als in 16 km rennen door een parcourquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
breakout, als in dat jeugdblad of je doorbraak?
sugeerrrrrrrquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:24 schreef knokkels het volgende:
"hey, ik neem een shaggie."
* knokkels loopt naar de voorkamer toe en pakt aansteker, bak met snoep en gaat weer naar de achterkamer.
Nou heb ik ook zin in snoepquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:24 schreef knokkels het volgende:
"hey, ik neem een shaggie."
* knokkels loopt naar de voorkamer toe en pakt aansteker, bak met snoep en gaat weer naar de achterkamer.
Kitkat 2 verpakkingen voor 3 euro. Bleek een actie van vorige week te zijn, maar werd netjes gecorrigeerd, en uiteraard dropballenquote:
quote:
snel danquote:
Weirdoquote:
quote:
Was alleen een bericht erover niet genoeg?quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:46 schreef knokkels het volgende:
Okee dan. Iets te nieuwsgierig geweest met die video van Jevgeni Petrenko
Lapse in judgement..quote:Op woensdag 10 mei 2017 01:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was alleen een bericht erover niet genoeg?
Pit ze.quote:Op woensdag 10 mei 2017 01:16 schreef knokkels het volgende:
Maar toch ga ik maar eens slapen, goeienacht allemaal![]()
Thnx just me.quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:08 schreef just me het volgende:
mogguh
oh beterschap in de ziekenboeg Diaan![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:08 schreef just me het volgende:
mogguh
oh beterschap in de ziekenboeg Diaan![]()
Goedemorgen beide.quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:03 schreef Diaan73 het volgende:
:goedemorgen!
Ziekenboeg hier. Peaceman nog thuis, Twan last van de keel en ik ook maar wel minder. Alleen Lennon is nog fit.![]()
Het zonnetje schijnt in ieder geval, dus daar zal het niet aan liggen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:21 schreef just me het volgende:
* just me heeft een rustig dagje ingepland
rustig opstarten en straks een eindje fietsen
zonnetje moet hier nog doorkomen maar dat komt wel goedquote:Op woensdag 10 mei 2017 08:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt in ieder geval, dus daar zal het niet aan liggen.
succes in ieder geval en als het niet meer gaat dan gaat het niet meerquote:Op woensdag 10 mei 2017 08:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb vandaag geen tijd om me eraan over te geven. Heb een aantal afspraken staan waar ik niet onderuit kan. Maar dat komt wel goed. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |