Inderdaad, ik ben ook geen fan van hem, maar daar gaat het niet om. Het was onnodig.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Viergever in de finale er niet bij is niet zo erg.
Valse tussenstand, banquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Om eerlijk te zijn is Ajax ook niet echt moeilijke ploegen tegen gekomen in de EL
twitter:WillemII twitterde op donderdag 11-05-2017 om 23:01:26.@AFCAjax Gefeliciteerd met het behalen van de @EuropaLeague finale. Maak er maar een latertje van 😉. reageer retweet
met riedewald ging het in de thuiswedstrijd best aardig. Met tete en riedewald beginnenquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Schorsing van Viergever is wel een aderlating.
Saek!quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jep. Die bal die pamklaar voor Klaassen kwam en die Traoré oppikte![]()
![]()
Schattigquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Om eerlijk te zijn is Ajax ook niet echt moeilijke ploegen tegen gekomen in de EL
Man U, Tottenham, ...quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Celta, Schalke en Lyon zijn de betere ploegen van de EL. Ajax is ze alle drie tegengekomen. Betere ploegen spelen in de CL
Jaquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar je bent wel met me eens toch dat traore schandalig slecht speelde
Moet ik het voor terug zien. Maar het zou zo maar kunnen ja.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
oneens, die ingreep van viergever was , helaas , wel nodig.
Nee johquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Schorsing van Viergever is wel een aderlating.
met mijn*quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja
En jij bent toch met mij eens dat ik er echt geen neuk om kan geven
Nouja, stel je voor dat je tegen manchester weer met united begint.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja
Zit gewoon zoveel gif woede adrenaline in mn bloed dat ik bang ben dat ik straks gudelj uitpoepquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja
Dat zien we dan wel weer, nu kan ik er weinig om gevenquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
met mijn*
En wel, die gast krijgt eeuwig krediet en gaat in de finale weer zo spelen
Ik zou tegen United beginnenquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, stel je voor dat je tegen manchester weer met united begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |