SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
![]()
sorry Tagliano, zo beter?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dit is beter jaquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:24 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
sorry Tagliano, zo beter?
Gelukkig de fysio danMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
inderdaad de fysio Ronaldquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is beter ja
Gelukkig de fysio danFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Gedaan omdat de finale niet Vermeer isquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:24 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
sorry Tagliano, zo beter?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
gaan we nu alle dumpert comments herhalen?quote:
Die frenky is nog wel erg JongFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wel fijn dat na jaren ruziën met JR en consorten over dat Ajax zogenaamd nooit meer een Europese finale zou kunnen halen het geschil misschien dit jaar al in mijn voordeel beslecht wordt
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die parasiterende fimpjesjatters van dumpert steunen door die gedrochtensite te bezoekenquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gaan we nu alle dumpert comments herhalen?
Die frenky is nog wel erg Jong
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:28 schreef Dven het volgende:
Wel fijn dat na jaren ruziën met JR en consorten over dat Ajax zogenaamd nooit meer een Europese finale zou kunnen halen het geschil misschien dit jaar al in mijn voordeel beslecht wordtwelke wil je?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, United krijgt bijna geen goal tegen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik zie ze dan juist verliezen
Ze scoren er ook bijna geen, maar die gaan thuis echt niet verliezen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Als we het niet halen wel een klein traumaatje hoorquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:28 schreef Dven het volgende:
Wel fijn dat na jaren ruziën met JR en consorten over dat Ajax zogenaamd nooit meer een Europese finale zou kunnen halen het geschil misschien dit jaar al in mijn voordeel beslecht wordtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
"nooit" is ook wel een hele lange tijd...quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:28 schreef Dven het volgende:
Wel fijn dat na jaren ruziën met JR en consorten over dat Ajax zogenaamd nooit meer een Europese finale zou kunnen halen het geschil misschien dit jaar al in mijn voordeel beslecht wordtTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Alle vierquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan verscheur ik mijn teletekst-abonnementquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als we het niet halen wel een klein traumaatje hoor"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
"nooit" is ook wel een hele lange tijd..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
![]()
krijg er met de minuut meer zin in... jammer dat het morgen pas is. Voelt als een wedstrijddag vandaagFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
offtopic maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door mokkiemok op 10-05-2017 16:09:20 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:49 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Nieuwe thuisshirt en broek vermoedelijk met grijze strepen ipv rood![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:49 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Nieuwe thuisshirt en broek vermoedelijk met grijze strepen ipv rood
Smooffwooblabalurg![]()
Tering, ik ga echt dood van de zenuwen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
En vooral biddenHopen dat ze daar in 1e helft eentje erin kunnen prikken.
![]()
Ik zit in het buitenland (usa) en kon de vorige partij geen sportbar vinden waar ze Ajax uitzenden. Kan je deze wedstrijd legaal kopen? Iemand die dat weet.![]()
Foxsports.nl en VPN?quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik zit in het buitenland (usa) en kon de vorige partij geen sportbar vinden waar ze Ajax uitzenden. Kan je deze wedstrijd legaal kopen? Iemand die dat weet.![]()
Het zou gewoon op ESPN in Amerika moeten uitgezonden worden als ik het zo bekijk. ESPN en FOX hebben iig de rechten in Amerika.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik zit in het buitenland (usa) en kon de vorige partij geen sportbar vinden waar ze Ajax uitzenden. Kan je deze wedstrijd legaal kopen? Iemand die dat weet.
Edit:
Lyon
Lyon (0-0-1)
AGG(1-4)
3:05p ET
FS2
Ajax
Ajax (1-0-0)
Foxsports 2 dus
God ik heb echt niets te doen om het wachten dragelijk te maken.![]()
Onze interne klok is afgesteld op precies één week tussen EL knockout wedstrijdenquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:40 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
krijg er met de minuut meer zin in... jammer dat het morgen pas is. Voelt als een wedstrijddag vandaag![]()
![]()
Dit is een prima shirtquote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Lekker shirt hoor iddquote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:30 schreef Tchock het volgende:
Ik ben geen Ajacied en zelfs ik ben nerveus.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Is er hier al iemand die iets voor Stockholm heeft geregeld? Hoor om mij heen velen die al een vlucht geboekt hebben maar dat durf ik nog niet aan. Vrees wel dat de prijs nog een stuk omhoog gaat na morgen. Ik heb alleen wel vast een hotelletje met annulerings mogelijkheid geregeld.![]()
Al meerderen las ik al. Als je er niet gerust op bent, boek de tickets, zet 100 euro op Lyon. Als het dan niet doorgaat win je alles terug. Zo wel, kost het je slechts 100 meer.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:30 schreef El-Capone het volgende:
Is er hier al iemand die iets voor Stockholm heeft geregeld? Hoor om mij heen velen die al een vlucht geboekt hebben maar dat durf ik nog niet aan. Vrees wel dat de prijs nog een stuk omhoog gaat na morgen. Ik heb alleen wel vast een hotelletje met annulerings mogelijkheid geregeld.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
niet voor 020 nee.......quote:
ik hoop dat julllie een pak slaag krijgen
ik ben die schone helemaal zat"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Klaas is bang, Feyenoord gaat het weggeven.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niet voor 020 nee.......
ik ben die schone helemaal zatDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat een woede Klaas.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niet voor 020 nee.......
ik ben die schone helemaal zatOh.![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Klaas is bang, Feyenoord gaat het weggeven.quote:
ik maak maar een geintje
als ajax morgen verder komt dan is dat goed voor het nederlands voetbal en dus ook voor rotterdam."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
![]()
Artikeltje over Ajax met Vd Sar en Bosz @ The Guardian. https://www.theguardian.c(...)yon?CMP=share_btn_tw![]()
Mooi stuk, jammer van die genant arrogante reacties er onderquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Artikeltje over Ajax met Vd Sar en Bosz @ The Guardian. https://www.theguardian.c(...)yon?CMP=share_btn_tw![]()
Zo spannend, morgenavond. Ik ga er heerlijk achter zitten. Mooiste avond van de week!
Oh sorry, hadden we het niet over de Europa League?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.![]()
Lyon selecteert maar twee centrale verdedigers en laat Mammana thuis, sowieso hetzelfde centrum als de thuiswedstrijd dus![]()
Of een verdediger minder natuurlijkquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:48 schreef Wave103 het volgende:
Lyon selecteert maar twee centrale verdedigers en laat Mammana thuis, sowieso hetzelfde centrum als de thuiswedstrijd dusMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Atleti zet enorm druk op Real, ben bang dat dat morgen ook zo gaat uitzien voor de thuisclub..Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Als die verdediging niet aan kan sluiten (waar ik een klein beetje vanuit ga) zou dat wel eens in het voordeel van Ajax kunnen erkenquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Atleti zet enorm druk op Real, ben bang dat dat morgen ook zo gaat uitzien voor de thuisclub..Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klopt. Lekker eigen spel spelen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als die verdediging niet aan kan sluiten (waar ik een klein beetje vanuit ga) zou dat wel eens in het voordeel van Ajax kunnen erkenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als Veltman morgen ook een penalty veroorzaakt ga ik jankenquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als die verdediging niet aan kan sluiten (waar ik een klein beetje vanuit ga) zou dat wel eens in het voordeel van Ajax kunnen erken
Zie 't nog wel gebeurenCuz I'm Mr. Brightside![]()
Die Mammana was altijd een groot talent tochquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:48 schreef Wave103 het volgende:
Lyon selecteert maar twee centrale verdedigers en laat Mammana thuis, sowieso hetzelfde centrum als de thuiswedstrijd dusOh.![]()
Dit soort scenario's wil ik niet aan denken. Tenzij het toch al 0-2 is in de 78e minuut ofzoquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als Veltman morgen ook een penalty veroorzaakt ga ik janken
Zie 't nog wel gebeurenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb me al ingesteld op minimaal drie grote persoonlijke fouten van Veltman.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als Veltman morgen ook een penalty veroorzaakt ga ik janken
Zie 't nog wel gebeurenOh.![]()
gewoon charteren.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:30 schreef El-Capone het volgende:
Is er hier al iemand die iets voor Stockholm heeft geregeld? Hoor om mij heen velen die al een vlucht geboekt hebben maar dat durf ik nog niet aan. Vrees wel dat de prijs nog een stuk omhoog gaat na morgen. Ik heb alleen wel vast een hotelletje met annulerings mogelijkheid geregeld.![]()
Natuurlijk speelt die.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:
En misschien speelt Veltman niet eens, weten wij veelOh.![]()
Als zij een mannetje minder opstellen in de verdediging en Ajax zo hoog druk zet, dan kan Lyon die bal nergens kwijt en wordt er continu de lange bal gespeeld. En die bal winnen is 50/50, dus dat zou wel lekker zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als die verdediging niet aan kan sluiten (waar ik een klein beetje vanuit ga) zou dat wel eens in het voordeel van Ajax kunnen erken
Over 24 uur kunnen we hopelijk zeggen dat we in de finale staan!!!!
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Kijk en huiver:
http://www.ajax.nl/stream(...)ghts-rostov-ajax.htm
Conclusie: Onana en Sánchez zijn een zegen en brengen veel meer rust en Bazoer, Gudelj en El Ghazi zijn gelukkig opgerotWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik zie Gudelj en Veltman wel schutteren maar wat doen Bazoer en El Ghazi dan verkeerd in dat filmpje?quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:54 schreef FireFox1 het volgende:
Kijk en huiver:
http://www.ajax.nl/stream(...)ghts-rostov-ajax.htm
Conclusie: Onana en Sánchez zijn een zegen en brengen veel meer rust en Bazoer, Gudelj en El Ghazi zijn gelukkig opgerotwooblabalurg![]()
Heb je ook Riedewald zien schutteren? Bazoer en El Ghazi waren nauwelijks in de samenvatting te zien, dát was het probleem. Ziyech is ook echt een verademing om te zien tov Gudelj. Het was ook zienswijze een totaal ander Ajax.quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie Gudelj en Veltman wel schutteren maar wat doen Bazoer en El Ghazi dan verkeerd in dat filmpje?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Schreeuw de longen uit jullie lijf aub. Ajax heeft jullie keihard nodig.quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:28 schreef Leonos het volgende:
We zijn in Nancy! Nog vier uurtjes. #WZAWZDB
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat was de wedstrijd die Riedewald reserve maakte.quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je ook Riedewald zien schutteren? Bazoer en El Ghazi waren nauwelijks in de samenvatting te zien, dát was het probleem. Ziyech is ook echt een verademing om te zien tov Gudelj. Het was ook zienswijze een totaal ander Ajax.
Vind het niet zo veelzeggend dat je ze weinig ziet. Ik zie niemand van Ajax iets goeds doen in die paar highlights. Voornamelijk natuurlijk omdat Ajax die wedstrijd echt slecht was. Dan lijkt het al gauw nergens op. Maar als jij hierdoor nog blijer bent met de transfers prima toch.wooblabalurg![]()
Nou blij, blij, Ajax is er niet bepaald slechter op geworden sinds het vertrek van die trio, of wel dan?quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat was de wedstrijd die Riedewald reserve maakte.
Vind het niet zo veelzeggend dat je ze weinig ziet. Ik zie niemand van Ajax iets goeds doen in die paar highlights. Voornamelijk natuurlijk omdat Ajax die wedstrijd echt slecht was. Dan lijkt het al gauw nergens op. Maar als jij hierdoor nog blijer bent met de transfers prima toch.
Ondanks dat het spel nog altijd niet even top is, is Ajax al een tijdje niet meer door de ondergrens gezakt. Alleen Excelsior-uit was van bedenkelijk niveau.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
We gaan zeker laten merken dat we er zijn hoor, geen stressquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schreeuw de longen uit jullie lijf aub. Ajax heeft jullie keihard nodig.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
We gaan zeker laten merken dat we er zijn hoor, geen stressHelden
[ Bericht 4% gewijzigd door FireFox1 op 11-05-2017 01:47:53 ]What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Bazoer had ik nog wel een bruikbare back-up gevonden.quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou blij, blij, Ajax is er niet bepaald slechter op geworden sinds het vertrek van die trio, of wel dan?
Ondanks dat het spel nog altijd niet even top is, is Ajax al een tijdje niet meer door de ondergrens gezakt. Alleen Excelsior-uit was van bedenkelijk niveau.
Maar je kan ook zeggen dat door zijn vertrek meer minuten over blijven voor spelers als VdBeek, Nouri, De Jong.
Onana, Sanchez, Ziyech en Dolberg zijn enorme aanwinsten gebleken tov wat er stond.
Dat helpt wel om die ondergrens te vermijden.wooblabalurg![]()
Dus uiteindelijk ben je het met mij eensquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bazoer had ik nog wel een bruikbare back-up gevonden.
Maar je kan ook zeggen dat door zijn vertrek meer minuten over blijven voor spelers als VdBeek, Nouri, De Jong.
Onana, Sanchez, Ziyech en Dolberg zijn enorme aanwinsten gebleken tov wat er stond.
Dat helpt wel om die ondergrens te vermijden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Daarbij is Excelsior uit natuurlijk gewoon een erg lastige wedstrijdquote:Op donderdag 11 mei 2017 01:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou blij, blij, Ajax is er niet bepaald slechter op geworden sinds het vertrek van die trio, of wel dan?
Ondanks dat het spel nog altijd niet even top is, is Ajax al een tijdje niet meer door de ondergrens gezakt. Alleen Excelsior-uit was van bedenkelijk niveau.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Lyon is wel erg druk bezig met mentale spelletjes op dit moment. Hopelijk starten we lekker fel vanavond![]()
1e minuut 0-1 dan gaat het broekje uit.quote:Op donderdag 11 mei 2017 08:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lyon is wel erg druk bezig met mentale spelletjes op dit moment. Hopelijk starten we lekker fel vanavondFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik word er zo verdrietig van dat die Veltman waarschijnlijk weer in de basis zet, maar hij zal er vast een reden voor hebben.
Welke, denken jullie?Amen.![]()
Ik denk dat Tete speeltquote:Op donderdag 11 mei 2017 09:07 schreef Jivis het volgende:
Ik word er zo verdrietig van dat die Veltman waarschijnlijk weer in de basis zet, maar hij zal er vast een reden voor hebben.
Welke, denken jullie?![]()
Meer vertrouwd met het spelletje.quote:Op donderdag 11 mei 2017 09:07 schreef Jivis het volgende:
Welke, denken jullie?
Tete heeft meer potentie maar wordt wel wat overdreven ten opzichte van Veltman.
Veltman gaat verkocht worden dus is beter voor zijn transferwaarde.
Ik ben fan van Tete, maar het is nou ook weer niet zo dat hij 10 klasse beter is dan Veltman. Dat weet je pas bij een seizoen lang in het boszspel.
In potentie is het erg leuk allemaal en ik zou ook de voorkeur aan Tete geven. Maar ik snap best dat Bosz Veltman laat staan.
Tete moet gewoon eerlijk tegen zichzelf zijn en de minuten die hij maakt gewoon laten zien dat hij het waard is en als Veltman vertrekt is hij duidelijk eerste keus.
zou het raar vinden dat wanneer Veltman vertrekt Tete ook weg gaat, voor zijn carrière beter als hij blijft.
Laten we nu eens ophouden met dat tete gehype, ja hij is een goede rechtsback, ja hij heeft de minuten die hij heeft gemaakt prima ingevuld. Maar het is nu ook weer niet zo dat Veltman er helemaal niks van kan, maakt vaak prima keuzes en tete maakt ook best wel wat foutjes.
in potentie is tete beter en is ook vaak minder reactief en doet meer op gevoel, in tegenstelling tot Veltman die vaak "lui"verdedigd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tering wat een wansmaak heb jij.quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:20 schreef Iwanius het volgende:
Nog beter:
Ik vind dit een perfect nummer voor een dag als vandaag waar de stap naar de Europese finale wordt gezet door ons aller AFC Ajax. En na vandaag is het zondag?:
[ afbeelding ]
landstitel?
![]()
![]()
Zenuwachtig! Vanavond lekker der op klappen daar in Lyon!I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
kan je ergens de persco terug kijken?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je het nou hebt over "give me clever players" dan is Veltman het schoolvoorbeeld van hoe het niet moet. Hoe vaak die wel niet domme overtredingen maakt en gevaarlijke vrije trappen weggeeft en kaarten pakt. Je kan zeggen dat die weede gele tegen schalke licht gegeven is, maar je moet dat risico nooit nemen. In principe schakelt hij op dat moment ajax gewoon uit. Het is dat die duitsers verzuimen het af te maken. Dat mag gewoon niet gebeuren in die situatie.
Tete kan aanvallend dan weer erg weinig. Maar maakt minder van dit soort cruciale fouten en is kwa felheid en voor zijn man komen in mijn optiek net zo goed.![]()
Succes vanavond
Hopelijk niet zo'n begin als real tegen atletico gister
ik gok... 3-1 voor lyon. Denk dat winnen vrij lastig is daar (al dacht ik dat over de thuiswedstrijd ook..)
![]()
![]()
De Franse pers is ook pissig op de Nederlandse media![]()
![]()
http://nos.nl/artikel/217(...)n-oefenpotje-is.html"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Die EL tune gaat dus goddomme ook mijn hoofd niet meer uitMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
HUILENquote:Op donderdag 11 mei 2017 10:30 schreef TLC het volgende:
De Franse pers is ook pissig op de Nederlandse media![]()
![]()
http://nos.nl/artikel/217(...)n-oefenpotje-is.html![]()
Ze doen er in Frankrijk ook echt alles aan om een soort vijandige sfeer te creëren, terwijl de realiteit is dat wij ons allerminst zeker voelen van de finale. Wat zou het lekker zijn om in de 5de minuut een rommel goal te scoren uit een corner.![]()
Nieuwe uitshirtje is wel![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso kopen.
Als de geruchten van het thuisshirt kloppen wordt dat dan weer wel de allerlelijkste ooit
quote:Op donderdag 11 mei 2017 10:32 schreef Tagliano het volgende:
Die EL tune gaat dus goddomme ook mijn hoofd niet meer uit. Kan beter de CL tune hebben
Hey
Forum Opties Forumhop: Hop naar: