Beter arm en gezond dan rijk en ziek.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Beter rijk en gezond dan arm en ziek zeg ik altijd maar.
Nou, dat was echt zo. Een paar maanden geleden (of een half jaar). Je kwam hier koud binnen en je schopte meteen wild om je heen. Laten wij elkaar niet voor Roomser dan de Paus uitmaken.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stoker 2. Waarom kwam ik voor je op?
Zoek het lekker zelf uit voortaan..
Gezond heeft men niet in de hand, dus als dan liever rijk.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Beter rijk en gezond dan arm en ziek zeg ik altijd maar.
Is gewoon goed.quote:
Gast, serieus. Zoek het uit.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou, dat was echt zo. Een paar maanden geleden (of een half jaar). Je kwam hier koud binnen en je schopte meteen wild om je heen. Laten wij elkaar niet voor Roomser dan de Paus uitmaken.
Telt hij voor twee of zo?quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bijna... Groepseks met Mortaxx zou mijn TT zijn geweest
Zie, deze chat doet mij veel te veel aan mezelf twijfelen. Moet oppassen dat ik niet eindig met een minderwaardigheidscomplex.quote:
Sorry hoor ik weet er ja niks vanaf van het schrijven ik praktiseer liever.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
In het Nederlands is het seks, niet sex..
Ik doe sowieso niet aan goepsseks, dus jullie zoekn het samen maar uit...quote:
Daar zal ik je ondanks alles eeuwig dankbaar voor zijn. Ik weet niet wat je bezielde en jijzelf w.s. ook niet liefste. Maar toch voelde je in je hart dat dat de enige juiste optie was. Dat is mooi en zal ik nooit vergeten.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voor je opkomen terwijl ik geen dikke fan van je ben is al kut.
Wordt nogal een worstenfeestje zo hè.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet aan goepsseks, dus jullie zoekn het samen maar uit...
Ik weet uitermate prima wat me bezielde.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Daar zal ik je ondanks alles eeuwig dankbaar voor zijn. Ik weet niet wat je bezielde en jijzelf w.s. ook niet liefste. Maar toch voelde je in je hart dat dat de enige juiste optie was. Dat is mooi en zal ik nooit vergeten.
xxx
quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gast, serieus. Zoek het uit.
Voor je opkomen terwijl ik geen dikke fan van je ben is al kut. Niemand waardeert het. Jij niet en zij niet.
Ik laat het voortaan. Dag, Bart..
Dit doet me echt denken aan de relatieperikelen die ik soms meekrijg van de 14 jarige meisjes die ik training geefquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Daar zal ik je ondanks alles eeuwig dankbaar voor zijn. Ik weet niet wat je bezielde en jijzelf w.s. ook niet liefste. Maar toch voelde je in je hart dat dat de enige juiste optie was. Dat is mooi en zal ik nooit vergeten.
xxx
Klep dicht John.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:28 schreef john2406 het volgende:
Helemaal vergeten van dat woord een TR te maken, doe ik het voordat het verder uit de hand lopen doet?
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wordt nogal een worstenfeestje zo hè.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Dit doet me echt denken aan de relatieperikelen die ik soms meekrijg van de 14 jarige meisjes die ik training geef
Sausagefesten.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wordt nogal een worstenfeestje zo hè.
twitter:williamjordann twitterde op woensdag 10-05-2017 om 00:29:48Sessions' deputy AG says Comey was fired for speaking out on July 5th. Here's Sessions on July 7th saying he erre… https://t.co/sq5FHGvgSF reageer retweet
Watvoor training?quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Dit doet me echt denken aan de relatieperikelen die ik soms meekrijg van de 14 jarige meisjes die ik training geef
sprint/horden/estafette (atletiek).quote:
Klinkt beter idd. Zo zei een vriend van mij dat ook altijd.quote:
Zij?quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klinkt beter idd. Zo zij een vriend van mij dat ook altijd.
Die maak ik ook vaak.quote:
Om over Nederlands en leer maar te zwijgen.quote:
Niks. En jij zou naar bed.quote:
Owh?quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Om over Nederlands en leer maar te zwijgen.
Omdat dit verre van je eerste fout is?quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Da's gewoon vermoeidheid. Waarom moet je gelijk weer zo'n houding nemen?
Officiele verklaring is dus dat comey niet goed is voor het betrouwbare gezicht van de FBI. Trump heeft dus gewacht op dat artikel dat comey fouten heeft gemaakt in onderzoek naar clinton.twitter:nytmike twitterde op woensdag 10-05-2017 om 00:28:31WH and DOJ had been working on firing Comey since at least last week. Sessions had been working to come up with reasons. reageer retweet
Zeer juist. Slaap wel. Ondanks alles.quote:
D en t-foutjes, daar neem ik alle verantwoordelijkheid voor. Neem me die vooral kwalijk maar dit is gewoon onder de gordel trappen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat dit verre van je eerste fout is?
Pics?quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:39 schreef Japie77 het volgende:
Potverdrie die date die ik laatst had was me toch een mooie vrouw.
Zij ipv zei is onder de gordel?quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
D en t-foutjes, daar neem ik alle verantwoordelijkheid voor. Neem me die vooral kwalijk maar dit is gewoon onder de gordel trappen.
Alles wat Trump doet stinkt dus da's niet echt wereldschokkend. Schijnbaar is Comey toch niet meegaand genoeg voor Trump. Wordt vast een leuk schouwspel wie zijn opvolger wordtquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
En nu geeft hij dit juist als reden dat COMEY moet vertrekken, zaakje stinkt
En nadat niet meer?quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:39 schreef Japie77 het volgende:
Potverdrie die date die ik laatst had was me toch een mooie vrouw.
Dit wordt een dikke vette rel.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alles wat Trump doet stinkt dus da's niet echt wereldschokkend. Schijnbaar is Comey toch niet meegaand genoeg voor Trump. Wordt vast leuk wie zijn opvolger wordt
Omdat 't zo overduidelijk een vermoeidheidsfoutje is. Doen alsof dat niet zo is, is gewoon onder de gordel trappen. Daar zit een motief achter volgens mij. Kan jij wel zonder conflict eigenlijk? Introspectie is misschien op z'n plaats. Zoek anders gewoon terug op user; LelijKnap i.c.m. 'zei' en/of 'zij'.quote:
quote:
is een dikke vette reltwitter:JoeNBC twitterde op woensdag 10-05-2017 om 00:43:33Republicans trying to whitewash this gross abuse of power, stop.The President is trying to kill the investigation into his ties
Russia. reageer retweet
Voorzichtig LK. Nu heb je Whiskers wel als vijand. Ze kan niet zo goed tegen kritiek.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omdat 't zo overduidelijk een vermoeidheidsfoutje is. Doen alsof dat niet zo is, is gewoon onder de gordel trappen. Daar zit een motief achter volgens mij. Kan jij wel zonder conflict eigenlijk? Introspectie is misschien op z'n plaats. Zoek anders gewoon terug op user; LelijKnap i.c.m. 'zei' en/of 'zij'.
Was een kortdurend interbellum dan.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Voorzichtig LK. Nu heb je Whiskers wel als vijand. Ze kan niet zo goed tegen kritiek.
Ik vraag me af of de groep die er wel toe bereid is ook nog onder te delen valt in subgroepen; want willen die eigenlijk wel hetzelfde? De economische malaise zal voor alle centraal staan, maar hoe staan ze tegenover migratie e.d.? Speelt in het Zuiden wrs veel minder een rol, maar toch. Vraag me af of ze een gezamenlijke vlag kunnen bedenken.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:48 schreef Japie77 het volgende:
Ik denk dat dat cijfer in Nederland onder de 10% zit trouwens. Stelletje watjes zijn we ook.
O wacht rond de 30%. Valt me mee.
Waarover wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens mij ga ik daar altijd nog zelf over..
Hoppa, gaan we weer met de Xenofobie en ergerquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je de groep die er wel toe bereid is ook nog onder te delen valt in subgroepen; want willen die eigenlijk wel hetzelfde? De economische malaise zal voor alle centraal staan, maar hoe staan ze tegenover migratie e.d.? Speelt in het Zuiden wrs veel minder een rol, maar toch. Vraag me af of ze een gezamenlijke vlag kunnen bedenken.
Huh, dit heeft toch niks met mijn mening over migratie te maken?quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoppa, gaan we weer met de Xenofobie en erger
Knip en plak. Incl taafouten.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoppa, gaan we weer met de Xenofobie en erger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2017 01:01:14 ]
begrafenis fortuyn?quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:58 schreef remlof het volgende:
10 mei. Een datum met een flinke zwarte rand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geprobeerd om het over amerikaas nieuwste politieke rel, dat vond jij blijkbaar niet interessant en je ging stoer doen over je blocklist.quote:Op woensdag 10 mei 2017 01:04 schreef remlof het volgende:
Waarom dumpen jullie je bagger niet gewoon waar het thuishoort, in de KLB SC?
Of moeten ze jullie daar zelfs niet?
Het zal zeker niet de beste zijn, maar heb daar paar keer bij HAS gegeten, best priemquote:Op woensdag 10 mei 2017 01:20 schreef LA_niner het volgende:
Waar hebben ze niceste kapsalon kip shoarma van Rdam?
Hebben ze daar shoarma? Vind dat nicer dan doner. Ben morgen overigens op eur. Wat doe je tot je opleiding begint, baan?quote:Op woensdag 10 mei 2017 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het zal zeker niet de beste zijn, maar heb daar paar keer bij HAS gegeten, best priem
Yep werk van de zomer zo'n 50 uur per week en wat trainenquote:Op woensdag 10 mei 2017 01:23 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Hebben ze daar shoarma? Vind dat nicer dan doner. Ben morgen overigens op eur. Wat doe je tot je opleiding begint, baan?
Vapi is anders eveneens een optie. Rdam Centrum is chil maar geen groen, wel echt stads.quote:Op woensdag 10 mei 2017 01:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yep werk van de zomer zo'n 50 uur per week en wat trainen
Geen idee meer trouwens, ik eet juist alleen doner
De gezamenlijke waardes zijn politieke en financiele corruptie. Lijkt mij genoeg.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de groep die er wel toe bereid is ook nog onder te delen valt in subgroepen; want willen die eigenlijk wel hetzelfde? De economische malaise zal voor alle centraal staan, maar hoe staan ze tegenover migratie e.d.? Speelt in het Zuiden wrs veel minder een rol, maar toch. Vraag me af of ze een gezamenlijke vlag kunnen bedenken.
POL / Straffen bij een strafbaar feit in Nederlandquote:Nu wat over de doodstraf. Jullie hebben het vast allemaal in de media gezien. Turkije denkt erover om de doodstraf weer in te voeren. Ik ben zelf voorstander van dit idee. Wat vinden jullie? En waarom?
Voordat je antwoord geeft op die vraag zou je eerst moeten denken aan de volgende scene: Je moeder wordt verkracht en vermoord. Je vader wordt ook vermoord. Zou jij dan willen dat de gene die dat doet 15 jaar cel krijgt en leeft onder jouw belasting of dat hij/zij in 1 klap wordt gedood zodat de regering en jij er geen last meer van heeft.
Anton Dingeman.quote:
Ik zou moedeloos worden als ik in de VS zou wonen. Hun landelijke politici zijn niet echt bezig met het welzijn van het land en veel meer met kinderachtige vechtpartijtjes met de andere partij.quote:Op woensdag 10 mei 2017 07:40 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zie het nu somber in voor de VS. De Republikeinen laten deze man het land verkrachten en een soort autocratie opbouwen.
Er gaan stemmen dat hij dement is. Volgens "ïnsiders" wijst daar veel op. Ik volg het niet voldoende om dat te beamen of te ontkennen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 07:40 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zie het nu somber in voor de VS. De Republikeinen laten deze man het land verkrachten en een soort autocratie opbouwen.
Volgens mij zoeken mensen naar oorzaken om te verklaren waarom die vent zo onmogelijk is. Laaggeletterdheid, enorme domheid, psychologische stoornissen... ze komen allemaal voorbij.quote:Op woensdag 10 mei 2017 07:47 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Er gaan stemmen dat hij dement is. Volgens "ïnsiders" wijst daar veel op. Ik volg het niet voldoende om dat te beamen of te ontkennen.
Zoals de man de essentie van veel zaken met zo weinig middelen kan duiden.quote:
Mwah, de VS kunnen echt wel meer aan dan een seniele vastgoedhandelaar.quote:Op woensdag 10 mei 2017 07:40 schreef Mystikvm het volgende:
Artikel van de NOS.quote:De Waddenzee kan volgens een nieuw rapport sneller dan verwacht permanent onder water komen te staan. Dat komt mede door onderschatting van de na-effecten van gas- en zoutwinning. Nieuwe inzichten over de mogelijk versnelde smelting van ijskappen spelen ook een rol.
Volgens het rapport Toekomst Waddenzee loopt het natuurgebied nog voor het eind van deze eeuw kans op grootschalige verdrinking. De zandplaten van de Wadden vallen nu nog twee keer per dag droog. Dat trekt onder meer grote groepen trekvogels die er op zoek zijn naar voedsel. Als het gebied niet meer droog komt te liggen, is dat desastreus voor bepaalde flora en fauna. Het vormt ook een risico voor de kustbescherming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |