Herverdelen tot je economie eraan kapot gaatquote:Op donderdag 11 mei 2017 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
om het dan te verdelen onder alle andere
En wie ging dat betalen?quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:24 schreef satecl het volgende:
Jammer, zag toch liever iets in deze trant:
Dan krijg je een vaag misbaksel dat in de verste verte niet eens meer op de Kuip lijkt.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:24 schreef YazooW het volgende:
Jammer dat het mooiste stadion van Nederland gaat verdwijnen. Had toch gewoon een extra ring op de Kuip gebouwd
Het is vooral dat de alternatieven hondsberoerd waren en door amateurs werden uitgevoerd.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:27 schreef Grifte het volgende:
We zullen het wel zien de komende jaren, benieuwd hoe alles gaat uitpakken. Veel vertrouwen heb ik er nog steeds niet in, maar ik laat me graag verrassen door Feyenoord City.
En nu krijg je zo'n dertien in een dozijn stadion. Aan de andere kant past dat dan weer wel bij een stad als Rotterdam.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dan krijg je een vaag misbaksel dat in de verste verte niet eens meer op de Kuip lijkt.
Mwah, de echte wil ontbrak natuurlijk ook wel om dergelijke plannen goed te willen uit te werken aan Feyenoords zijde.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral dat de alternatieven hondsberoerd waren en door amateurs werden uitgevoerd.
Tja.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, de echte wil ontbrak natuurlijk ook wel om dergelijke plannen goed te willen uit te werken aan Feyenoords zijde.
Jij hebt de ontwerpen al gezien?quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
En nu krijg je zo'n dertien in een dozijn stadion. Aan de andere kant past dat dan weer wel bij een stad als Rotterdam.
Alleen als je de complete gebiedsontwikkeling en de kosten voor het restaureren en het hergebruik van de Kuip meetelt, anders niet.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:28 schreef Haringkop het volgende:
Een stadion twee keer zoals duur als dat van Juventus en Atletico...ik moet het ook nog maar zien.
Of we nu een dertien in een dozijn stadion krijgen is nog maar afwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
En nu krijg je zo'n dertien in een dozijn stadion. Aan de andere kant past dat dan weer wel bij een stad als Rotterdam.
Daar kan je gewoon van uitgaan. Alles moet zo goedkoop mogelijk dus ik verwacht niks speciaals.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij hebt de ontwerpen al gezien?
Al die renovatie alternatieven zijn onderzocht en aan second opinions onderworpen hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, de echte wil ontbrak natuurlijk ook wel om dergelijke plannen goed te willen uit te werken aan Feyenoords zijde.
Nee oke, dan weet ik hoeveel jouw argumenten waard zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Daar kan je gewoon van uitgaan. Alles moet zo goedkoop mogelijk dus ik verwacht niks speciaals.
Beide opmerkingen zijn stupide.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
We hebben het er zondag wel over.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:27 schreef Grifte het volgende:
We zullen het wel zien de komende jaren, benieuwd hoe alles gaat uitpakken. Veel vertrouwen heb ik er nog steeds niet in, maar ik laat me graag verrassen door Feyenoord City.
Die eerste is natuurlijk gissen vanuit mijn kant. Die tweede opmerking is gewoon de harde waarheid. Er is helemaal niks speciaals aan wat er na de oorlog in Rotterdam is gebouwd.quote:
Dat was 1 van de moties. Geloof dat er een intercity naar het (nieuwe geloof ik) station gaat bij het nieuwe stadion.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:33 schreef Keyos het volgende:
Hopelijk fixen ze wel gelijk die metroverbinding. Je kunt niet weer met z'n allen in de tram van CS & Wilhelminaplein naar een stadion dat nog meer toeschouwers moet gaan trekken.
Haha, daarover zijn genoeg architecten het niet met je eens.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:35 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die eerste is natuurlijk gissen vanuit mijn kant. Die tweede opmerking is gewoon de harde waarheid. Er is helemaal niks speciaals aan wat er na de oorlog in Rotterdam is gebouwd.
Gaat een collectebus rond de komende wedstrijden.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie gaat die 231 miljoen voor het stadion eigenlijk betalen?
Misschien wil Sjaak Swarts een tientje doneren.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gaat een collectebus rond de komende wedstrijden.
Niet dat ik het er mee eens ben, maar dat mag toch?quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ah, op twitter melden zich de mensen al die liever zonder groei in de kuip zouden blijven dan doorgroeien.
Jij als supporter consument natuurlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er lag ook een postiefrapport hypercube rapport over renovatie.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Al die renovatie alternatieven zijn onderzocht en aan second opinions onderworpen hoor.
Ja, er hing ooit al een spandoek in de Kuip 'Liever 10de in de Kuip dan kampioen in een betonbak' ofzoiets stond daarop.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ah, op twitter melden zich de mensen al die liever zonder groei in de kuip zouden blijven dan doorgroeien.
Jazeker.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dat ik het er mee eens ben, maar dat mag toch?
van die Koolhaas types die pal naast de Erasmusbrug zo'n grijze doos/bunker bouwenquote:Op donderdag 11 mei 2017 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, daarover zijn genoeg architecten het niet met je eens.
Daarvoor gaat Feyenoord nu natuurlijk investeerders en financiering zoeken.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gudde weet dat als geen anders.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker.
Maar dan begrijp je niet helemaal dat een voetbalclub een bedrijf is.
Stadion gaat toch 365 kosten (excl bouwrente) waarvan de gemeente 40 voor z'n rekening neemt. Renovatie Kuip kont toch pas in fase twee?quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen als je de complete gebiedsontwikkeling en de kosten voor het restaureren en het hergebruik van de Kuip meetelt, anders niet.
Bovendien zijn veel van die kosten niet voor Feyenoord maar voor de gemeente.
Feyenoord is nu eenmaal geen charity.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gudde weet dat als geen anders.
De klanten van Feyenoord
#GuddeGod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |