Hear hear.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ex was parttime automonteur voor de supercar races. Alsof ik naar een race kijken ook maar ene reet aan vondMaar ik kon er wel van genieten dat ie een passie had. Hoeft niet de mijne te zijn.
Daarentegen kan ik me ook wel vinden in Bram en G_E qua voetbal, want onder die die-hard fans heb je toch vaak een bepaald soort volkquote:
Over untuked gesproken. Wie's je fav trouwens?quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:23 schreef Great-Expectations het volgende:
Als voetbalwedstrijden ook een "untucked" versie zouden uitzenden, waarbij de spelers in de kleedkamer hun kleren uitdoen en naakt de wedstrijd bespreken... dat zou ik wel kijken.
Maar dan knap je gewoon af op een bepaald soort volk. GE transformeert dat - zeer begrijpelijke - feit vervolgens echter om tot een soort 'alle Marokkanen zijn slecht' generalisatie. Komt een beetje simpel over allemaal.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarentegen kan ik me ook wel vinden in Bram en G_E qua voetbal, want onder die die-hard fans heb je toch vaak een bepaald soort volkEn daar knap ik ook echt totaal op af.
Valentina!quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over untuked gesproken. Wie's je fav trouwens?
We hebben een poll met o.a. theatermama, Steve en Jerruh
Als je gewoon op zondag lekker samenvattingetjes kijkt en verder misschien met het EK/WK all out gaat vind ik het prima hoor. Maar het is vaak geen hobby maar een "lifestyle".quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarentegen kan ik me ook wel vinden in Bram en G_E qua voetbal, want onder die die-hard fans heb je toch vaak een bepaald soort volkEn daar knap ik ook echt totaal op af.
Maar alle marokkanen zijn ook slechtquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dan knap je gewoon af op een bepaald soort volk. GE transformeert dat - zeer begrijpelijke - feit vervolgens echter om tot een soort 'alle Marokkanen zijn slecht' generalisatie. Komt een beetje simpel over allemaal.
Eeehhh... dat is niet wat ik heb gezegd.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dan knap je gewoon af op een bepaald soort volk. GE transformeert dat - zeer begrijpelijke - feit vervolgens echter om tot een soort 'alle Marokkanen zijn slecht' generalisatie. Komt een beetje simpel over allemaal.
Bedankt voor je mening Hans.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar alle marokkanen zijn ook slecht
Wel bovengemiddeld slechtquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:29 schreef Kaas- het volgende:
De Geertjes komen direct af op het grapje van Bram als strontvliegen op een drol.
ook weer niet allemaalquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je moet wel even goed lezen.quote:
Mooie failquote:Op donderdag 11 mei 2017 11:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Omg. Was net 1.5 uur aan het streamen, had ik de verkeerde client op streamen geklikt. Mensen hebben dus enkel mijn logo 1.5 uur kunnen bewonderen en niet de games die ik speelde
Wat verwacht je ermee te bereiken? Als je meer wil dan vrienden zijn dan moet het buiten de klik ook wel practisch te doen zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:01 schreef TwisterNederland het volgende:
Misschien dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Ik ben al een tijdje met een leuke jongen aan het praten en het klikt wel goed, maar het begint een beetje stroef te lopen. We willen elkaar al een tijdje ontmoeten maar eerst was ik druk met tentamen en opdrachten (compleet vermeukt btw), nu is hij druk dus onze agenda's matcht op het moment ook niet. Ook is de afstand het halve land door, zoals alles vanuit Groningen gezien, wat ook niet echt meehelpt.
Ik zit nu af te vragen wat ik ermee moet.
Als het klikt meer dan vrienden, ja. En wat jij noemt is inderdaad wel een dingetje. Maar daar moet wel uit te komen zijn, denk ik.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat verwacht je ermee te bereiken? Als je meer wil dan vrienden zijn dan moet het buiten de klik ook wel practisch te doen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |