Had jezelf 10 jaar geleden eens verteld dat 7.00 uitslapen zou zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:41 schreef Vosje6 het volgende:
Klinkt goed LeSage! Hier lijkt er het nu op dat dreumes besloten heeft structureel door te slapenNu nog leren uitslapen (tot 7:00 zou iig fijn zijn
)
www.doezzzel.nl heeft fijne zonder voering.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:10 schreef Myrr het volgende:
Even tussendoor een vraagje;
Wat doen jullie bij ledikantklimmers en warme nachten? Ik had hem net gewisseld van slaapzak naar pyjama omdat hij aardig klam was, maar toen begon zijn been dus naar de rand te zwiepen en heb ik hem maar weer terug zijn zak in gedaan.
Iemand een tip waar ik een heel dunne slaapzak kan kopen? Gewoon helemaal zonder voering. Anders maak ik er wel een van hydrofieldoeken ofzomaar kopen is makkelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
quote:Op zondag 21 mei 2017 18:54 schreef Stippelrientje het volgende:
Spelen die van jullie ook zo lekker buiten?
Check het speelgoedtopic, daar stelde FF dezelfde vraag en er is volop gereageerdquote:Op maandag 22 mei 2017 08:39 schreef kazy het volgende:
Vosje beterschap voor je mannetje. Hij is ook vast aan het oefenen met de manflu begrijp ik![]()
Veel plezier in de dierentuin FF!
Pratende W! Als ze het doorhebben, gaat het ineens hard he!
Vloekende A, oeps! Domme hoor ik hier ook wel eens. en ja dat was mijn schuld..Ik reageer er ook maar niet op.
Buitenspelende dreumessen. HeerlijkIk word tegenwoordig gecommandeerd om mijn schoenen aan te doen en daarna rent ze naar de tuindeur met de mededeling 'buiten spejen!' Die watertafel klinkt ook als een goed idee Aerenia. Ik ga daar ook maar eens naar kijken.
Als er nog meer tips voor buitenspeelgoed (dat te gebruiken is in de tuin) zijn, dan hoor ik het graag. Zeker als ik straks als waggelende walvis niet meer naar de speeltuin kanEen zandbak is een no go hier. Speeltentje met tunnel, zwembadje, fietsje (waar ze niks mee doet) en een bal hebben we nu. Voor de rest sleept ze voornamelijk al haar knuffels het (kunst)gras in. Stoepkrijt hebben we ook, maar in de tuin krijten vond mijn man geen goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |