Oh hier waren we daar ook heel duidelijk in hoor: was vooral praktisch qua papierwerk met de kleinequote:Op woensdag 10 mei 2017 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het juist een beetje een gek gebruik, het (hoog)zwanger trouwenalsof je dan ineens "moet" of dan pas beseft dat je bij elkaar wil blijven. Ik heb het gedaan op de dag dat we met anticonceptie stopten
ik vier zulke feestjes toch op een manier die niet zwanger-compatibel zijn
Haha echt exact dit ja!quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:23 schreef Sylver_ het volgende:
Ik ben ook getrouwd toen ik 6 maanden zwanger was. Maar dat was toch meer een 'papieren' bruiloft. We hoefde allebei niet zo nodig te trouwen, maar toen bleek dat het wel makkelijk is als je kinderen hebt, dan is het erkennen en gezag in 1 keer geregeld.
Als we gewoon ergens een handtekening op een papiertje konden zetten was het ook goed geweestNu zat er wel een kleine officiële ceremonie bij en verplicht 2 getuigen regelen.
Achteraf vind ik het wel leuk om getrouwd te zijnMaar een echte bruiloft hoeft van mij toch echt niet.
Edit: wat Twist zegt dus
Zo ging het hier ongeveer. Ik was eigenlijk helemaal niet bezig met het idee van trouwen, dus toen mijn man op een knie ging met ring en bloemen was dat best even een schok. Maar onze bruiloft was fantastisch en ik vind het idee van getrouwd zijn met hem nog elke dag fijn.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:01 schreef Nolita het volgende:
Rena gefeliciteerd met je verloving! ik hoef niet perse te trouwen maar zou het onwijs gaaf vinden om gevraagd te worden, zonder mijn aandringen dus. Ik zie dan een romantisch beeld voor me dat hij het echt wil. Dus wie weet, ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |