Het vertoont gelijkenissen met dit topic.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
eerst eigen gebied verkankeren, dan emigreren naar een plek waar zij niet willen zijn en wij ze niet willen en dan verneuken de het hier
Mooi gezichtje?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Redelijk lang, zwart haar, zwarte baard, beetje dikkig.
Thats all.
rot op homoquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Wel aardig toen tegen anderen, plek voor iedereen hier
Ben jij zelf toevallig homo?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
rot op homo
Voordat die moslims je van het dak tyfen
Ik lijk een beetje op hemquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
Stimo, mijn nichtje wees me op deze hottie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kleding.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
Stimo, mijn nichtje wees me op deze hottie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik beoordeel anderen eigenlijk nooit op hun kleding, maar ik vind dat soort schoenen zonder sokken altijd heel fout.quote:
Jaloers? LOL.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
Rot op met die bagger hier.
Dacht dat je na 300 ik zoek een man topics wel genoeg aandacht had gekregen.
Mweh. Nee.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Iets teveel van het goede, inderdaad. Maar, dit...![]()
[ afbeelding ]
Ga lekker snuiven of zo.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
Jaloers waarop? Op topics verkankeren met rotzooi?
Ik krijg die opmerking ook vaak, maar ik heb gewoon van die kleine enkelsokjes aanquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik beoordeel anderen eigenlijk nooit op hun kleding, maar ik vind dat soort schoenen zonder sokken altijd heel fout.
Blijkbaar is er toch een 'markt' voor he?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
Jaloers waarop? Op topics verkankeren met rotzooi?
Zijn allochtonen wat jou betreft niet welkom in de gym?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga lekker in de KLB SC verder ofzo.
En neem je allochtonenvriendjes gezellig mee.
Niet als ze dit hele topic verzieken met hun gegeil op aandacht en Marokkaanse borden.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:43 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zijn allochtonen wat jou betreft niet welkom in de gym?
Het zijn wel mooie borden thoughquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet als ze dit hele topic verzieken met hun gegeil op aandacht en Marokkaanse borden.
Daar zijn andere topics voor.
Nee. Gaat om uitstraling. Hij moet dominant zijn. Daarom viel ik op mijn vriend.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Post jouw smaak eens. Ben zo benieuwd. Volgens mij ben je heel kieskeurig?
Ook dominant in gedrag?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Gaat om uitstraling. Hij moet dominant zijn. Daarom viel ik op mijn vriend.
Verliefdheid.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
Damn als ik naar hem kijk voel ik van alles en nog wat in mij.
Aan al het goede komt een eind... Succes met alles jongequote:Op woensdag 10 mei 2017 21:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit doet stiekem gewoon pijn aan m'n hart.
De Gym
Ooit het Broederschap der IJzervreter
Gedegradeerd tot een dikke moslim community
VMS
Ossum
Dreamerbulk
Sap
16meter
Jahr00n
Het ga jullie goed
Ik wens jullie oneindig veel gains
Biceps van 70cm
Oneindig veel naaldjes in de glutes
Gelukkig heb ik JB nog
benader mij privé voor meer infoquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:43 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zijn allochtonen wat jou betreft niet welkom in de gym?
wat voor een helpdesk opstelling werk jij mee manquote:
Bzzzzt electricty.quote:Op donderdag 11 mei 2017 10:15 schreef no1uknow het volgende:
echt een kankerreeks dit maar
hahahahaha montelly wat een kkclub dat feyenoord 3-0
Lui volk.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef stinkie het volgende:
Vandaag toont maar weer aan dat die mocro's echt niet voor 12 uur hun nest uitkomen he
Wat is er loos met je en je ziekelijke obsessie voor Marokkanen. Het is 11.53 en ik ben al wakker hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:39 schreef stinkie het volgende:
Vandaag toont maar weer aan dat die mocro's echt niet voor 12 uur hun nest uitkomen he
Waarom laat je je zo opfokken.quote:Op donderdag 11 mei 2017 11:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat is er loos met je en je ziekelijke obsessie voor Marokkanen. Het is 11.53 en ik ben al wakker hoor.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
2 van die grote Danone toetjes bevatten hoeveel kcal?
http://lmgtfy.com/?q=Calorie%C3%ABn+danoontjequote:Op donderdag 11 mei 2017 17:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
2 van die grote Danone toetjes bevatten hoeveel kcal?
Hehe, ik mag jou wel.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Lees de verpakking.
Tevens zou ik in dit geval niet zo zeer op de kcal letten, wel op het suikergehalte.
Hoe is met sollicitatie afgelopen?quote:
Gewoon niks meer gehoord?quote:
Alvast bedankt vanuit de boot ergens voor de kust van Libië.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:01 schreef stinkie het volgende:
Jaaaaa ook vandaag weer een fijne dag waarin ik de Wajong, Mieles, ziektekosten en andere shit voor jullie mag verdienen
Dank!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:01 schreef stinkie het volgende:
Jaaaaa ook vandaag weer een fijne dag waarin ik de Wajong, Mieles, ziektekosten en andere shit voor jullie mag verdienen
Mensen die teren op anderenquote:
Toetsenbord en muis zien er nogal ongebruikt uit, bro.quote:
Dat klopt, ik heb MT functie, delegeer werk graag naar anderen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Toetsenbord en muis zien er nogal ongebruikt uit, bro.
Hoe de neuk doe je dat?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:40 schreef stinkie het volgende:
Toch maar eens kijken of ik dit jaar onder de 25% IB kan blijven
agos, je bent weggepromoveerd naar middle managementquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb MT functie, delegeer werk graag naar anderen.
elke regeling uitmelken die je kan vinden. Lukt alleen als ondernemer voor de IB. Afgelopen jaar 36%, daarvoor 29% geloof ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoe de neuk doe je dat?
Ik ben ook wel klaar met het jaarlijks voor 25-30K sponsoren van de poster hier.
Tesla aangeschaft?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
elke regeling uitmelken die je kan vinden. Lukt alleen als ondernemer voor de IB. Afgelopen jaar 36%, daarvoor 29% geloof ik.
nee dan kom je nog veel lager uit. Btw, KIA, groenregelingen. Evt versneld afschrijven als starterquote:
voor massa vragen moet je bij stimo of magrabijnse zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:58 schreef Lightweight het volgende:
Kennen jullie een goed sportschema voor wat kracht en massa? Ben tijdje gestopt en wil wel weer beginnen.
http://azizshavershian.com/about-zyzz/zyzz-workout/quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:58 schreef Lightweight het volgende:
Kennen jullie een goed sportschema voor wat kracht en massa? Ben tijdje gestopt en wil wel weer beginnen.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:58 schreef Lightweight het volgende:
Ok bedankt! Ik ging altijd naar Steelworks of Hercules. Is echt weer lang geleden.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
- squat, lunges, bankdrukken, flys, BOR, deadlift, shoulder dumbbell press, bicep barbell curl, skull crushers, buikmeuk naar keuze.
Brotip: niet teveel geld uitgeven aan supplementen en dat geld besteden aan een fastoenlijke gym i.p.v. BasicFit, Fit-4-Fit of andere pauperholen. Soberso geen Body&Fit shop.
Als supp. kan ik Whey van B&F shop aanbevelen 👍🏼💪🏼quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:58 schreef Lightweight het volgende:
Jij wel jaquote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als supp. kan ik je Whey van B&F aanbevelen shop👍🏼💪🏼
pfff deze rijke tataquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoe de neuk doe je dat?
Ik ben ook wel klaar met het jaarlijks voor 25-30K sponsoren van de poster hier.
of gewoon antwoord kunnen geven op de vraag wat je toegevoegde waarde is voor het team. He dimaquote:
Dat is wel erg kort door de bocht.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
of gewoon antwoord kunnen geven op de vraag wat je toegevoegde waarde is voor het team. He dima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Zou oud ben ik nou ook weer niet.quote:
Hoe lang nog tot vut?quote:
Vut bestaat allang niet meer bro.quote:
Dit. Complete anti-RSI-certified outfit, maar gebruiken: ho maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |