Jumpcut midden in de actie, inclusief het geluid van het alarm. Heel effectief om te ervaren wat zij ervaart met het plots wakker schrikken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 08:57 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ja, dat zag er echt tof uit inderdaad. Nog maar eens terugkijken hoe dat nou precies gedaan werd
Dat lijkt me niet. Hij gaat naar het verzekeringsbureau zonder zijn polisnummer. Daarnaast noemt hij alleen zijn achternaam, wat hij anders nooit doet, zodat ze eerst Chucks naam ziet en noemt. Zo kon hij later beginnen over Chuck en had zij meteen Chucks gegevens op het scherm.quote:
Interessante uitleg, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:08 schreef Eejit het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Hij gaat naar het verzekeringsbureau zonder zijn polisnummer. Daarnaast noemt hij alleen zijn achternaam, wat hij anders nooit doet, zodat ze eerst Chucks naam ziet en noemt. Zo kon hij later beginnen over Chuck en had zij meteen Chucks gegevens op het scherm.
Komt goed uit, want dan zitten we een weekje op Cyprus.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:07 schreef Tourniquet het volgende:
Nu 2 weken wachten, volgende week geen aflevering ivm Memorial Day.
Ik hoop niet op het Noord-Cyprusquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt goed uit, want dan zitten we een weekje op Cyprus.
Nog een week wachten.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:07 schreef Tourniquet het volgende:
Nu 2 weken wachten, volgende week geen aflevering ivm Memorial Day.
Oja dat is vandaag.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:03 schreef avotar het volgende:
Zo kun je house of cards de aandacht geven die het verdiend <3
Ja, ik ook, hele dag al. Zat er helemaal klaar voor, wijntje erbij, voetjes omhoog, en toen stond BCS opeens niet meer tussen "continue watching". Wat een nare teleurstelling.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Keek echt uit naar de nieuwe aflevering
Dan wacht ik wel gewoon een weekjequote:Op zondag 4 juni 2017 23:02 schreef kladderadatsch het volgende:
Wel hoor, ik heb hem ook al gezien. Komt van de Spaanse TV waar de aflevering vorige week dus wél gewoon uitgezonden is. Beetje irritant dat er hardcoded ondertitels (in het spaans) bij zitten, maar dat mag de pret niet drukken.
Zat net ook bijna een aflevering te ver ( mijn Netflix is afgelopen ) dus via Series Cravings kijk ik nu even tijdelijk, tot ik na de vakantiedagen gewoon Netflix weer activeer.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:02 schreef kladderadatsch het volgende:
Wel hoor, ik heb hem ook al gezien. Komt van de Spaanse TV waar de aflevering vorige week dus wél gewoon uitgezonden is. Beetje irritant dat er hardcoded ondertitels (in het spaans) bij zitten, maar dat mag de pret niet drukken.
Hij was aan het werk op die bouwplaats voor de schoolkinderen, waar een vrouw vertelde dat haar man verdwenen is en waarschijnlijk dood. Lijkt er dus op dat Mike die kerel heeft omgelegd of in ieder geval begraven. Door wroeging legt hij het nu bloot.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:31 schreef Rmie het volgende:
Wat deed Mike in de woestijn met een metaal detector? Ik geloof dat ik iets gemist heb.
Die man van die vrouw was al jaren geleden overleden. Toen was Mike nog niet in ABQ. Lijkt me logischer dat hij door dat gesprek terug dacht aan de 'good samaritan' die vorig is omgelegd door Hectors mannen. De vorige aflevering vroeg hij nog iets aan Nacho, waarschijnlijk de locatie waar ze die man begraven hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij was aan het werk op die bouwplaats voor de schoolkinderen, waar een vrouw vertelde dat haar man verdwenen is en waarschijnlijk dood. Lijkt er dus op dat Mike die kerel heeft omgelegd of in ieder geval begraven. Door wroeging legt hij het nu bloot.
Dat lijkt mij logischer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:29 schreef Eejit het volgende:
Die man van die vrouw was al jaren geleden overleden. Toen was Mike nog niet in ABQ. Lijkt me logischer dat hij door dat gesprek terug dacht aan de 'good samaritan' die vorig is omgelegd door Hectors mannen. De vorige aflevering vroeg hij nog iets aan Nacho, waarschijnlijk de locatie waar ze die man begraven hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |