Uh Bieber look-a-like met spleet. Hoe het liedje ging... geen idee.quote:
Ja hallo waar staat NL?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Oostenrijk, Roemenië, Hongarije, Denemarken, Noorwegen, Zwitserland, Wit-Rusland, Bulgarije, Estland, Israël.
Ik hoop dat ik fout zit, want ik zie Servië toch ook wel graag doorgaan! *duimt*
Dat valt best mee. Kijken bedoel ik dan.quote:
Heb dat ook, maar misschien komt dat ook omdat we het nummer kennen ofzoquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Er blijft me geen één liedje bij behalve Nederland.
NL niet?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Oostenrijk, Roemenië, Hongarije, Denemarken, Noorwegen, Zwitserland, Wit-Rusland, Bulgarije, Estland, Israël.
Ik hoop dat ik fout zit, want ik zie Servië toch ook wel graag doorgaan! *duimt*
Als hetero heb je veel uit te leggen als je liever hiernaar kijkt dan naar het voetbal.quote:
Hahaquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet bij mijn verwachting van landen die door zullen gaan in elk geval
Ja ik moest ook even gniffelenquote:
Neuh. En dat zeg ik zelfs als voetballiefhebber.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:46 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als hetero heb je veel uit te leggen als je liever hiernaar kijkt dan naar het voetbal.
Serieus???quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee. Ik vond alleen Ierland en Letland slechter, zo uit mijn hoofd...
Ahhh zo. Ik heb er echt geen kijk op joh, ben wel benieuwd. Iedereen denkt dat ze doorgaan volgens mij.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee. Ik vond alleen Ierland en Letland slechter, zo uit mijn hoofd...
Ja, serieus. Maar ik ben geen fan van deze act, dus dat mag niemand verbazen.quote:
Vorig jaar ook.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:47 schreef banaantjeEE het volgende:
Zou wel leuk zijn, een finale met NL en BE
Wel ff filmen dan hèquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, serieus. Maar ik ben geen fan van deze act, dus dat mag niemand verbazen.
Mocht og3ne wel door gaan, dan zal ik uit puur nationalisme wel een huppeltje doen
Serieus aanrader nu, 10 tegen 11 man.quote:
Niks. Meer bier/wijn drinken en bitterballen etenquote:
Serieus??quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Serieus aanrader nu, 10 tegen 11 man.
Als het doel 5 meter hoger was geweest had Lyon dik opnwinst staan.
Uiteraardquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:50 schreef aarontje112 het volgende:
Hebben we er nog een beetje vertrouwen in?
Beetje.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:50 schreef aarontje112 het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen die spanning. En ik ben niet eens voor Ajax. Moet je nagaan wat nationalisme met je doet.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Serieus aanrader nu, 10 tegen 11 man.
Als het doel 5 meter hoger was geweest had Lyon dik opnwinst staan.
Zekers!!!!! FINALE!!quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:50 schreef aarontje112 het volgende:
Bookmakers behoorlijkquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:50 schreef aarontje112 het volgende:
Ik zie zowel Ajax als Og3ne nog sneuvelen, maar vraag het me over 20 minuten nog eensquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:50 schreef aarontje112 het volgende:
Bij voorbaat nooit eigenlijk. Maar het moet toch wel lukken dit jaar.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:50 schreef aarontje112 het volgende:
Doe dit maar in het voetbal topic.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Laatste 4 minuten nu. Ajax met 10 man.
Hmmmquote:
En dan is het allemaal de schuld van Jantje-'Ajax en Og3ne staan beiden al in de finale'-Smitquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie zowel Ajax als Og3ne nog sneuvelen, maar vraag het me over 20 minuten nog eens
Dat riep ik daarstraks al tegen mijn vriendquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan is het allemaal de schuld van Jantje-'Ajax en Og3ne staan beiden al in de finale'-Smit
Dan trek ik mijn haren eruit.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:53 schreef Voszje het volgende:
Kroatië richting de top 10 voor de finale? Rot op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |