Failliet geloof ik.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze weer ver weggezakt. Geld zal op zijn.
Geld maakt amateurvoetbal kapot.quote:
Voor amateurvoetbal moet je tegenwoordig in de 2e klasse en lager kijken. Alles hoger krijgt betaald.quote:
Helaas is het (veel) lager ook eerder regel dan uitzondering geworden.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:19 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Voor amateurvoetbal moet je tegenwoordig in de 2e klasse en lager kijken. Alles hoger krijgt betaald.
PROFVOETBAL MAAKT VOETBAL KAPOT!!!!!quote:
Ik ben FOK!er die komen nooit buiten.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:17 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Kom je wel eens kijken in de bollenstreek?
Dacht het ook. Was niet zeker.quote:
Leg eens uit. KNVB maakt het amateurvoetbal kapot. Betaald wordt er al eeuwen. Zelfs Arnemuiden was dankzij onderhandse enveloppen een topclub. Nu is het geoorloofd. Destijds niet.quote:
Nou en ? Ik moest als eerste elftalspeler contributie betalen. Ik kon naar Hoofdklasser Roda Boys. Geen seconde over nagedacht om het niet te doen. Misschien omdat ik geen rijbewijs heb.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:19 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Voor amateurvoetbal moet je tegenwoordig in de 2e klasse en lager kijken. Alles hoger krijgt betaald.
Welke club. Ik schrik soms ook van de bedragen hier.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:31 schreef Dakterras het volgende:
Bij mijn lokale club krijgen de topspelers al zo'n 50.000/60.000 euro per jaar
En omdat Arnemuiden het deed gaat het voetbal er niet kapot aan... Jij met je Zeeland-obsessiequote:Op donderdag 11 mei 2017 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. KNVB maakt het amateurvoetbal kapot. Betaald wordt er al eeuwen. Zelfs Arnemuiden was dankzij onderhandse enveloppen een topclub. Nu is het geoorloofd. Destijds niet.
Ik ken voorbeelden. Vooral uit Zeeland. Daar is het profvoetbal zelfs naar de klote.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En omdat Arnemuiden het deed gaat het voetbal er niet kapot aan... Jij met je Zeeland-obsessie.
Geld maakt amateurvoetbal kapot omdat verkeerde mensen aan de leiding komen binnen voetbalclubs. Die clubs gaan omhoog, niets lijkt te gek, donderden naar beneden en staan nooit meer op.
Ha Ha. Een profvoetbal grapje over Zeeland. Malle Hermanquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken voorbeelden. Vooral uit Zeeland. Daar is het profvoetbal zelfs naar de klote.
WF Hermans schreef een briljant boek over Malle Hugo. De vader van Aaf-en Jelle Brandts Corstius.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ha Ha. Een profvoetbal grapje over Zeeland. Malle Herman.
Ok.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
WF Hermans schreef een briljant boek over Malle Hugo. De vader van Aaf-en Jelle Brandts Corstius.
Zeg dan niks. Malle Zeeuw.quote:
Ok.quote:
Als jij denkt dat Klaas Puul garnalen 300 euro voor reclamebordje betaalt dan snap ik dat je je dat afvraagt, ja.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:22 schreef Simmertje het volgende:
Ik vraag mij dan af hoe die amateur clubs dat geld verdienen om de salarissen te kunnen betalen. Publiek zit daar amper en de sponsoren zijn ook van het niveau klaas puul garnalen.
Maatschappelijk betrokken, clubliefde, eer, etc.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:36 schreef Simmertje het volgende:
Was natuurlijk een beetje sarcastisch bedoeld, ik weet dat Klaas Puul garnalen vast wat meer geld betaalt aan Volendam. Maar een clubje in de hoofdklasse die misschien 200 man publiek trekt? Is dat voor de sponsoren nou zo interessant?
Eredivisie was midden jaren 50 ook een poencompetitie.quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
PROFVOETBAL MAAKT VOETBAL KAPOT!!!!!
Aldus de KNVB mid-jaren 50.
Fortuna 54quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Eredivisie was midden jaren 50 ook een poencompetitie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |