quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bonobo, zooooooooo lekker
quote:
Hoe doe jij dit? Ik denk aan je en je komt om de hoek zeilenquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:00 schreef knokkels het volgende:
Straks even eentje van een vriend van me, staat momenteel gerankt op #22259 van de wereld.
It's magic.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe doe jij dit? Ik denk aan je en je komt om de hoek zeilen
Nummer 583 van Nederland. Van 588 dan.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:00 schreef knokkels het volgende:
Straks even eentje van een vriend van me, staat momenteel gerankt op #22259 van de wereld.
Maar 't is niet den bedoelingquote:
Is prima, bij de muziek niet, en da's het belangrijkste, en goed voor bij dequote:
Ik ben een slechte koffiedrinker. Ik kwam er bijvoorbeeld achter dat ik mijn koffie gisteren niet heb opgedronken. Er zat nog in de potquote:Op woensdag 10 mei 2017 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is prima, bij de muziek niet, en da's het belangrijkste, en goed voor bij de![]()
De laatste keer dat ik in deze map zat, was ik een priveshow aan het doen voor een modje die binnengewandeld was. Kreeg ik een notequote:
Apart ja, ik heb ook een keer positieve notes gekregenquote:Op woensdag 10 mei 2017 16:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in deze map zat, was ik een priveshow aan het doen voor een modje die binnengewandeld was. Kreeg ik een note![]()
Wel een goede natuurlijk. #braafstejochievandeklas
quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
Chocolade addict meldt zich. Het liefst Tony Chocolonely maar ik heb deze week chocola gevuld met munt. Soort After Eight.
Die is lekkerquote:Op woensdag 10 mei 2017 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
Chocolade addict meldt zich. Het liefst Tony Chocolonely maar ik heb deze week chocola gevuld met munt. Soort After Eight.
Geniaal nummer welquote:Op woensdag 10 mei 2017 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Messer Fur Frau Muller - Karate Feelings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |