abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171918606
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 18:06 schreef Ingolstadt het volgende:
Net voor het eerst in een maand of zo ingelogd krijg ik de volgende melding:

"Rockstar Game Services have corrected your GTA Dollars by $-796846."

:')
Aii. Had je mod geld ontvangen? Een correctie betekend dat je het niet uitgegeven hebt en niet wordt gestraft met een ban.
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 24 juni 2017 @ 18:14:14 #252
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_171918675
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 18:11 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Aii. Had je mod geld ontvangen? Een correctie betekend dat je het niet uitgegeven hebt en niet wordt gestraft met een ban.
Ja, zo vaak modgeld ontvangen. Had meer verwacht dat ze de eerder de hackers aanpakken dan dat ze het geld er weer van af halen :') . Maar ach, was toch niet eerlijk verdiend natuurlijk.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_171918972
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 18:14 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ja, zo vaak modgeld ontvangen. Had meer verwacht dat ze de eerder de hackers aanpakken dan dat ze het geld er weer van af halen :') . Maar ach, was toch niet eerlijk verdiend natuurlijk.
Nou wees blij! Ban is minder nu. Zoals gotcha zei...je bent alles kwijt.

Zelf pas 85 miljoen ontvangen. Geen problemen maar die krijg ik wel als ik het op de bank zet en dan meer uitgeef dan ik origineel had.
Ich hock in meinem Bonker
pi_171922282
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 13:26 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

of je gebruikt gwn mgos zoals de meesten hier xD
leg nog eens uit hoe dat ook al weer werkte? of wie dan ook.
Ich hock in meinem Bonker
pi_171923301
LESLEY
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171923336
CHEATERT
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171923345
GODVERDOMME
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171923653
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:05 schreef Divje het volgende:
CHEATERT
nou nou nou

Dit is cheaten:



Het spel manipuleren in je eigen voordeel is geen cheaten. das legit. Tenminste dat denk ik. of het is minder erg cheaten.

Interessante discussie miss wel.
Ich hock in meinem Bonker
pi_171923680
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:27 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

nou nou nou

Dit is cheaten:

[ afbeelding ]

Het spel manipuleren in je eigen voordeel is geen cheaten. das legit. Tenminste dat denk ik. of het is minder erg cheaten.

Interessante discussie miss wel.
Zie ze rennen dan :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171923780
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:28 schreef Divje het volgende:

[..]

Zie ze rennen dan :D
tja. Ik snap het wel. de prijzen zijn achterlijk hoog. Dit geeft hun een kans om snel ook eens wat te kopen ipv weken te grinden.

Stel je koopt vandaag gta en je gaat online. Echt leuk. woehoe echt een instap game.

Ik heb een hekel aan iedereen die de lobbies verneuken met mods maar mensen die geld krijgen zal me worst zijn.
Ich hock in meinem Bonker
pi_171923841
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:34 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

tja. Ik snap het wel. de prijzen zijn achterlijk hoog. Dit geeft hun een kans om snel ook eens wat te kopen ipv weken te grinden.

Stel je koopt vandaag gta en je gaat online. Echt leuk. woehoe echt een instap game.

Ik heb een hekel aan iedereen die de lobbies verneuken met mods maar mensen die geld krijgen zal me worst zijn.
GMTA :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171928075
Dat mensen dit nog spelen zeg. Is het nog steeds een grote moneygrind of inmiddels wel weer leuk geworden? Las dat ze er alles aan doen om mods tegen te gaan
pi_171928669
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 09:41 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Dat mensen dit nog spelen zeg. Is het nog steeds een grote moneygrind of inmiddels wel weer leuk geworden? Las dat ze er alles aan doen om mods tegen te gaan
Dat is het nog steeds. Maar goed ze blijven updaten dus er zijn steeds nieuwe dingen te doen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_171928684
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:32 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dat is het nog steeds. Maar goed ze blijven updaten dus er zijn steeds nieuwe dingen te doen.
En die multiplayer mods zijn die inmiddels leuk?
pi_171928716
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:33 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

En die multiplayer mods zijn die inmiddels leuk?
Vind ik niet omdat een hoop mensen ze gebruiken om het spel voor de rest te verzieken.
Ich hock in meinem Bonker
pi_171928728
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:35 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Vind ik niet omdat een hoop mensen ze gebruiken om het spel voor de rest te verzieken.
Hoe verzieken ze het spel er mee? Ik heb het niet over cheats he maar multiplayer mods zoals samp or fivem heet dat tegenwoordig

online speel ik al een tijdje niet meer, ja je hebt van die mensen die de hele server opblazen maar die mensen die leuke voertuigen uitdelen en zo maken het spel wel leuker vond ik
pi_171928746
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:36 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Hoe verzieken ze het spel er mee? Ik heb het niet over cheats he maar multiplayer mods zoals samp or fivem heet dat tegenwoordig

online speel ik al een tijdje niet meer, ja je hebt van die mensen die de hele server opblazen maar die mensen die leuke voertuigen uitdelen en zo maken het spel wel leuker vond ik
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:36 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Hoe verzieken ze het spel er mee? Ik heb het niet over cheats he maar multiplayer mods zoals samp or fivem heet dat tegenwoordig

online speel ik al een tijdje niet meer, ja je hebt van die mensen die de hele server opblazen maar die mensen die leuke voertuigen uitdelen en zo maken het spel wel leuker vond ik
Bij mijn weten zijn dat soort mods er niet.
Ich hock in meinem Bonker
pi_171928764
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:37 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

[..]

Bij mijn weten zijn dat soort mods er niet.
jawel zag t laatst op youtube
ziet er stuk beter uit dan gta5 online, heeft wat meer weg van samp

alleen is roleplay weer gelijk zo autistisch, zeker als je zo met je mic moet zeggen van you have the right to remain silent :') 1 keer is wel lache maar de hele dag is best kneuzig lijkt me
pi_171928806
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:39 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

jawel zag t laatst op youtube
ziet er stuk beter uit dan gta5 online, heeft wat meer weg van samp

alleen is roleplay weer gelijk zo autistisch, zeker als je zo met je mic moet zeggen van you have the right to remain silent :') 1 keer is wel lache maar de hele dag is best kneuzig lijkt me
ahh nou ik zou zeggen probeer het :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_171928815
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:42 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ahh nou ik zou zeggen probeer het :)
Lijkt me wel n goed idee voor deze zondag eigenlijk ik ga eens kijken
pi_171928819
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:43 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Lijkt me wel n goed idee voor deze zondag eigenlijk ik ga eens kijken
Laat ff weten hoe het was. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_171928902
quote:
7s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:43 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Laat ff weten hoe het was. :)
welke server zal ik doen



die pings zijn wel aids
pi_171928968


Tijd om een politieauto te stelen dus
pi_171929015
quote:
10s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:52 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[ afbeelding ]

Tijd om een politieauto te stelen dus
haha. have fun. ik ga straks ook ff kijken denk ik. Wist wel dat er in het verleden fivem was maar dacht dat het opgedoekt was.
Ich hock in meinem Bonker
pi_171929056
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:54 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

haha. have fun. ik ga straks ook ff kijken denk ik. Wist wel dat er in het verleden fivem was maar dacht dat het opgedoekt was.
ja ze kregen C&D brieven maar volgens mij is t opensource of zo nu toch?

idem met OpenIV

Take 2 zegmaar die publisher probeert mods tegen te gaan zodat ze meer geld aan shark cards kunnen verdienen hoorde ik
pi_171929113
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:56 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

ja ze kregen C&D brieven maar volgens mij is t opensource of zo nu toch?

idem met OpenIV

Take 2 zegmaar die publisher probeert mods tegen te gaan zodat ze meer geld aan shark cards kunnen verdienen hoorde ik
Ja klopt maar daar doe ik sowieso niet aan. Ik laat een ander wel geld op mij droppen. Kost je niks. Doneren mag bij die gasten en dat doen sommigen ook omdat degene die money dropt regelmatig perma bans krijgen en van dat geld weer nieuwe accounts kopen. En er een beetje aan verdienen gok ik zo :P
Ich hock in meinem Bonker
pi_171929171
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:58 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ja klopt maar daar doe ik sowieso niet aan. Ik laat een ander wel geld op mij droppen. Kost je niks. Doneren mag bij die gasten en dat doen sommigen ook omdat degene die money dropt regelmatig perma bans krijgen en van dat geld weer nieuwe accounts kopen. En er een beetje aan verdienen gok ik zo :P
Ah zo, ik ben volgens mij al een jaar of 2 gebanned van gta online _O- maar ja had dat toch al helemaal grijs gespeeld, na 20x zijn die heists wel leuk geweest.

deed nooit irritant though was een goede modder niet zown gast die alleen maar iedereen doodmaakt of godmode gebruikt tegen anderen oid. Ik deed alleen maar vette voertuigen uitdelen en zo of voertuigen aan elkaar plakken dat was ook geweldig

fivem ziet er best lache uit begrijp er alleen nog niks van, er is wel een hoop op de kaart om te doen
pi_171929276
dit is best vet :D
pi_171929566
zijn wel enorme autisten zeg je moet alles helemaal naspelen en zo en als je vragen hebt moet je out of character zijn of zo :') mja alsnog wel leuker dan standaard gta online misschien ik ga t nog ff proberen en dan geef ik eind vd dag wel ff een mening of t leuker is dan standaard gta online

t vette is wel je hebt mods en zo dus t is wel altijd leuker dan wat rockstar je voorschoteld omdat je nieuwe dingen blijft krijgen en tis wel dynamischer omdat je echt met andere mensen samenspeelt, ben alleen zelf niet zo van het roleplayen ik vind dat beetje kinderachtig maar ja ik zie t wel

Oja en niet vergeten je auto vol te tanken af en toe :')
pi_171935101
ok ik neem t terug

best wel een kutspel

gta5 is een beetje :Z geworden na al die jaren, zowel online als die multiplayer mod
  zondag 25 juni 2017 @ 17:26:03 #281
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_171940677
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 17:58 schreef Blaadjes het volgende:
Maar iedereen speelt dus solo public als ik het goed begrijp?
solo public, of alleen met de mensen die op je blacklist staan in een public
pi_172065923
white list
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 30 juni 2017 @ 16:07:27 #283
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_172070302
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:01 schreef Divje het volgende:
LESLEY
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:05 schreef Divje het volgende:
CHEATERT
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:05 schreef Divje het volgende:
GODVERDOMME
als je teleporten om missies sneller te doen al cheaten vindt, dan is mgos ook cheaten, dan maak je het ook makkelijker om missies te doen
pi_172070518
Joe. Volgens mij was ik niet serieus toen ik dat postte O-)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172074624
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 16:07 schreef lesleyyb het volgende:
als je teleporten om missies sneller te doen al cheaten vindt, dan is mgos ook cheaten, dan maak je het ook makkelijker om missies te doen
Ik zie je punt, we hebben immers een succes rate van 99%-100% met import/export, crates en noem het maar op. En dat is onhaalbaar in een sessie vol met cheaters/trollen.
Maar om het cheaten te noemen, meh. We halen meer de geluksfactor weg, gezien het ook mogelijk is in een hele aardige sessie terecht te komen, of zelfs alleen. :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 18:29 schreef Blaadjes het volgende:
Zelf pas 85 miljoen ontvangen. Geen problemen maar die krijg ik wel als ik het op de bank zet en dan meer uitgeef dan ik origineel had.
Deze urban legend wil maar niet dood. ;(
Je geld op de bank alsmede wat in je broekzak zit is gewoon bekend bij R*. Je save wordt online bewaard, op hun servers. Wat je bij je draagt wordt niet offline bewaard.

Enfin, zoals ik eerder al zei: Het ergste wat ze doen is je geld weer afpakken, behalve als ze aanleidingen vinden dat je om geld gebedeld hebt.

Er was overigens wel een banwave een week geleden, een hoop mensen waren gebanned omdat ze cheatgeld hadden ontvangen. Dit was een foutje van R* en alle bans zijn weer terug gedraaid.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_172083436
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 19:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik zie je punt, we hebben immers een succes rate van 99%-100% met import/export, crates en noem het maar op. En dat is onhaalbaar in een sessie vol met cheaters/trollen.
Maar om het cheaten te noemen, meh. We halen meer de geluksfactor weg, gezien het ook mogelijk is in een hele aardige sessie terecht te komen, of zelfs alleen. :)

[..]

Deze urban legend wil maar niet dood. ;(
Je geld op de bank alsmede wat in je broekzak zit is gewoon bekend bij R*. Je save wordt online bewaard, op hun servers. Wat je bij je draagt wordt niet offline bewaard.

Enfin, zoals ik eerder al zei: Het ergste wat ze doen is je geld weer afpakken, behalve als ze aanleidingen vinden dat je om geld gebedeld hebt.

Er was overigens wel een banwave een week geleden, een hoop mensen waren gebanned omdat ze cheatgeld hadden ontvangen. Dit was een foutje van R* en alle bans zijn weer terug gedraaid.
Ik heb ook nooit het idee gehad dat het offline bewaard werd. Maar goed op se7vensins zijn er duizenden users die gebruik gemaakt hebben van de free money lobbies. Allemaal zonder ban op een enkeling na die het wel op de bank zette. Het rockstar forum staat ook vol met klachten over mensen die een ban kregen na money drops.

Hoe dan ook. Als ze nu mijn geld weer afpakken sta ik op -40 miljoen :D
We gaan het zien. M'n geld stats zijn iig als sinds de ps3 tijd compleet verneukt. Meer dan miljard inkomsten en uitgegeven en met Jobs zou ik niks verdient hebben. Er veranderd ook niks aan. Dat is wel apart. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Blaadjes op 01-07-2017 10:26:57 ]
Ich hock in meinem Bonker
pi_172161995
Sinds een weekje op de PC bezig. Wel op het account van mijn broertje, want ik kwam erachter dat ze character transfers om zeep hebben geholpen eerder dit jaar.

Ben momenteel een beetje die vehicle warehouse aan het vullen zodat ik die Knight Rider missie kan doen.
pi_172812770
We zoeken nog 1 persoon voor prison break vanavond

-Blaadjes
-Fokker89
-d4v1d
-???
Ich hock in meinem Bonker
pi_172812902
Hey homo's, kom eens.
pi_172813104
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 19:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik zie je punt, we hebben immers een succes rate van 99%-100% met import/export, crates en noem het maar op. En dat is onhaalbaar in een sessie vol met cheaters/trollen.
Maar om het cheaten te noemen, meh. We halen meer de geluksfactor weg, gezien het ook mogelijk is in een hele aardige sessie terecht te komen, of zelfs alleen. :)

[..]

Deze urban legend wil maar niet dood. ;(
Je geld op de bank alsmede wat in je broekzak zit is gewoon bekend bij R*. Je save wordt online bewaard, op hun servers. Wat je bij je draagt wordt niet offline bewaard.

Enfin, zoals ik eerder al zei: Het ergste wat ze doen is je geld weer afpakken, behalve als ze aanleidingen vinden dat je om geld gebedeld hebt.

Er was overigens wel een banwave een week geleden, een hoop mensen waren gebanned omdat ze cheatgeld hadden ontvangen. Dit was een foutje van R* en alle bans zijn weer terug gedraaid.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 16:07 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

[..]

[..]

als je teleporten om missies sneller te doen al cheaten vindt, dan is mgos ook cheaten, dan maak je het ook makkelijker om missies te doen
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 15:04 schreef Bas_Verstappen het volgende:
ok ik neem t terug

best wel een kutspel

gta5 is een beetje :Z geworden na al die jaren, zowel online als die multiplayer mod
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 18:14 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ja, zo vaak modgeld ontvangen. Had meer verwacht dat ze de eerder de hackers aanpakken dan dat ze het geld er weer van af halen :') . Maar ach, was toch niet eerlijk verdiend natuurlijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:47 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Is dat echt veel prettiger ja?
Zal ff weer wennen worden :D
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:06 schreef murp het volgende:
Is het spel nu niet helemaal verneukt door de laatste DLC?
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 01:05 schreef dolf1010 het volgende:
hallon
misschien binnenkort weer
groetjes xxx
quote:
10s.gif Op donderdag 25 mei 2017 23:01 schreef LompeHork het volgende:

[..]

APC te water _O_
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 08:48 schreef redboyke het volgende:
wanneer een AI beter rijd dan david https://www.twitch.tv/sentdex
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:08 schreef aiemkoel het volgende:

[..]

_O-
Vanavond proberen?
Kom spelen.
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 16:24:09 #291
8781 crew  Frutsel
pi_172855883
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 19:20 schreef d4v1d het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Kom spelen.
ik ben op vakantie :)
pi_172914997
Bijna uitgestorven hier, maar ik vraag toch even of er mensen zijn die hier tegenaan lopen:

Komt tevoorschijn bij het doen van jobs in freemode. Zijn er mensen die dit ook hebben?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_172917862
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Bijna uitgestorven hier, maar ik vraag toch even of er mensen zijn die hier tegenaan lopen:
[ afbeelding ]
Komt tevoorschijn bij het doen van jobs in freemode. Zijn er mensen die dit ook hebben?
Enkel als iemand money bags op me gooit. Om de 5 sec ook als het snel gaat. Verder geen gevolgen van ondervonden.

Krijg je het verdiende geld wel?
Ich hock in meinem Bonker
pi_172921575
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 02:35 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Enkel als iemand money bags op me gooit. Om de 5 sec ook als het snel gaat. Verder geen gevolgen van ondervonden.

Krijg je het verdiende geld wel?
Nope, het bedrag komt wel even tevoorschijn onder je account, maar het wordt niet bijgeschreven.

Als je herhalend VIP werk doet in Freemode dan is de kans groot dat je tegen de error aanloopt. En elke job die je daarna doet geeft dezelfde melding. Het schijnt volgens sommigen ook te gelden voor andere freemode jobs, dus als je een paar miljoen verkoopt dmv crates dan kan dat door je neus worden geboord.

Ik had al het vermoeden dat deze melding een anti-cheat iets is, waar je, zoals jij aangeeft, de melding krijg wanneer iemand geld in je account cheat. Dus dank voor die bevestiging.
Het gebeurt dus alleen ook wanneer je op een eerlijke manier geld verdient in Freemode.

Ik zit al weken in een heilige kruistocht tegen R*, ze duidelijk proberen te maken dat er een bug zit in hun anti-cheat ding, maar ze blijven m'n tickets maar terug gooien met antwoorden dat ik connectie problemen heb en hoe deze op te lossen.
Ik heb 2 videos waar ik de melding krijg en waar duidelijk is dat ik geen geld krijg maar wel xp, dus hoe willen ze dat dan uitleggen. Daarnaast was de foutmelding voor 20 juli niet te vinden op Google (op een paar obscure cheat sites na), en nu opeens wel, dus het is duidelijk dat ze rond die datum wat hebben veranderd en dat er genoeg mensen zijn die er hinder van hebben.

Met mij zijn er dus ook anderen en ik spoor ze allemaal aan tickets te maken, maar die tickets worden allemaal net zo gauw weer terug gegooid met domme antwoorden.

Ik word er helemaal simpel van; Hoop eigenlijk dat het probleem groter wordt, zodat er straks honderden mensen aan hun deur kloppen zodat er eindelijk eens een lichtje gaat branden daar.

Dus mochten mensen hier tegenaan lopen, maak alsjeblieft een ticket. :Y
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_172938210
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 11:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik zit al weken in een heilige kruistocht tegen R*
Ik heb echt een teringhekel aan Christenen en hun kruistochten.

Verder zie ik niet echt een probleem ofzo, spul functioneert wel.
pi_172938240
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:15 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik heb echt een teringhekel aan Christenen en hun kruistochten.

Verder zie ik niet echt een probleem ofzo, spul functioneert wel.
yep das waar. no probs hier.
Ich hock in meinem Bonker
pi_172943287
Mja, het gebeurt pas als je een uur of 2 continu VIP work aan het grinden ben.
Als je niet zo'n grinder bent dan kom je die foutmelding sowieso niet tegen.

quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:15 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik heb echt een teringhekel aan Christenen en hun kruistochten.

Ik ben een atheist. Verzacht dat je haat een beetje? :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_173033154
Goeien topic. Ben ook weer druk GTA V aan het spelen. :9
pi_173034903
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 03:24 schreef einschtein het volgende:
Goeien topic. Ben ook weer druk GTA V aan het spelen. :9
Joh

:P
Ich hock in meinem Bonker
pi_173035132
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 03:24 schreef einschtein het volgende:
Goeien topic. Ben ook weer druk GTA V aan het spelen. :9
Wat doe jij nou hier. Paardenlul.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')