Al twee keer eerder, als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:41 schreef Redefine het volgende:
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat er nooit een jodel te horen was op het ESF podium.
nee joh, die twee zijn getrouwd, al jaren een stel. Andy heeft een eigen kledingzaak.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:41 schreef Status het volgende:
[..]
Had die niet iets met een minderjarige?
Met geluid uit is die chick wel te pruimenquote:Op donderdag 11 mei 2017 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Roemenië wordt echt het moment om even drie minuten lang een drankje uit de koelkast te gaan pakken of zo.
Dankje! hopelijk niet al te veel Zweeds commentaar wat voor mij niet te begrijpen is haha.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze zendt vanaf 21.00 ESF uit: http://sverigesradio.se/stockholm
Wat ze net over Roemenië zeiden klopt bij haar ook: met het geluid uit goed te doenquote:Op donderdag 11 mei 2017 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Maan, ging jij ook maar naar de apres ski en bleef je er maar. Is nog nooit iets goeds uitgekomen
Meen je? Hoe lang dat?quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
nee joh, die twee zijn getrouwd, al jaren een stel. Andy heeft een eigen kledingzaak.
Daar heb ik niks aan.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Met geluid uit is die chick wel te pruimen
Als je aangeschoten bent is het ineens best te pruimenquote:
Maan zit straks ook in dat Bester Zangers programma.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Hier, zien jullie Maan weer tig keer in beeld, die gaat volgend jaar...
OG3NE zat daar vorige jaar ook, slecht voorteken.
Misschien hebben we geluk en gaat die zangeres van the Bodygard
Maanquote:Op donderdag 11 mei 2017 20:43 schreef FredvZ het volgende:
Wie is die meid met dat bruine haar en die zwarte trui
Maan, winnares vorig jaar the voice en deelneemster ESF 2018...quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:43 schreef FredvZ het volgende:
Wie is die meid met dat bruine haar en die zwarte trui
Dus dat herinnerde ik me toch goed.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Die Romy bedoel je.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja hij mag hier ook wel even langskomen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:45 schreef Perrin het volgende:
Mijn vrouw vindt die Israëlische man wel prima.
Ik neem toch liever een drankje dan die gozer.quote:
Omdat ik nooit gevraagd ben,quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:45 schreef Status het volgende:
[..]
Die Romy bedoel je.
Waarom sturen ze niet eens iemand met echt een dijk van een stem en enigszins uniek is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |