artikel (was er een Guardian artikel over Ajax??), namelijk dat Ajax zo veel talenten door kan laten breken juist omdat ze spelers niet kunnen behouden. Barcelona had na de lichting Messi, Iniesta etc ook weer een fantastische lichting, maar omdat die gasten tot in de lengte der jaren in de basis blijven staan stokt die ontwikkeling op een gegeven moment.
Dolberg is een goed voorbeeld, die was nauwelijks aan spelen toegekomen dit jaar als Milik was gebleven. Nu heeft hij zich een jaar lang stormachtig kunnen ontwikkelen, een jaar ontwikkeling die hij nergens anders had door kunnen maken.
Daarom ook niet te veel gearriveerde spelers kopen aub.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Younes heeft een goede dribbel en het ziet er altijd best dreigend uit als hij aan de bal is. Wij weten dat hij er toch niks mee gaat doen, maar ik kan me voorstellen dat buitenlanders heel nerveus worden.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kritisch kan maar dolberg en younes een hoger cijfer geven dan Sanchez heeft daar niks mee te makenNoodles![]()
maar die hebben sanchez toch ook gezienquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:14 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Younes heeft een goede dribbel en het ziet er altijd best dreigend uit als hij aan de bal is. Wij weten dat hij er toch niks mee gaat doen, maar ik kan me voorstellen dat buitenlanders heel nerveus worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Doe gewoon 25K voor ieder en 4K bobo's.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat Viergever moet oprotten is natuurlijk onzin.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:10 schreef AnanYaw het volgende:
Zit het zo een beetje terug te lezen. Opportunisme is troef hier.
Vorige week was viergever nog geweldig, niet laten gaan, dat zou echt een gemis worden. Nu moet ie oprotten.
Taoré ook weer compleet afgebrand (voor inderdaad een matige wedstrijd), terwijl de ruime marge grotendeels aan hem te danken is.
Heb zelf wel even opgelucht gezucht toen Tete erin kwam. Zeker met die kaart op zak voor Veltman.
Maar waarom zou je Traoré niet mogen afbranden? Die liep erbij als een zoutzak. Dat je vorige wedstrijd twee doelpunten hebt gemaakt, maakt je niet vrij van kritiek hoor
Traoré was gister heel slordig, laks en deed eigenlijk niks goed. Kan me geen enkele zak schelen wat hij de vorige wedstrijd heeft gedaan, als je zo speelt moet je kritisch zijn. Het is geen potje voetbal tijdens gymles in de eerste klas van de middelbare school hé, je hebt het over een halve finale Europa League.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
mede mogelijk gemaakt door jullie!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:18 schreef AMCA het volgende:
Weer terug uit Lyon, even geen woorden voor dit.
GEKKENHUIS FINALEEEEE!
Iedereen gefeliciteerd!
sfeertje in het stadion!!
geweldig gedaan ook door jullie!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In ieder geval 15k allebei, zodat in ieder geval meer dan de helft er is om een club aan te moedigen en niet om er te netwerkenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe gewoon 25K voor ieder en 4K bobo's.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Mooi ouwe, al die spelers die weer terugkwamen, die alle kanten op vlogen. Pff ik moet eigenlijk slapen nu, maar ik ga denk ik eerst alle foto's en filmpjes terugkijken. Niet te bevatten dit. Kan wel janken van geluk.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mede mogelijk gemaakt door jullie!
sfeertje in het stadion!!
geweldig gedaan ook door jullie!![]()
had er graag bij geweest, weergaloze wedstrijd!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:21 schreef AMCA het volgende:
[..]
Mooi ouwe, al die spelers die weer terugkwamen, die alle kanten op vlogen. Pff ik moet eigenlijk slapen nu, maar ik ga denk ik eerst alle foto's en filmpjes terugkijken. Niet te bevatten dit. Kan wel janken van geluk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:18 schreef AMCA het volgende:
Weer terug uit Lyon, even geen woorden voor dit.
GEKKENHUIS FINALEEEEE!
Iedereen gefeliciteerd!Jij ook gefeliciteerd
Hoorde op een gegeven moment enkel Ajax fans zingen op de tv.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Hij speelde slecht gisteren en dat mag gezegd worden. Niemand is vrij van kritiek. Maar de wijze waarop vind ik niet gepast in deze.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat Viergever moet oprotten is natuurlijk onzin.
Maar waarom zou je Traoré niet mogen afbranden? Die liep erbij als een zoutzak. Dat je vorige wedstrijd twee doelpunten hebt gemaakt, maakt je niet vrij van kritiek hoor
Traoré was gister heel slordig, laks en deed eigenlijk niks goed. Kan me geen enkele zak schelen wat hij de vorige wedstrijd heeft gedaan, als je zo speelt moet je kritisch zijn. Het is geen potje voetbal tijdens gymles in de eerste klas van de middelbare school hé, je hebt het over een halve finale Europa League.![]()
Hulde voor de meegereisde supporters! Het was op een gegeven moment akelig stil aan Lyons zijde, toen hoorde je alleen maar Ajacieden een feestje maken
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Het is alleen meer dat hij vorige week eens goed speelde.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:31 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Hij speelde slecht gisteren en dat mag gezegd worden. Niemand is vrij van kritiek. Maar de wijze waarop vind ik niet gepast in deze.
Het hele seizoen is het al huilen met de pet op met die gozer op rechts.
Is zowaar nog beperkter dan Younes met zijn naar binnen gedraai. Die heb ik dit seizoen ook nog een aantal keer buitenom zien gaan.
Gisteren liep meneertje traore ook twee keer Klaassen in de weg die anders een schot kans had op doel. Dus eind van het seizoen Traore lekker bedanken voor de bewezen diensten en er een echte buitenspeler neer zetten.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Ik stuitte vanmorgen op een krantenartikel voor de EC II finale van '88 en toen was het al niet anders; 9600 kaarten voor Ajax in een stadion van 50k+.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Southern Sun
Gek he gezien de stand?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hulde voor de meegereisde supporters! Het was op een gegeven moment akelig stil aan Lyons zijde, toen hoorde je alleen maar Ajacieden een feestje maken![]()
Haha. Ik snap dit echt niet. We staan in de finale van een fucking Europa Cup toernooi en je gaat lopen haten op spelers.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het is alleen meer dat hij vorige week eens goed speelde.
Het hele seizoen is het al huilen met de pet op met die gozer op rechts.
Is zowaar nog beperkter dan Younes met zijn naar binnen gedraai. Die heb ik dit seizoen ook nog een aantal keer buitenom zien gaan.
Gisteren liep meneertje traore ook twee keer Klaassen in de weg die anders een schot kans had op doel. Dus eind van het seizoen Traore lekker bedanken voor de bewezen diensten en er een echte buitenspeler neer zetten..
In Southern Sun
Pannenkoeken.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha. Ik snap dit echt niet. We staan in de finale van een fucking Europa Cup toernooi en je gaat lopen haten op spelers..
![]()
Oh sorry man ik wist niet dat je alleen maar in jubelstemming kritiekloos mocht kijken naar spelers in een Ajax shirt.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha. Ik snap dit echt niet. We staan in de finale van een fucking Europa Cup toernooi en je gaat lopen haten op spelers..
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Oh sorry man ik wist niet dat je alleen maar in jubelstemming kritiekloos mocht kijken naar spelers in een Ajax shirt..
Je staat in een Europese finale man. Waarom zou je in godsnaam kritiek wíllen hebben.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Oke alles is geweldig gr grquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Je staat in een Europese finale man. Waarom zou je in godsnaam kritiek wíllen hebben.![]()
Euhm, misschien omdat we de finale willen winnen? Terecht kritiek is gewoon normaal.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Je staat in een Europese finale man. Waarom zou je in godsnaam kritiek wíllen hebben.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Bedankt voor je post.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Oh, jij bent diegene die net na de wedstrijd al ging miepen over de backs. Sad.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, misschien omdat we de finale willen winnen? Terecht kritiek is gewoon normaal.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Omdat wij Ajax zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Je staat in een Europese finale man. Waarom zou je in godsnaam kritiek wíllen hebben.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm, misschien omdat we de finale willen winnen? Terecht kritiek is gewoon normaal.
Wat een ongelooflijk triest en vervelend leven moet je hebben als je meteen na het halen van een finale gaat lopen zeiken over wie er niet goed waren. Dit maak je misschien wel nooit meer mee.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: