Nee, maar zit toch lekkerder dan dat je opeens tegen City moet waar je nog nooit tegen gespeeld hebt of van gewonnen hebt bijv.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja want in het verleden behaalde resultaten.....oh wacht
Ja, dit dus.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:24 schreef Blik het volgende:
Komt er nog een samenvatting van ManU of wat...
Je komt wat jaloers over.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:26 schreef PSVCL het volgende:
Ze doen alsof ze de beker al hebben gewonnen .. kom op met die samenvatting
Huilen! hahaquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:26 schreef PSVCL het volgende:
Zo mad!quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:26 schreef PSVCL het volgende:
Neuh, dat had hij in de basis al gedaanquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Frank had Gudelj erin gebracht voor Dolberg.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:29 schreef JedimindhaX het volgende:
hee zouden we een fondsje kunnen beginnen hier op fok met alle ajacieden? dat we de linksback van willem 2 een iphone cadeau doen als hij traore een doodschop geeft? ik wil echt niet dat traore in de finale speelt
Traore valt zondag van de platte kar en kan niet meedoen in de finalequote:Op donderdag 11 mei 2017 23:29 schreef JedimindhaX het volgende:
hee zouden we een fondsje kunnen beginnen hier op fok met alle ajacieden? dat we de linksback van willem 2 een iphone cadeau doen als hij traore een doodschop geeft? ik wil echt niet dat traore in de finale speelt
Elke prof zit te wachten op een iPhone inderdaad.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:29 schreef JedimindhaX het volgende:
weet ik veel, een hitachi magic wand voor z'n bitch, ook goedquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Elke prof zit te wachten op een iPhone inderdaad.
Zonder Traore stond Ajax nu niet in de finale.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:29 schreef JedimindhaX het volgende:
Zonder traore zou mn levensduur vanavond niet zo ingekort zijnquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:32 schreef TLC het volgende:
[..]
Zonder Traore stond Ajax nu niet in de finale.
je moederquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie hebben jullie er liever bij, Aad of Johan?
Robin Pröpper wacht nog op zijn iPhonequote:Op donderdag 11 mei 2017 23:29 schreef JedimindhaX het volgende:
Whehe, geintje he ouwe reusquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zal een betere analyse kunnen geven dan Johan denk ik.
Goede vraag.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:45 schreef Caland het volgende:
Zal hij Romero ook in de finale gaan opstellen?
Retorische vragengenotquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie hebben jullie er liever bij, Aad of Johan?
Fellaini gaat anaal verkracht worden daar in Stockholm.quote:
Best vermakelijke pot toch?quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:46 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kut wedstrijd zeg na de CL. Wel genot dat ajax door is
manchester ajax kut?quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:46 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kut wedstrijd zeg na de CL. Wel genot dat ajax door is
Ja dat wel maar het was echt een niveau van niks natuurlijk. Zoveel foute keuzes aan beide kanten.quote:
Ach in de CL heb ik ook genoeg matigheid gezien, is ook niet gek met al die spanning die erop zatquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat wel maar het was echt een niveau van niks natuurlijk. Zoveel foute keuzes aan beide kanten.
Volgens mij zijn er ook zeer weinig mensen uit engeland voor manchesterquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
United is de aids van het voetbal. Ik kijk nog liever naar Almere Citt
Dat is best een leuke ploeg hoorquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
United is de aids van het voetbal. Ik kijk nog liever naar Almere Citt
Die heeft na zijn transfer ook geen kut gepeeld.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was in augustus ook al, al spel je de naam iets anders.
Zweedse cultuur snuiven.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
UitpakkenGenot
Komen er hoeren en strippers?
Haha helene hendriks enzo lachen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
UitpakkenGenot
Komen er hoeren en strippers?
Op de een of andere manier was dit ook mijn gedachte toen het ergens in het livetopic kwamquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was in augustus ook al, al spel je de naam iets anders.
Ik zag het ja, zo zie je maar hoeveel geluk erbij komt kijken dat alles ineens goed valt. Maar dat heb je ook nodig.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die heeft na zijn transfer ook geen kut gepeeld.
Goede editquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha helene hendriks enzo lachen.
Ajax ChokeGenotquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:55 schreef Elan het volgende:
Wtf toen ik keek was het 0-1 en niks aan de hand.
Told you so.quote:Het eerste tegendoelpunt van Ajax kwam tot stand uit een penalty, die De Ligt veroorzaakte met een overtreding op Lacazette. 'Ik dacht dat ik de bal speelde, maar de scheidsrechter stond er goed voor. Het is slim van de spits en dom van mij, daar moet ik van leren. Ik wilde voor de bal gaan, maar hij kan nergens heen en stond aan de zijkant. Je ziet dat hij een gelouterde spits is die het er perfect uit haalt, ik had het slimmer moeten doen.'
??quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:55 schreef Elan het volgende:
Wtf toen ik keek was het 0-1 en niks aan de hand.
Smalling met Blind gok ikquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie gaan er nu centraal spelen bij United?
Zoek hulp.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:56 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik zou helene hendriks dus echt zo hard neuken dat ik er geen woorden voor heb.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:56 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik zou helene hendriks dus echt zo hard neuken dat ik er geen woorden voor heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |