Precies.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:08 schreef Aerenia het volgende:
[..]
Zeker sneu!
Maar 4 weken is perfect getimed!Dan zijn alle plekjes ingedroogd en de korstjes er ook weer af. Is wel zo fijn als jullie willen gaan zwemmen!
Dat hij nu een fiep heeft, vind ik ook echt geen enkel probleem. Hij heeft 'm sinds hij 6 maanden is (hij werd er rustig van in het ziekenhuis). Maar geen idee of het kwaad kan voor zijn gebit en wat hierin dus handig of verstandig is.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:26 schreef Selvaria het volgende:
Malteser, N. gebruikt ook nog steeds een speentje, wel alleen in bed of als we lang met de auto moeten rijden. Ik wacht eigenlijk op het moment dat ze hem zelf zat is. Soms benoem ik wel eens dat speentjes voor baby's zijn (dat gelooft ze niet, zusje blieft er namelijk geen), maar dat is het dan ook wel. Geen 18-jarige die nog met een speen slaapt toch?
We vieren N.'s feestje pas zondag, Saskia. Vandaag was ik lekker met beide meisjes thuis en heeft N. lekker rondgesjeest op haar fietsje. Als avondeten aten we haar favoriet: patat.
Ik heb ooit gelezen (maar pas op, dit is een klok-klepel verhaal) dat het wordt aangeraden om rond 2 jaar te stoppen i.v.m. de stand van de tanden.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:48 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat hij nu een fiep heeft, vind ik ook echt geen enkel probleem. Hij heeft 'm sinds hij 6 maanden is (hij werd er rustig van in het ziekenhuis). Maar geen idee of het kwaad kan voor zijn gebit en wat hierin dus handig of verstandig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |