Waarom 3 dagen niet douchen?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Als je erover wil praten, kan dat altijd hier.
Kan er niks aan doen dat de Marokkaanse keuken zoveel malen beter is dan de Somalische.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:26 schreef Fushia2 het volgende:
Niemand geeft een fuck om wat je eet bolle. Beter eet je wat minder.
Dus je bent misschien erg ziek?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, was dat maar waar. Dan was het lekker duidelijk en wist ik tenminste wat ik had.
Je eigen chick is dikker dan zij.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:26 schreef Fushia2 het volgende:
Niemand geeft een fuck om wat je eet bolle. Beter eet je wat minder.
Geen idee, had zondag wel een couscous opquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen dat de Marokkaanse keuken zoveel malen beter is dan de Somalische.
Je mocht willen dat je een chick had met mijn figuur. Jij gaat zeer mager worden gezien hun keuken. Beter trouw je een Turkse of Marokkaanse, maar die zouden nooit zo een sukkel willen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen idee, had zondag wel een couscous op![]()
Dit veranderd niks aan het feit dat je beetje fat bent en je gedraagt als een topmodel.
Zegt een Marokkaanse chick die zich als een hoer gedraagt op een forum in de hoop toch maar ooit een man te vinden.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je een chick had met mijn figuur. Jij gaat zeer mager worden gezien hun keuken. Beter trouw je een Turkse of Marokkaanse, maar die zouden nooit zo een sukkel willen.
Lieve schat, ik kan zo een man vinden. Dat jij de topics zo serieus neemt zegt meer wat over jouw eigen gesteldheid.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zegt een Marokkaanse chick die zich als een hoer gedraagt op een forum in de hoop toch maar ooit een man te vinden.
Maarja, ga niet elke dag herhalen dat je een dikke psycho chick ben.
dat snap ik want die hebben ze al genoeg in de familiequote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je een chick had met mijn figuur. Jij gaat zeer mager worden gezien hun keuken. Beter trouw je een Turkse of Marokkaanse, maar die zouden nooit zo een sukkel willen.
Lol, zie hem slijmen bij Stimorol. Ze moet je niet hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:33 schreef Fushia2 het volgende:
Zelfs Stimorol is een topmodel in vergelijking met Maghrebijnse, ook al is ze 1m80 en moet ze dagelijks haar snor harsen
nafferse overlastquote:
Ja, Marokkanen die je willen huwen voor een verblijfsvergunning. Zelfs "un smex" (google) zou je dumpen na een jaartje eens hij safe is.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lieve schat, ik kan zo een man vinden. Dat jij de topics zo serieus neemt zegt meer wat over jouw eigen gesteldheid.
Jaaaa, smaakt heerlijk. Ideaal bij echte Marokkaanse muntthee en dan olijfolie en boter bij brood.quote:
je chick is een Somalier. wAt doe je stoer a haloefquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, Marokkanen die je willen huwen voor een verblijfsvergunning. Zelfs "un smex" (google) zou je dumpen na een jaartje eens hij safe is.
Schat, ik ken mannen (die ik geweigerd heb) waarvan hun anus nog meer voorstellen dan jouw hele wezen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, Marokkanen die je willen huwen voor een verblijfsvergunning. Zelfs "un smex" (google) zou je dumpen na een jaartje eens hij safe is.
Ik haar ook niet, was ook niet aan het slijmen. Maar hiermee bewijs je maar weer dat je contactgestoord bent.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lol, zie hem slijmen bij Stimorol. Ze moet je niet hoor.
(goede ninja edit)quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Schat, ik ken mannen (die ik geweigerd heb) waarvan hun anus nog meer voorstellen dan jouw hele wezen.
Hahahahaha. Psycho af deze chick, je denkt echt dat je gewild bent he.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Schat, ik ken mannen (die ik geweigerd heb) waarvan hun anus nog meer voorstellen dan jouw hele wezen.
Ja kenserhenk.quote:
Ik ben zeer gewild, schat. Ik kan me voorstellen dat jij dat vreemd vindt omdat je het niet gewend bent.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahahahaha. Psycho af deze chick, je denkt echt dat je gewild bent he.
En gisteren in US ging je huillie huillie doen en nu doe je stoer omdat snorremans als back up fungeert
Volgende week is hars in de aanbieding bij de Kruidvat.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
J
[..]
je chick is een Somalier. wAt doe je stoer a haloef
Hahaha en daarom ben je moedeloos op zoek naar een man. Elke man die 5 min met je prast kotst je al uit.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben zeer gewild, schat. Ik kan me voorstellen dat jij dat vreemd vindt omdat je het niet gewend bent.
zit weer aan de druks zekerquote:
Snorremansquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahahahaha. Psycho af deze chick, je denkt echt dat je gewild bent he.
En gisteren in US ging je huillie huillie doen en nu doe je stoer omdat snorremans als back up fungeert
Ik begrijp dat je het allemaal zo serieus neemt omdat je niet echt een leven hebt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahaha en daarom ben je moedeloos op zoek naar een man. Elke man die 5 min met je prast kotst je al uit.
Deze 2 chicks zijn echt gek man, maar Maghrebijnse spant wel de kroon. Maar snap het wel, as je hersenen verzuipen in het vet.quote:
Op die foto van je chick zag ik een overduidelijke zwarte streep op haar bovenlip gast, wat lul jequote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Volgende week is hars in de aanbieding bij de Kruidvat.
Hieveel geef je uit eigenlijk? 100/200 euro per maand aan hars?
Zoals jij altijd probeert maar nooit slaagt?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:41 schreef Montelly het volgende:
Ik ga trainen, ga anders even verder in dm ofzo.
Jij wel dan? 98% van FOK! kotst je uit. Zelfs op het internet mag niemand jequote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het allemaal zo serieus neemt omdat je niet echt een leven hebt.
Alles beter dan internet serieus nemen. Dat is pas triest.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij wel dan? 98% van FOK! kotst je uit. Zelfs op het internet mag niemand je
Hahaha de pot verwetel de ketel dat ie zwart ziet?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op die foto van je chick zag ik een overduidelijke zwarte streep op haar bovenlip gast, wat lul je
Hahahaha, als hij zelfs in dm al niet slaagt, laat staan in het dagelijks leven.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoals jij altijd probeert maar nooit slaagt?
Laat me gaan.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoals jij altijd probeert maar nooit slaagt?
Zegt de bolle chick die dagelijkse haar bolle kop op een forum plaatst om toch maar beetje erkenning te krijgen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Alles beter dan internet serieus nemen. Dat is pas triest.
Gezien je bolle vriendin houd je wel van bol.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zegt de bolle chick die dagelijkse haar bolle kop op een forum plaatst om toch maar beetje erkenning te krijgen.
Ohnee, wij hebben een haat liefde verhouding. Ik gun Maghrebijnse en Stimorol het beste.quote:
Maar niet van obees, dus zou jou gelijk afwijzen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gezien je bolle vriendin houd je wel van bol.
Mwhahaha twents accent danquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Twente is geen Achterhoek. Moet ik je nu slaan?
Aldus de man die een vriendin heeft met smerig kroes haar. LOL.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar niet van obees, dus zou jou gelijk afwijzen.
Je lichaam zit sws onder de cellulitis, kan je jiet ontkennen.
Met je neus ook.
Teveel idd.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Aldus de man die een vriendin heeft met smerig kroes haar. LOL.
Altijd nice een accentquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Praat inderdaad met een Twents tongval.
Hahaha Marokkaanse provincialen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Praat inderdaad met een Twents tongval.
Ruik je ook steeds een beetje naar mest?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Sommigen vinden het mooi, sommigen vinden het weer lelijk. Te boers.
Dat is waar, is je marrokaans dan ook met een twents accentquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Sommigen vinden het mooi, sommigen vinden het weer lelijk. Te boers.
Donkere mensen ruiken altijd heel naar. Kunnen ze niks aan doen, maar ik denk dus dat je je vriendin ruikt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ruik je ook steeds een beetje naar mest?
Nee, praat gewoon vloeiend Marokkaans zonder accent.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat is waar, is je marrokaans dan ook met een twents accent
In de zomer moet het zeker fris ruiken tussen je vetkwabben?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Donkere mensen ruiken altijd heel naar. Kunnen ze niks aan doen, maar ik denk dat je je vriendin ruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |