hehe ok het had zo kunnen zijn, maar het brood is al op zkrquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, praat gewoon vloeiend Marokkaans zonder accent.
Nee hoor, ligt er nog.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
hehe ok het had zo kunnen zijn, maar het brood is al op zkr
Spreek voor je zelf. Mits vergezeld van foto's vind ik het wel interessant.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:26 schreef Fushia2 het volgende:
Niemand geeft een fuck om wat je eet bolle.
Dankjewel. Als ik het kon sturen, had ik het echt gedaan.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
ander keertje dan maar voor mijnu mag jij er van genieten
Hahahahahahahaha.quote:
Waar houd jij van qua eten?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:59 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Spreek voor je zelf. Mits vergezeld van foto's vind ik het wel interessant.
Wacht ik load effe jouw foto op?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha.![]()
Naast haar zijn we beiden niet alleen maar topmodellen.
Ik kom wel een keer buurtenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dankjewel. Als ik het kon sturen, had ik het echt gedaan.
ik zie het vieze haar van je aapquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:05 schreef Fushia2 het volgende:
btw, je hoofddoek zit slecht hoer. Ik zie je haar
Je vriendin draagt helemaal geen hoofddoek en heeft zelfs blote armen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:05 schreef Fushia2 het volgende:
btw, je hoofddoek zit slecht hoer. Ik zie je haar
Ze heeft echt smerig haar. Daar wil je geen nakomelingen mee. Zou mijn kinderen zulk haar niet gunnen.quote:
Ah, zo simpele ziel. Schattig. Kook je zelf?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Linzensoep met chili vlokken.![]()
En gewoon brood met sate.
Jouw haar is mooi dan? Zonder make up ben je nog lelijker dan de nacht hoor bolle.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ze heeft echt smerig haar. Daar wil je geen nakomelingen mee. Zou mijn kinderen zulk haar niet gunnen.
hahaquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ga je scheren dom wicht en hou eens je bek
Ja dat is wel handig kan ik via de kruimels de weg terug vinden naar jouquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Krijg je veel brood en koekjes mee.
Waarom zo gefrustreerd? Geeft die vriendin van je jou geen seks?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jouw haar is mooi dan? Zonder make up ben je nog lelijker dan de nacht hoor bolle.
Raar dat je salafistische familie dit wel ok vindt. Maarja, ze moeten met je naar buiten he. Is al schaamtelijk genoeg.
Gelukkig hen je Koerd en neemt niemand jouw serieusquote:
Ik ben niet gefrustreerd, jullie halen haar er steeds bij. Beetje zielig aangezien ze zich niet kan verdedigen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zo gefrustreerd? Geeft die vriendin van je jou geen seks?
gast... too much, je schaad hier ook anderen meequote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:08 schreef Fushia2 het volgende:
Behalve Saddam, hij heeft jullie wel serieus en goed genomen
Turkse Koerd. Geen last van gehad.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gelukkig hen je Koerd en neemt niemand jouw serieus![]()
Behalve Saddam, hij heeft jullie wel serieus en goed genomen
Beter. Als ze op me gaat zitten, ben ik dood.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd, jullie halen haar er steeds bij. Beetje zielig aangezien ze zich niet kan verdedigen.
Maar dit veranderd niks aan het feit dat je een dikke snol bent. Met huge wallen, hoeveel concealer pennen koop je per week?
Daarom woon je in Nederland?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turkse Koerd. Geen last van gehad.
Hebben niet hoeven vluchten, zoals jouw dinnetje.
Volken die gaan aanpappen met de US mag ik niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
gast... too much, je schaad hier ook anderen mee
Ben jij nou eigenlijk een Koerd of Zaza?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turkse Koerd. Geen last van gehad.
Hebben niet hoeven vluchten, zoals jouw dinnetje.
Zaza.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:12 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ben jij nou eigenlijk een Koerd of Zaza?
schaadt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
gast... too much, je schaad hier ook anderen mee
Wel een autonome regio, je weet toch.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:10 schreef Fushia2 het volgende:
Maar jullie kunnen niet vluchten want koerden hebb GEEN land
ik ook niet, maar dan nog. die toxic shit ging wel wat verder dan dat. iran is bv hard geraakt door saddam (met de hulp van de VS) in '88 :/quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Volken die gaan aanpappen met de US mag ik niet.
Ah, Irakees. Verklaart zijn smerigheid.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat weeet hij, hij is Irakees. En dus een stuk land kwijt.
Ik dacht dat hij Marokkaan was .quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat weeet hij, hij is Irakees. En dus een stuk land kwijt.
Weet niet waarom ik dat dacht. Volgens mij had ik ooit eens een foto gezien, maar misschien herinner ik het me verkeerd.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gadver, wat een belediging voor mijn volk.
Bitch, kijk eens in de spiegel. Jij bent pas een beldiging voor jouw volk.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gadver, wat een belediging voor mijn volk.
Kerel, nu ik je vriendin heb gezien, heb je geen enkel recht van spreken. Beter houd jij gewoon je bek aangezien je vriendin pas dik is. Zelfs haar vingers zijn bol en dan hebben we het nog geeneens over haar C&A kledingstijl gehad.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Bitch, kijk eens in de spiegel. Jij bent pas een beldiging voor jouw volk.
Genoeg knappe "beurettes" maar jij bent gewoon fat.
Ah. Mocht hij willen joh.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:16 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Weet niet waarom ik dat dacht. Volgens mij had ik ooit eens een foto gezien, maar misschien herinner ik het me verkeerd.
boos.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kerel, nu ik je vriendin heb gezien, heb je geen enkel recht van spreken. Beter houd jij gewoon je bek aangezien je vriendin pas dik is. Zelfs haar vingers zijn bol en dan hebben we het nog geeneens over haar C&A kledingstijl gehad.
hahahhaah miss fatty fat is beetje boos. Beter ga je nog wat eten met je bolle kopquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kerel, nu ik je vriendin heb gezien, heb je geen enkel recht van spreken. Beter houd jij gewoon je bek aangezien je vriendin pas dik is. Zelfs haar vingers zijn bol.
Mensen kunnen zich met betere zaken bezig houden dan met mode.quote:
Geloof me, dit kan echt niet. Die kleuren. Slecht voor de oogjes.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:19 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich met betere zaken bezig houden dan met mode.Als ze zich gewoon goed kleed, met c&A zie ik niet in wat daar mis mee is.
Foto niet gezien, dus kan niet oordelen. (sowieso ben ik niet de aangewezen persoon om te oordelen)quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Geloof me, dit kan echt niet. Die kleuren. Slecht voor de oogjes.
Jij combineert roze flashy broek terwijl je nijlpaard dijen hebt met rode schoenen?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Geloof me, dit kan echt niet. Die kleuren. Slecht voor de oogjes.
Zelfs een zwerver zonder smaak ziet het nog. Wel schattig jouw bescheidenheid.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Foto niet gezien, dus kan niet oordelen. (sowieso ben ik niet de aangewezen persoon om te oordelen)
Haha gelukkig weet ik wat jouw stijl isquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zelfs een zwerver zonder smaak ziet het nog. Wel schattig jouw bescheidenheid.
Hoe komen jullie aan pic?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zelfs een zwerver zonder smaak ziet het nog. Wel schattig jouw bescheidenheid.
Alsof hij vast. Hij is de persoon die zegt dat een relatie niet haram is en woord van Allah ontkent. Had je zelf ook gelezen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:22 schreef Hamzoef het volgende:
Stoppen jullie tijdens de Ramadan trouwens een maand met jullie geflame?
doet ze niet thoquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:19 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich met betere zaken bezig houden dan met mode.Als ze zich gewoon goed kleed, met c&A zie ik niet in wat daar mis mee is.
Die hoofddoek alleen al kost meer dan de gehele kleding van je vriendin. Zegt genoeg.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:23 schreef Fushia2 het volgende:
Je vaal groene hoofddoek met rozenZelfs roma zigeuners hebben meer smaak
Ach, hier ga je weer oordelen. Is grote zonde, dit weet je toch he kehba?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Alsof hij vast. Hij is de persoon die zegt dat een relatie niet haram is en woord van Allah ontkent. Had je zelf ook gelezen.
Nah, dat klappen doe je maar bij je Somaliaanse vriendin. Die zijn klappen en onderdrukking inderdaad wel gewend.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ach, hier ga je weer oordelen. Is grote zonde, dit weet je toch he kehba?
Maarja, met snorremans als back up voel je je stoer. Op straat zou je naar je dikke poten kijken omdat je weet dat ik je zou klappen
Ook al is die hoofddoek van Hermes en van pure zijde, het is spuuglelijm.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Die hoofddoek alleen al kost meer dan de gehele kleding van je vriendin. Zegt genoeg.
Echte man. Laat zich helemaal opnaaien.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ook al is die hoofddoek van Hermes en van pure zijde, het is spuuglelijm.
Maar hier bewijs je weer dat je een materialistische snol bent hahahahaa
Pijp je voor een Speedy?
Was je mijn zusje ik gaf je echt klappen. Je gedragen als een vrome moslim maar achter de rug om ben je sletje.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nah, dat klappen doe je maar bij je Somaliaanse vriendin. Die zijn klappen en onderdrukking inderdaad wel gewend.
Gewoon studeren en een goede baan bemachtigen. Iets wat jou nooit zal lukken aangezien je niet kan trouwen en de bijhorende verantwoordelijkheden kan dragen. Pussy, zelfs ik als vrouw kan dat. Maar jij moet eerst wachten tot je dame kan werken en je kan helpen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Was je mijn zusje ik gaf je echt klappen. Je gedragen als een vrome moslim maar achter de rug om ben je sletje.
Verwerpelijk.
Maar pijp je nou voor een Speedy? Of doe je het minimaal voor een Birkin?
Ik zit in de sales en mijn bonus is soms hoger dan wat je vader, moeder en jijzelf samen verdienen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gewoon studeren en een goede baan bemachtigen. Iets wat jou nooit zal lukken aangezien je niet kan trouwen en de verantwoordelijkheden kan dragen. Pussy, zelfs ik als vrouw kan dat.
Oh, ja callcenter werk noemen ze tegenwoordig sales inderdaad.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik zit in de sales en mijn bonus is soms hoger dan wat je vader, moeder en jijzelf samen verdienen.
nobody cares.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik zit in de sales en mijn bonus is soms hoger dan wat je vader, moeder en jijzelf samen verdienen.
Wat verkoop je?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Callcenter?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, ja callcenter werk noemen ze tegenwoordig sales inderdaad.
Beter hier heen gehaald zijn dan jezelf aan Nederlandsers opdringen als asielzoeker en smeken om een verblijfsvergunning. Zo erg dat vele Irakezen zelfs zich bekeerd hebben voor een paspoort.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Callcenter?![]()
Zegt een vrouw wiens vader hierheen gehaald is om in de mijnen te werken![]()
Sloebertje, mocht je niet gratis kunnen studeren had je nooit wat kunnen maken hoor. Dan zat je zoals je moeder elke dag in de keuken.
Gezien het feit dat ze in twente woont, denkt ik eerder in de textielindustrie.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:30 schreef Fushia2 het volgende:
Zegt een vrouw wiens vader hierheen gehaald is om in de mijnen te werken
Mijn vader is geen arbeider hoor. En ja mijn moeder is huisvrouw, omdat me vader genoeg verdient.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Beter hier heen gehaald zijn dan jezelf aan Nederlandsers opdringen als asielzoeker en smeken om een verblijfsvergunning. Zo erg dat vele Irakezen zelfs zich bekeerd hebben voor een paspoort.
Oh, noemen ze dat zo tegenwoordig? Maar als jij zoveel verdient kan je toch trouwen met je lelijke chick? Ze kan blijven studeren en jij zorgt voor de vaste lasten? Is toch geen probleem gezien je inkomen?quote:
Nee man, zij begon over de c&a kledingstijl en de prijs van haar hoofddoek.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ze in twente woont, denkt ik eerder in de textielindustrie.
Maar waarom doe je daar zo denigrerend over? Is toch gewoon eerlijk werk?
Ik heb nergens gevraagd om de beroepen van je ouders. Ik zeg alleen dat Irakezen hier niet heen gehaald zijn, maar zichzelf opgedrongen hebben aan de Nederlanders als zielige asielzoekers en schuilden in kerken.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mijn vader is geen arbeider hoor. En ja mijn moeder is huisvrouw, omdat me vader genoeg verdient.
Kom je higclass doen met je schuld bij DUO
Bemoei jij je maar eerst eens met je eigen bolle kop.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, noemen ze dat zo tegenwoordig? Maar als jij zoveel verdient kan je toch trouwen met je lelijke chick? Ze kan blijven studeren en jij zorgt voor de vaste lasten? Is toch geen probleem gezien je inkomen?
Gedraag je eens als man.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee man, zij begon over de c&a kledingstijl en de prijs van haar hoofddoek.
Stoer doen met merkkleding maar wel in een flatje wonen.
Je bent geen echte man. Je kan geeneens voor de vaste lasten zorgen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Bemoei jij je maar eerst eens met je eigen bolle kop.
Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:33 schreef Fushia2 het volgende:
Nee man, zij begon over de c&a kledingstijl en de prijs van haar hoofddoek.
Maar eindstand werkt mijn vader niet en de mijnen, plukt hij geen tomaten en legt hij geen straten aan.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik heb nergens gevraagd om de beroepen van je ouders. Ik zeg alleen dat Irakezen hier niet heen gehaald zijn, maar zichzelf opgedrongen hebben aan de Nederlanders als zielige asielzoekers en schuilden in kerken.
Mijn vader ook niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar eindstand werkt mijn vader niet en de mijnen, plukt hij geen tomaten en legt hij geen straten aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |