Ik ben geen Amerikaan die denkt dat je met goed sporten de wereld kan beheersenquote:Op donderdag 11 mei 2017 15:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doen we eerlijk een wedstrijd over twee sporten en mag jij de andere kiezen.
O ja, die powerbottomquote:
Ben nu wel nieuwsgierig waarom. Zal het niet tegen u gebruiken.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:25 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik zou Kaas nu niet meer durven meeten.
Hij kan heel veel hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik durf geen filmpje van deze twee op te zoeken. Geloof niet dat hij dat overleeft.
😒quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwsgierig waarom. Zal het niet tegen u gebruiken.
Het hele forum-systeem is toch eigenlijk vrij verouderd, niet?quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:41 schreef Great-Expectations het volgende:
Dat Fok nog steeds emojis niet goed kan weergeven is wel vrij slecht eigenlijk
Ik heb in 2021 een plekje vrij zie ik net. Reserveren?quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:47 schreef G-Pier het volgende:
Kaas en ik moeten nog een keertje naar de Unie. Als hij vrij is de komende jaren
Hoezo citeer je er nou omheen?quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:58 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Mjah, op de iPhone gaat het wel. Maar desktop is kut.
Je bedenkt dus in je hoofd zonder logische aanleiding dat iemand daar wel eens op zou kunnen lijken en wordt vervolgens bang voor die persoon. Ehhhm, ik geloof dat u hier de enge maniak bent..quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:01 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik heb een Raoul Heertje-fobie.
Ja zo klinkt t wel erg hooliganquote:Op donderdag 11 mei 2017 16:09 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik zou het gewoon kei eng vinden om een Rotterdamse drugsgebruikende voetbalfan te meeten.
Das de leeftijd.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:12 schreef Great-Expectations het volgende:
De meesten die ik heb gemeet uit dit topic posten hier niet meer.
Ik vind jouw arm sowieso kei eng.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben je ook zo bang aangelegd Ang3l of zou je wel durven?
Ik nu 5 van de huidige veelposters in deze SC. Klinkt eigenlijk wel als verrassend veel.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:18 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb hier nog helemaal niemand gemeet.
Ja! Dan ben ik oud genoeg om een cameo te maken in jouw 'exotic-twinks'-fantasie.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb in 2021 een plekje vrij zie ik net. Reserveren?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik nu 5 van de huidige veelposters in deze SC. Klinkt eigenlijk wel als verrassend veel.
En t ligt nog wel zo gevoeligquote:Op donderdag 11 mei 2017 16:15 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik word hier gewoon weggezet als een bejaarde. Pure leeftijdsdiscriminatie.
Klinkt eerder hoerig.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik nu 5 van de huidige veelposters in deze SC. Klinkt eigenlijk wel als verrassend veel.
Beeld, fantasie. Potatoe, potatoe.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt wel een curieus beeld van hoe die meets verlopen dan.
Voor mij zul je altijd uitzien als een 35-jarigerd!quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:15 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik word hier gewoon weggezet als een bejaarde. Pure leeftijdsdiscriminatie.
Jamaar dat is 2 exen geledenquote:Op donderdag 11 mei 2017 16:24 schreef Great-Expectations het volgende:
Van de mensen die nu nog (af en toe) posten heb ik ooit Ang3l, Steef, Twoflower en Vlarp gemeet.
Slow ninja!quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
LOL
Zie m'n edit hehe
Was voor jouw post aan
Wel bij een editquote:
Zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]Ik voel m'n aderen dichtslibben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En t broodje ziet er walgelijk zompig uit.
Zeker Amerikaans?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]Omg die wil ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ESF.quote:
Ik ga voor het ESF denk ik jaquote:
Voor ESF niet dan -> achterdeurquote:Op donderdag 11 mei 2017 17:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ga voor het ESF denk ik ja
Ajax weten we toch al wat er gaat gebeuren
Sowiesoquote:
Maar dan heb je het ook over een vodje dat zichzelf krant noemtquote:Op donderdag 11 mei 2017 17:12 schreef Rezania het volgende:
ESF heeft zelfs zijn eigen sectie op de site van NRC.!
Noem één betere krant.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar dan heb je het ook over een vodje dat zichzelf krant noemt
Meh, die economiesectie van hun is maar matig. Vast een paar studenten die daarvoor schrijven.quote:
Truequote:Op donderdag 11 mei 2017 17:19 schreef Rezania het volgende:
Anyway, ESF zuigt gewoon apenballen. Matige B-artiesten die met een pauperliedje proberen te winnen terwijl het meeste stemgedrag op basis van nationalisme is.
Goed punt. Dat deel kan je beter overslaan. Maar voor de rest, toppie.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, die economiesectie van hun is maar matig. Vast een paar studenten die daarvoor schrijven.
Scheelt wel in de kostenquote:Op donderdag 11 mei 2017 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, die economiesectie van hun is maar matig. Vast een paar studenten die daarvoor schrijven.
Dat zeg ik ook altijd als ze me op straat een krant aan willen smeren.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:21 schreef Great-Expectations het volgende:
Het fenomeen van een krant is sowieso compleet achterhaald.
Je beantwoord mijn vraag niet.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:21 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig heel veel niks meer
Ik ga niet eens een poging meer wagen
Dan snap ik het nog.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TrueEn de helft zingt nog vals ook.
Maar met drank en flauwe score-bordjes kan t hilarisch zijn.
We kijken dan ook meer sarcastisch dan fanatiek
Noem een betere kant, mijn antwoord is 'weet ik niet'.quote:
Ja, lekker zeiken zonder onderbouwing dus. Hulde. Misschien eens wat minder pessimistisch zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:24 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Noem een betere kant, mijn antwoord is 'weet ik niet'.
Het is iets subjectiefs namelijk. De een loopt weg met een televagijn, een ander met een azijnbode.
Misschien lachte ik je wel uit.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:26 schreef G-Pier het volgende:
Kaas heeft wel vaak om mij moeten lachen vanmiddag dus dat betekend dat mensen nog wel om mij kunnen lachen.
Dat is de FP.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:26 schreef Kaas- het volgende:
Azijnbode zou ik lezen overigens. Lijkt me echt een uitstekende krant voor mij.
NRC heeft prima achtergrondartikelen en opiniestukken imo.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:27 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik merk dat "nieuws" toch wel tot je komt via social media e.d. En voor achtergronden hoef je niet bij een krant te zijn, maar kun je beter terecht bij dingen als De Correspondent, Vox of The Economist.
Af en toe heb je dat nodig.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, lekker zeiken zonder onderbouwing dus. Hulde. Misschien eens wat minder pessimistisch zijn.
Van Correspondent naar The Economist is wel een mooi breed spectrum aan opinie overigens (van behoorlijk links naar behoorlijk rechts).quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:27 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik merk dat "nieuws" toch wel tot je komt via social media e.d. En voor achtergronden hoef je niet bij een krant te zijn, maar kun je beter terecht bij dingen als De Correspondent, Vox of The Economist.
geüpdatetquote:Op donderdag 11 mei 2017 17:29 schreef Great-Expectations het volgende:
Waarom is het trouwens "gestofzuigd" en "gezweefvliegd" maar niet "gewegloopt"?
Lachen om of lachen met?quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:26 schreef G-Pier het volgende:
Kaas heeft wel vaak om mij moeten lachen vanmiddag dus dat betekend dat mensen nog wel om mij kunnen lachen.
Ik kan zo gauw geen user opnoemen die pessimistischer overkomt.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Af en toe heb je dat nodig.
Maar vind je mij pessimistisch?
Misschien klopt het ook wel ergens. Ben er wel druk mee bezig, het is niet iets wat zich in 1 dag beter is.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan zo gauw geen user opnoemen die pessimistischer overkomt.
Bas Heijne is wel goed... Maar zodra je iets meer van een onderwerp afweet, dan merk je dat de achtergrond artikelen niet zo sterk zijn (erg oppervlakkig, vol foutjes). En dan ga ik direct twijfelen over artikelen die gaan over onderwerpen waar ik niet in thuis ben.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
NRC heeft prima achtergrondartikelen en opiniestukken imo.
Je kwam net erg pessimistisch over omtrent het ESF.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Af en toe heb je dat nodig.
Maar vind je mij pessimistisch?
M'n GL schrijft altijd eiëren in plaats van eieren en ik kan niet goed uitleggen waarom dat niet klopt.quote:
Je kan ook niet te veel de diepte in gaan, dan wordt het te complex voor mensen. Heb ook genoeg artikelen over genetische modificatie technieken gezien die behoorlijk waren versimpeld en daardoor half waar. Maar het belangrijkste deel zat nog wel in de boodschap, daar gaat het om.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:34 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Bas Heijne is wel goed... Maar zodra je iets meer van een onderwerp afweet, dan merk je dat de achtergrond artikelen niet zo sterk zijn (erg oppervlakkig, vol foutjes). En dan ga ik direct twijfelen over artikelen die gaan over onderwerpen waar ik niet in thuis ben.
Nee, dat noem ik, volledig terecht, volkomen kutquote:Op donderdag 11 mei 2017 17:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Je kwam net erg pessimistisch over omtrent het ESF.
GL?quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:35 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
M'n GL schrijft altijd eiëren in plaats van eieren en ik kan niet goed uitleggen waarom dat niet klopt.
Het is sowieso raar dat we eieren en kinderen zeggenquote:Op donderdag 11 mei 2017 17:35 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
M'n GL schrijft altijd eiëren in plaats van eieren en ik kan niet goed uitleggen waarom dat niet klopt.
Liever Duits?quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is sowieso raar dat we eieren en kinderen zeggen
Is een dubbel meervoud
Niet per se Duits, want in elke fatsoenlijke streektaal van Noord-Groningen tot Zuid-Limburg zegt men nog steeds twee kinder en twee eier.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Liever Duits?
Guten Tag Kinder!
Dan nog, Duitsland zit in beide gevallen om de hoekquote:Op donderdag 11 mei 2017 17:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet per se Duits, want in elke fatsoenlijke streektaal van Noord-Groningen tot Zuid-Limburg zegt men nog steeds twee kinder en twee eier.
Ja, maar helemaal overstappen op het Duits zie ik niet zo zittenquote:Op donderdag 11 mei 2017 17:50 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dan nog, Duitsland zit in beide gevallen om de hoek
Waarom niet? Mooi land welquote:Op donderdag 11 mei 2017 17:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar helemaal overstappen op het Duits zie ik niet zo zitten
Ja, klopt, maar waarom. Want normaal gesproken gebruik je een trema bij een klinkerbotsing. (https://onzetaal.nl/taaladvies/klinkerbotsing)quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:42 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar het zijn gewoon eieren voor zover ik weet
Volgen we paxcon maar! Eier! Kinder!quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:56 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar waarom. Want normaal gesproken gebruik je een trema bij een klinkerbotsing. (https://onzetaal.nl/taaladvies/klinkerbotsing)
Dat kan vandaag helemaal nietquote:
Alleen als ie die knodel uit z'n stem weglaat.quote:
Brabants idd ook.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet per se Duits, want in elke fatsoenlijke streektaal van Noord-Groningen tot Zuid-Limburg zegt men nog steeds twee kinder en twee eier.
Ook ten zuiden van het Nedersaksische gebied ja?quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook ten zuiden van het Nedersaksische gebied ja?
Zo te zien welquote:
OMG, neequote:Op donderdag 11 mei 2017 15:47 schreef G-Pier het volgende:
Kaas en ik moeten nog een keertje naar de Unie. Als hij vrij is de komende jaren
Heheh.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:17 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb mijn nieuwe paspoort aangevraagd. De vrouw aan de balie heeft mij gemeten toen ik mijn schoenen aan had: van 164cm naar 167cm joe!
Nu ben ik ineens de homo hier, wie had dat gedachtquote:Op donderdag 11 mei 2017 20:31 schreef Kaas- het volgende:
En richolio gaat lekker ESF kijken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Nu ben ik ineens de homo hier, wie had dat gedacht
Downgrade much, had lekker 195 gekozen :pquote:Op donderdag 11 mei 2017 20:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Heheh.
Ik moest gewoon zelf even naar de hoek lopen, want daar stond een meetlat gedoe, en mezelf maar even opmeten.
Volgens mij was ik iets van 1.93, maar heb maar voor 1.91 gekozen
Nee dat vind ik zo langquote:Op donderdag 11 mei 2017 20:34 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Downgrade much, had lekker 195 gekozen :p
Ik zou willen dat ik zo lang was. Ik vind mijn eigen lichaamslengte niet zo fijn.quote:
Hoe lang ben je dan?quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:49 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zo lang was. Ik vind mijn eigen lichaamslengte niet zo fijn.
Ik denk omdat weglopen een sterk werkwoord is, en zweefvliegen en stofzuigen zijn zwakke werkwoorden.quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:29 schreef Great-Expectations het volgende:
Waarom is het trouwens "gestofzuigd" en "gezweefvliegd" maar niet "gewegloopt"?
Aw, Sorry Stuart, ik denk dat ik toen net sliepquote:
Is dat typisch Gronings? Ik heb ook niet het gevoel dat ik snel over anderen oordeel, misschien komt dat dan dankzij mijn kwart Groningse rootsquote:Op donderdag 11 mei 2017 14:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neuhh
Gekheid
Maar ik oordeel ook juist totaal niet snel over anderen eigenlijk, vind dat helemaal niet chill. En niet boeiend. Zal m'n Groningse achtergrond zijn.
Ik vind het niet vaak onhandig, maar ik heb wel vaak de neiging om bij concerten enzo achter me te kijken of ik niet het zicht van iemand blokkeer. Alleen maar omdat ik een goed hart heb eigenlijkquote:Op donderdag 11 mei 2017 20:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat hoef je niet vinden, dat IS zo. Wel handig soms hoor, maar ook af en toe erg onhandig...
Op wat voor manier heb je daar last van? Of had je gewoon wat langer willen zijnquote:
Geen zorgen Billy, komt goed. En jij bent 100% Nedersaksisch toch (tweede keer vandaag dat ik het erover heb lol), dan ligt het gewoon daaraan joh.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Aw, Sorry Stuart, ik denk dat ik toen net sliep
[..]
Is dat typisch Gronings? Ik heb ook niet het gevoel dat ik snel over anderen oordeel, misschien komt dat dan dankzij mijn kwart Groningse rootsVeel dingen die jullie aangeven als afknappers, zou ik niet erg vinden.
Geweldige OP, Kaas!!
Ik ben een beetje aan he stressen nu, zie Ajax zo nog wel verliezen en Ogene de finale mislopen![]()
Allebei. TV staat op Ajax en mobiel volg ik het eurovisiesongfestival. Zonder Jan Smit, dus het wordt al meteen een stuk minder irritantquote:
Voor zover ik weet zijn al mijn voorouders Nederlands, maar waarschijnlijk zitten er wel buitenlanders bij een paar eeuwen terugquote:Op donderdag 11 mei 2017 21:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen zorgen Billy, komt goed. En jij bent 100% Nedersaksisch toch (tweede keer vandaag dat ik het erover heb lol), dan ligt het gewoon daaraan joh.
Nu los, we zitten klaar
Ik wil gewoon wat langer zijn. Ik heb vooral tijdens mijn studie last van mijn lengte:quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Op wat voor manier heb je daar last van? Of had je gewoon wat langer willen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
Uiteraard, dat is ook de vraag. Waarom is weglopen sterk en zweefvliegen en stopzuigen zwak? Waarom is het niet ik zoog stof en ik vloog zweef? Maar wel ik liep weg?quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:53 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik denk omdat weglopen een sterk werkwoord is, en zweefvliegen en stofzuigen zijn zwakke werkwoorden.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:14 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik wil gewoon wat langer zijn. Ik heb vooral tijdens mijn studie last van mijn lengte:Stellen maatschappijen eigenlijk eisen aan de lichaamslengte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja,quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:15 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Stellen maatschappijen eigenlijk eisen aan de lichaamslengte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |