Aii. Had je mod geld ontvangen? Een correctie betekend dat je het niet uitgegeven hebt en niet wordt gestraft met een ban.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:06 schreef Ingolstadt het volgende:
Net voor het eerst in een maand of zo ingelogd krijg ik de volgende melding:
"Rockstar Game Services have corrected your GTA Dollars by $-796846."
Ja, zo vaak modgeld ontvangen. Had meer verwacht dat ze de eerder de hackers aanpakken dan dat ze het geld er weer van af halenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Aii. Had je mod geld ontvangen? Een correctie betekend dat je het niet uitgegeven hebt en niet wordt gestraft met een ban.
Nou wees blij! Ban is minder nu. Zoals gotcha zei...je bent alles kwijt.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:14 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ja, zo vaak modgeld ontvangen. Had meer verwacht dat ze de eerder de hackers aanpakken dan dat ze het geld er weer van af halen. Maar ach, was toch niet eerlijk verdiend natuurlijk.
leg nog eens uit hoe dat ook al weer werkte? of wie dan ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:26 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
of je gebruikt gwn mgos zoals de meesten hier xD
nou nou nouquote:
Zie ze rennen danquote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nou nou nou
Dit is cheaten:
[ afbeelding ]
Het spel manipuleren in je eigen voordeel is geen cheaten. das legit. Tenminste dat denk ik. of het is minder erg cheaten.
Interessante discussie miss wel.
tja. Ik snap het wel. de prijzen zijn achterlijk hoog. Dit geeft hun een kans om snel ook eens wat te kopen ipv weken te grinden.quote:
GMTAquote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tja. Ik snap het wel. de prijzen zijn achterlijk hoog. Dit geeft hun een kans om snel ook eens wat te kopen ipv weken te grinden.
Stel je koopt vandaag gta en je gaat online. Echt leuk. woehoe echt een instap game.
Ik heb een hekel aan iedereen die de lobbies verneuken met mods maar mensen die geld krijgen zal me worst zijn.
Dat is het nog steeds. Maar goed ze blijven updaten dus er zijn steeds nieuwe dingen te doen.quote:Op zondag 25 juni 2017 09:41 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Dat mensen dit nog spelen zeg. Is het nog steeds een grote moneygrind of inmiddels wel weer leuk geworden? Las dat ze er alles aan doen om mods tegen te gaan
En die multiplayer mods zijn die inmiddels leuk?quote:Op zondag 25 juni 2017 10:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is het nog steeds. Maar goed ze blijven updaten dus er zijn steeds nieuwe dingen te doen.
Vind ik niet omdat een hoop mensen ze gebruiken om het spel voor de rest te verzieken.quote:Op zondag 25 juni 2017 10:33 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
En die multiplayer mods zijn die inmiddels leuk?
Hoe verzieken ze het spel er mee? Ik heb het niet over cheats he maar multiplayer mods zoals samp or fivem heet dat tegenwoordigquote:Op zondag 25 juni 2017 10:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vind ik niet omdat een hoop mensen ze gebruiken om het spel voor de rest te verzieken.
quote:Op zondag 25 juni 2017 10:36 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
Hoe verzieken ze het spel er mee? Ik heb het niet over cheats he maar multiplayer mods zoals samp or fivem heet dat tegenwoordig
online speel ik al een tijdje niet meer, ja je hebt van die mensen die de hele server opblazen maar die mensen die leuke voertuigen uitdelen en zo maken het spel wel leuker vond ik
Bij mijn weten zijn dat soort mods er niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 10:36 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
Hoe verzieken ze het spel er mee? Ik heb het niet over cheats he maar multiplayer mods zoals samp or fivem heet dat tegenwoordig
online speel ik al een tijdje niet meer, ja je hebt van die mensen die de hele server opblazen maar die mensen die leuke voertuigen uitdelen en zo maken het spel wel leuker vond ik
jawel zag t laatst op youtubequote:Op zondag 25 juni 2017 10:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Bij mijn weten zijn dat soort mods er niet.
ahh nou ik zou zeggen probeer hetquote:Op zondag 25 juni 2017 10:39 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
jawel zag t laatst op youtube
ziet er stuk beter uit dan gta5 online, heeft wat meer weg van samp
alleen is roleplay weer gelijk zo autistisch, zeker als je zo met je mic moet zeggen van you have the right to remain silent1 keer is wel lache maar de hele dag is best kneuzig lijkt me
Laat ff weten hoe het was.quote:Op zondag 25 juni 2017 10:43 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
Lijkt me wel n goed idee voor deze zondag eigenlijk ik ga eens kijken
haha. have fun. ik ga straks ook ff kijken denk ik. Wist wel dat er in het verleden fivem was maar dacht dat het opgedoekt was.quote:Op zondag 25 juni 2017 10:52 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om een politieauto te stelen dus
ja ze kregen C&D brieven maar volgens mij is t opensource of zo nu toch?quote:Op zondag 25 juni 2017 10:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha. have fun. ik ga straks ook ff kijken denk ik. Wist wel dat er in het verleden fivem was maar dacht dat het opgedoekt was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |