Mijn huidige semi scharrel is 24quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ah ja nee dan is mijn bff toch wat te jong denk ik
Haha. Choloform help wel hoorquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou, makkelijker? Zo heb ik mijn sluitspier niet leren kennen. Lig al half in een coma als ik een drol ga leggen
Oh ja, je had iemand anders beantwoord die er iets over vroeg zie ik nu.quote:
Ja met dank aan de engelse spellcheck autocorrect shizzlequote:
primaquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk ik ook. Morgenavond bij jou thuis.
Nee, maar het was in een gaybar, dus dat vergroot de kans wel aanzienlijk zegmaarquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar hoe weet die jongen dan dat je homo bent? Dat staat toch niet op je voorhoofd?
Gefeliciteerd alvast, als ik hier morgen nog ben dan zal ik het voor de echt nogmaals doen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
primaDan ben ik wel jarig dus het is wat druk in mijn huis dan
ja hoor dat is wel okquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja, je had iemand anders beantwoord die er iets over vroeg zie ik nu.![]()
Heb een boxspring, werkt dat voor jou?
Als in wederzijdse interesse en gedoe , maar wordt geen relatie want "moeilijk".quote:
Dan maakt het toch niet uit, 22 is gewoon volwassen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mijn bff is 22Wel echt oprecht een knappe jongen met een goed lichaam
Aha, dat verklaard het. Mysterie opgelostquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar het was in een gaybar, dus dat vergroot de kans wel aanzienlijk zegmaar
Ben je je bekkenbodemspier al aan t aanspannen?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben 26 en zie er 24 uit, komt wel erg dichtbij dit
Hoe laat mag ik langskomen?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
primaDan ben ik wel jarig dus het is wat druk in mijn huis dan
Samzzquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:27 schreef aeque het volgende:
Wie heeft nu weer dat KLB-tuig binnengehaald?
ben je zo preuts?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast, als ik hier morgen nog ben dan zal ik het voor de echt nogmaals doen.
Ik vind het niet erg dat men meekijkt maar wellicht is het de eerst keer fijner met zijn tweeën dus hoor graag een ander voorstel voor een datum.
Leeftijd zegt niet alles. Ik vind de fase waarin iemand zit belangrijker.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mijn bff is 22Wel echt oprecht een knappe jongen met een goed lichaam
Hier zijn we al voorbij hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:27 schreef aeque het volgende:
Waar vind ik die?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je je bekkenbodemspier al aan t aanspannen?
quote:
dropjequote:Op donderdag 11 mei 2017 11:27 schreef aeque het volgende:
quote:
hij wil geen vent van 38 denk ikquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan maakt het toch niet uit, 22 is gewoon volwassen.
Al kun je je daar NOG vergissen hoorquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Aha, dat verklaard het. Mysterie opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |