Gezien je bolle vriendin houd je wel van bol.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zegt de bolle chick die dagelijkse haar bolle kop op een forum plaatst om toch maar beetje erkenning te krijgen.
Ohnee, wij hebben een haat liefde verhouding. Ik gun Maghrebijnse en Stimorol het beste.quote:
Maar niet van obees, dus zou jou gelijk afwijzen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gezien je bolle vriendin houd je wel van bol.
Mwhahaha twents accent danquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Twente is geen Achterhoek. Moet ik je nu slaan?
Aldus de man die een vriendin heeft met smerig kroes haar. LOL.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar niet van obees, dus zou jou gelijk afwijzen.
Je lichaam zit sws onder de cellulitis, kan je jiet ontkennen.
Met je neus ook.
Teveel idd.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Aldus de man die een vriendin heeft met smerig kroes haar. LOL.
Altijd nice een accentquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Praat inderdaad met een Twents tongval.
Hahaha Marokkaanse provincialen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Praat inderdaad met een Twents tongval.
Ruik je ook steeds een beetje naar mest?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Sommigen vinden het mooi, sommigen vinden het weer lelijk. Te boers.
Dat is waar, is je marrokaans dan ook met een twents accentquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Sommigen vinden het mooi, sommigen vinden het weer lelijk. Te boers.
Donkere mensen ruiken altijd heel naar. Kunnen ze niks aan doen, maar ik denk dus dat je je vriendin ruikt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ruik je ook steeds een beetje naar mest?
Nee, praat gewoon vloeiend Marokkaans zonder accent.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat is waar, is je marrokaans dan ook met een twents accent
In de zomer moet het zeker fris ruiken tussen je vetkwabben?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Donkere mensen ruiken altijd heel naar. Kunnen ze niks aan doen, maar ik denk dat je je vriendin ruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |