En ik Servië.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Macedonie en Estland had ik ook wel graag in de finale gezien trouwens
Dat is altijd zo, heel erg negatief over zowat alle inzendingen, maar nooit de hand in eigen boezem steken en kritisch kijken naar de eigen inzending.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Typisch.Maar oh wee als je iets negatiefs over Nederland zegt.
Nee.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Ben ik de enige die Roemenië en Hongarije niks aan vind?😠![]()
Valentina wil zeker niet meer? Dan hebben ze gelijk niemand meer die ze kunnen sturen.quote:
Ik vind Kroatië nog wel iets hebben, maar hoort absoluut niet in de finale thuis.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:42 schreef Revanches het volgende:
Ik vind Kroatië, Roemenië en Hongarije echt pure aids. Jammer dat ze door zijn.
Nederland moet tegen alle landen die dinsdag en vandaag door zijn gegaan + 6 anderen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:44 schreef Zorro het volgende:
En tegen wie moet Nderland nou in de finale? Of moet dat nog geloot worden?
Hoe laat is de loting?
Die zijn feitelijk nooit begonnenquote:
Roemenie vond ik altijd al tof, maar Hongarije snapte ik vanavond pasquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze zeiden net op de stream van escYOUnited dat de delegatie heeft gezegd dat de deelname voor volgend jaar waarschijnlijk er niet inzit. Ze hebben het gevoel dat ze als klein land geen lans kunnen breken.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Valentina wil zeker niet meer? Dan hebben ze gelijk niemand meer die ze kunnen sturen.
Die snappen er echt geen fuck van...quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:47 schreef Fascination het volgende:
Lol, volkskrant heeft een recensie van vanavond gegeven:
http://www.volkskrant.nl/(...)4538260000&offset=20
Nederland een 8 (hoogste), Bulgarije een 4.
Ik snap best dat ze er zo over denken. Zeker omdat ze (bijna) altijd voor inzendingen uit eigen land kiezen. En dat voor zo'n klein land.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze zeiden net op de stream van escYOUnited dat de delegatie heeft gezegd dat de deelname voor volgend jaar waarschijnlijk er niet inzit. Ze hebben het gevoel dat ze als klein land geen lans kunnen breken.
Ik verbaas me niet. Zie Griekenland waarbij de backings het verpestenquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Wel knap dat je twee jaar als backing mee mag en vervolgens van je eigen backings afhankelijk bent om het acceptabel te laten klinken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |